17. 5. 2013

Májové inšpirácie

Ahojte, zase na mňa prišlo obdobie, kedy nestíham tak ako by som chcela. Teraz som si však konečne našla chvíľku času, a tak Vám chcem ukázať náušničky, ktoré mi predvčerom prišli, a zároveň pridávam pár módnych inšpirácií :)

Tak čo hovoríte na náušničky, pekné som si vybrala? :)) Najskôr som sa zľakla, keď som zistila, že majú až 20 cm, no ako vidíte, vôbec to nie je žiadny extrém, a teda som s nimi veľmi spokojná!
Teraz by som už rada prešla k spomínaným inšpiráciám :) Medzi prvými ma zaujal tento top, ktorý je podľa mňa úplne dokonalý. Preferujete skôr niečo jednoduchšie, alebo aj Vám sa páčia takéto leopardie vzory na oblečení?
woman´s tops
Druhý kus oblečenia ma až tak nezaujal, no zaujíma ma práve Váš názor naň, nosíte tzv. hárem nohavice? :D Mne osobne sa to nejako nepozdáva...
women´s shorts
A ani tentokrát som nezabudla na mužské pohlavie, a pripájam biele polo tričko, ktoré sa mi zapáčilo asi najviac spomedzi celej pánskej ponuky.
men´s clothing
Páčili sa Vám moje dnešné inšpirácie a nové náušnice? :) Pekný víkend všetkým želám!

10 komentárov:

  1. :) náušky sú krásne....veľmi sa mi páčia práve prierkové náušnice a nosím ich rada...hárem nohavice tiež nosím rada, ale skôr na dovolenke alebo doma.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni! Ty náušnice jsou moc krásný!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naušnice jsou uplne kráásnééé :))

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naušnice jsou pěkné ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásná inspirace:) ty naučničky jsou krásný:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekné naušnice...ale hárem gate sa mi nepáčia...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie naušnice sa mi velmi pačia,aj ked doma nemám ani jedný s týmto pierkovým motívom, pretože ako ich všetci mali na ušiach tak sa mi to zhnusilo..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Náušnice sú super :) Háremky nemám ani jedny... na niekom inom mi to nevadí ale neviem si predstaviť že by som to nosila a to isté s leopardím vzorom ten sa mi fakt nepáči, nemôžem si pomôcť...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja mam podobne, podla mna su na tebe super!:)

    OdpovedaťOdstrániť