20. 5. 2013

GIVEAWAY o LEGO INDIANA JONES

Ahojte ženušky moje! Pýtala som sa Vás na FB, či by bol záujem o takúto výhru v Giveaway. Nakoľko viem, že ma sledujú aj nejaké mladé mamičky, zdalo sa mi to ako dobrý nápad :) Ostatné "nemamičky" môžu výhrou potešiť mladšieho súrodenca, alebo jednoducho niekoho, koho by toto lego potešilo.
Cenu do súťaže venoval známy z www.purpulo.sk. Prejdem rovno k podmienkam:
- byť zo SR alebo ČR,
- byť členom môjho blogu prostredníctvom GOOGLE FRIEND CONNECT,
- sledovať ma TU a sponzora TU, a pripísať meno pod akým nás sledujete.
Tie, ktoré chcete zostať v utajení, môžete sa zapojiť prostredníctvom správy, a tam mi zaslať potrebné informácie o Vás.
Giveaway trvá 3 týždne, čiže do 10.6.2013. Veľa štastia pri žrebovaní Vám želá Vaša Nelka :)) Krásny zvyšok pondelka všetkým!

36 komentárov:

  1. Jééj, to sa mi páči :) Môj brat by sa určite veľmi potešil :)
    Som zo SR sledujem ako Dominica, na FB: Dominica Jaquelin :)
    dominica078@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och, toto by bol darček pre brata aj otca zaroven :D Supeeer, sleduje ako Zuzana Labudová :)
    labudova.kukdong@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sleduji:ZuzQa Pastircakova

    zuzanqa213@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přes gfc sleduju jako ilonkastrejcova a přes fb sleduju všechno jako Ilonka Silonka Strejcová.
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Darček by som hneď venovala synovcovi, budú mu 3 roky :)
    Sledujem na FB a lajkujem ako Kristína Nemilá
    kristinanemila@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC:Yoko Nguyen
    FB:Yoko Nguyen

    Dárek bych určitě dala svému bratrovy, který Lego sbírá :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gfc: Jeannette
    Fb: Žaneta Koukalová
    Dárkem bych potěšila osmiletou sestru, lego má ráda :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja by som darčekom potešila seba, aj napriek tomu že mám už 17, Lego ma stále baví a velmi rada sa s legom hrám aj so sestrou.
    GFC: Flo
    fB: Kika Florová

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joooj e-mail :-) rpattz2498@gmail.com

      Odstrániť
  9. GFC a FB: Jana Valentová
    Dárkem bych potěšila přítele, který Lego zbožňuje.
    Mail: Janci193@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super GA sledujem ta ako krinolina a na fb ako Dana Zimova u teba aj u purpulo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Michaela Crash
    FB: Michaela Šutková
    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veľmi pekná GA Nelka, tak idem skúsiť aj ja šťastie, výhrou by som potešila dvoch bratov prváčikov v rodine čo máme :) mali by darček k ukončeniu ich prvého školského roka :)
    GFC: Everythingaboutcosmetics Dada
    FB: Broggerka DaDa
    everythingaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. icka.gazdova@gmail.com
    fb- EwuSh G.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já bych dala lego buď mému bratrovi, kterému nedávno byly 2 roky :D nebo třeba přítelovi, určitě by si s tím taky pohrál, protože lego měl v dětství hrozně rád :)
    jinak jméno asi psát nemusím, viz.email :)
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC, FB - Maťa Straková
    strakovmaa @gmail.com

    a pozývam ťa na svoje súťaže - http://books-mylife.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC- Mia
    FB- MáriaPieronová
    mia.pieronova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Super Giveaway, sledujem všade...
    petka.malikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. zejzen@gmail.com
    Zdeňka Vokolková

    OdpovedaťOdstrániť
  19. FB:juliadominova
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC-Veronika Tóthová
    FB-Nika Tóthová
    nikatoth@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC-Dominik Tóth
    FB-Dominik Tóth
    domino183@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    email: denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. gfc andy spurná
    fb andrejka spurná
    aandyna123@gmail.com
    super giveaway :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC langmaierova1
    FB Martina Langmaierová
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC MimsLady
    FB Barbara Mims
    cerutti44@azet.sk

    pozvánka na GA ktorá končí :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Sleduju, lajkuju :-D
    smraada@gmail.com
    to by mohl být super dárek pro synovce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. to je krásna výhra :-)
    sledujem všade - monika.tomikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. sleduji všude jako Lucie Šimůnková
    p.h.o.e.b.e.sim@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. - jsem z ČR
    - jsem členem
    - sleduji pod jménem Eva Lehnertová
    Můj e-mail: lehnertova.eva@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Jééj, tak toto by môjho bráška veľmi potešilo :). Zapájam sa, teda - som zo SR, sledujem cez GFC ako xemmarockx, cez FB ako Ivana Emma Ďuránová. Môj mail: xemmarockx@yahoo.com. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. sledujem ako nikola banárová
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  32. fortovat@seznam.cz
    GFC - Tarina S.
    FB - Tamara Fortova
    :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  33. ČR
    domika-books@seznam.cz
    GFC - Domika
    FB - Domča Valášková
    :)

    OdpovedaťOdstrániť