2. 5. 2013

GUESS vône

Ahojte, aj u Vás sa dnes radikálne zhoršilo počasie? A vraj nás na celom území čakajú búrky :( No nič príjemné... "Dávno" som si neobjednávala žiadny parfém, takže som sa rozhodla, že si v tento škaredý čas treba spraviť radosť niečím pekným a hlavne voňavým :D Rozhodujem sa medzi dvoma GUESS parfémami, nakoľko som ešte ani jeden z nich nemala a nemám poňatia, ako voňajú, no veľmi ma podľa zloženia zaujali, budem rada, ak sa vyjadríte v prípade, že ste už niektorú z nich skúšali. Flakóny majú, dovolím si tvrdiť, skoro na vlas rovnaké, akurát je tam rozdiel vo farbách a možno malých detailoch. Pôsobia na mňa veľmi elegantne a luxusne.
Prvou a hlavnou adeptkou je GUESS SEDUCTIVE. Táto sexi vôňa stelesňuje jedinečnú príťažlivosť a hravý podmanivý štýl vystihujúci značku GUESS.
Zahalená do esencie florentského kosatca, evokuje podstatu tejto kultovej módnej značky – provokatívne zvádzanie a trendový dizajn.
Vôňa vytvorená parfumérkou Veronique Nyberg, zosobňuje koketný šarm s trúfalou provokáciou. Nyberg predstavuje neodolateľnú vôňu, ktorá vyvoláva atmosféru pokušenia všade, kde sa nachádza žena, ktorá ju nosí. Šumivá, kvetinovo-drevitá vôňa evokuje cudnú ženskosť a omamnú zvodnosť. Táto vôňa zaujme Vašu pozornosť a zmysly a zanechá dlhotrvajúci pocit závislosti – osudné kvetinové kúzlo.
Odvážne horné tóny pikantného, oslňujúceho bergamotu, pulzujúcich čiernych ríbezlí a šťavnatej hrušky vyvolávajú skvelé chute, až sa zbiehajú sliny. V srdci sa spájajú ženské aspekty pomarančovníka a jazmínu a ušľachtilé kúzlo florentského kosatca – legendárne tóny zberané vo Florencii a v parfumérstve používané po stáročia k zvádzaniu zmyslov. Hrejivý základ tvorí vanilka a štipľavé kadidlo spolu s intenzívnou pižmovou podstatou kašmírového dreva.
Zloženie:
hlava -  bergamot, čierne ríbezle, šťavnatá hruška
srdce - pomarančovník, jazmín, kosatec
základ - vanilka, kadidlo, kašmírové drevo
Sexi nadčasový flakón odkazuje na koketný imidž svetovo známej značky GUESS. Flakón je podčiarknutý krokodílím vzorom a zlatou retiazkou s príveskom v podobe dvoch sŕdc. Škatuľka v kombinácii čiernej a zlatej farby je inšpirovaná vintage štýlom a odráža rovnováhu modernej ženskosti a retro kúzla spolu s luxusnou vôňou a značkou GUESS.
Mojou 2. a teda poslednou favoritkou je GUESS SEDUCTIVE I´M YOURS. Táto opojná vôňa dokonale zachytáva pravú podstatu GUESS dievčenského pôvabu. O tom svedčí už ružová škatuľka a taktiež ružová náplň flakónu, ktorý sa mi teda naozaj páči! Vôňa je označovaná ako nápoj lásky číslo 9 pre 21. storočie.“
GUESS Seductive I´m Yours je neodolateľne zmyselná a intenzívna vôňa pre ženu, ktorá s potešením neustále skúša svoje ženské schopnosti. Je mladistvá a zároveň sofistikovaná. S prirodzenou zvodnosťou spriada sieť kúziel, do nej zaručene chytí objekty svojej túžby. Žiadny muž jej nemôže a ani nechce odolať. Dôjde mu dych zakaždým, keď sa s ňou stretne.
Parfumér Piere Negrin vytvoril sexy orientálnu zvodnú vôňu s okúzľujúcim kontrastom jemných kvetinových akordov, pižma a dreva. Zmysli prebudí orosená pivónia, pocit zbiehajúcich sa slín vyvolá mučenka a iskrivé bozky okúzlia okvetnými lístkami tahitskej gardénie. Táto tahitská tiare, ako sa jej tiež niekedy hovorí, je uctievaná ako symbol skutočnej krásy. Jej nádherné kvety spolu s opojnou, exotickou a omamnou vôňou dokonale evokujú ducha a vášeň ženy GUESS. Pulzujúce srdce zo zvodných kvetín obsahuje kvet magnólie, bielu ľaliu a vanilkovú orchideu. Základ je zahalený v zmyselnom a sexy závoji z pačuli, exotických driev, krémového pižma a vetiveru.
Zloženie:
hlava - tahitská gardénia, orosená pivónia, mučenka
srdce - kvet magnólie, biela ľalia, vanilková orchidea
základ - pačuli, exotické drevá, krémové pižmo, vetiver
Flakón sa pýši zvodnými, ženskými detailmi. Zdobí ho ružový a čierny jemne sieťovaný vzor, lesklý čierny uzáver a tiež tradičný znak vône Seductive – retiazka s príveskom v podobe srdca. Jasne ružová farba škatuľky, ktorá priamo vyzýva k tomu, aby ste si ju všimli, je obklopená čiernym a zlatým orámovaním. Všetko dopĺňa známe logo GUESS Seductive v trojuholníku a pod ním meno vône „I´m Yours“ napísané tučným čiernym písmom.
Síce obe vône už nie sú žiadnymi horúcimi novinkami vo svete parfémov, no ja osobne nie som zástankyňa toho, že musím mať okamžite každú novinku, ktorá sa na trhu objaví, a tak rada pátram po už osvedčených vôňach :))

7 komentárov:

  1. Jednoznačne druhá! Ja mám už dávno na ňu zálusk no povedala som si že si ju kúpim keď zmaturujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ak by som sa musela rozhodnut, volila by som seductive, ktoru som davnejsie mala, ale nebolo to ono, je dost silna na moj vkus, taka tuctovka. ak mas rada sladke vone, bude ti vyhovovat aj ta druha, je taka omamno sladka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. presne to som čakala, že tu budú ľudia odporúčať ružovú, ale poviem ti, že mne to smrdelo v istej fáze ako kurací vývar... :D zlatá je elegantná, áno, aj ťažšia, sladká a sála z nej teplo. ale to slovo elegantná ju vystihuje najviac. ružová je tuctovka. ale je väčšia pravdepodobnosť, že ťa nesklame, ak si ju kúpiš naslepo.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ružová je sláďava a rýchlo vyprchá, ak objednať, len z netu, isto nie v obchode, minule som I am your´s videla z nejakom eshope za 7€/50ml.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Guess Seductive I'm yours je nejkrásnější vůně! Naprosto♥

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť