27. 5. 2013

GOSH Multicolour Blush

51 BRONZE PIE
V predajniach Fann parfumérie sa pred pár týždňami objavila vynovená lícenka s vylepšeným zložením, ktorá sa vyznačuje ľahkou a zamatovou textúrou a kombináciou 4 hodvábnych farieb s intenzívnymi sýtymi pigmentmi. Ultra jemné zaoblené púdrové čiastočky umožňujú hladkú, rovnomernú a vláčnu aplikáciu.
Nahradila túto Multicolour lícenku, ktorej názvy odtieňov sú totožné s aktuálnymi(50 PINK PIE a 51 BRONZE PIE). Momentálne by ešte mali byť v predaji za akciovú cenu 10€. Myslím, že obsahovo sú rovnaké, teda obe by mali mať 10g. Táto nová má však už obal rovnaký ako aj novšie očné tiene.
Možno ste si už niektoré z Vás všimli, že som pár líceniek skúšala, ale nikdy som sa so žiadnou neskamarátila. Jednoducho si ju neviem naniesť. Skúšala som štetec, labutienku aj prsty, a stále to dopadlo ešte horšie ako som sama čakala :( A ani tentokrát to nebolo inak. Musím uznať, že sú krásne oba odtiene, ale pre mňa tento produkt jednoducho nie je súdený... 
Navyše sa mi stala menšia nehoda, takže som rada, že som stihla aspoň túto jednu fotku, kde je v celosti. Pred prvou skúškou sa mi vyšmykla z rúk. Nižšie môžete vidieť ako to dopadlo :(
Bohužiaľ, tentokrát Vám asi viac o nej napísať nedokážem, pretože ani po niekoľkých skúšaniach sme si nesadli, takže ak máte nejaký zaručený tip, ako si ju nanášať, budem rada, ak sa oň podelíte v komentároch. Teoreticky všetky pravidlá postupu pri nanášaní poznám, no v reáli je to hotová katastrofa...
Na záver pridávam oznam o super akcii končiacej už tento piatok! Moju recenziu na lesk nájdete TU.

5 komentárov:

  1. Mě šlo tvářenku nanášet vždy pudrovým štětcem. Zkus šteten prsty zmáčknout, mělo by to pak nabrat - aplikovat - víc barvy. Já mám spíš jiný problém - výdrž... Pudrovat se přes den na záchodě nebo po cestě někam je ok, ale tvářenkovat se k tomu ještě, to už mi je blbý..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si líčenie bez lícenky ani neviem predstaviť, bez nej som taká nejaká mdlá a lícenka mi dodá šťavu... Pri naaášaní väčšinou začnem na jabĺčkach a potom potiahnem po lícnych kostiach... A najlepšie sa mi robí štetcom od Clinique, ten môj je tuším na bronzer, je celkom veľký, ale vyhovuje mi... No neviem, či som pomohla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skús ju naniesť jedným štetcom a druhým, väčším nna púder s malým množstvom púdru je rozotri dostratena a skús menej výrazný odtieň:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá dost hezky, jenom škoda, že se ti rozbil

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja ju mám tiež rozbitú, ale už mi taká prišla :( Je v podobnom stave ako tá tvoja... ja ale lícenky používam, tak mi je to ľúto. Musím ju nejak opraviť :/

    OdpovedaťOdstrániť