25. 5. 2013

FAKE TATTOOS v mojom podaní

Zdravím všetky moje čitateľky :) Pred istým časom, ak si spomínate, ma oslovila stránka http://www.faketattoos.se/en/,  s tým, že sa im môj blog páči, a boli by radi, ak by som si vyskúšala nejaké ich tetovania. Pravdu povediac, čakala som, že príde iba 1ks, a to konkrétne tetovanie na telo. A tak som bola milo prekvapená, keď som z obáločky vytiahla okrem neho, aj tetovania na nechty. Nie som nijako šikovná na nail arty, a keďže nálepky na nechty, ktoré som mala doteraz sa mi hádam ešte v deň nalepenia znehodnotili, bola som veľmi zvedavá na výdrž týchto tetovaní. Ako môžete vidieť na fotke vyššie, tie tetovania na nechty mi prišli ešte zabalené v tej chutnej ružovej "obáločke" :) Myslím, že hneď v deň dodania som sa pustila do skúšania. A ako to dopadlo uvidíte v nasledujúcich fotkách. 
Aplikácia je úplne jednoduchá. Stačí priložiť tetovanie na suché miesto, priložiť k tomu mokrú handričku, a po chvíľke to samé odlúpne. Čo sa týka nechtov, potom ich ešte pretrieme priesvitným lakom a hotovo! :) Na záver by som len dodala, že tetovanie na telo - kotva vydržala sľubovaných 5 dní, potom som si ju už jednoducho v sprche zošúchala. A tetovania na nechty mi vydržia tiež takých 5 dní, podľa toho, ako sa mi zničí lak a je potrebné ho odlakovať. Na stránke si však viete vytvoriť aj tetovanie podľa vlastných predstáv, takže by ste si iste prišli všetky na svoje. Zatiaľ som ešte úplne všetky neodskúšala, takže potom prípadne pridám zvyšné fotky na moju FB skupinu :) Čo na ne hovoríte, páči sa Vám to? :)

8 komentárov:

  1. ja som tiež mala možnosť s nimi spolupravocať a nejaké tetovania ešte aj mám odložené na leto :) ale tieto na nechty tam vtedy nemali,takže to je pre mňa novinka,vyzerá to super! hlavne fúzy a diamant

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, to vypadá skvěle! :-) Na těch nehtech teda hlavně.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. velmi sa mi pacia tetovacky na nechty..pekne to dotvori jednoduchu manikuru :) aj vydrz na tele je fajn..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie na nechtochsu fakt užasne pačia sa mi :) romy

    pozyvame na GyVEAWAY http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páni, na těch nechtech to vypadá dokonale!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie posledné nechty sa mi veľmi páčia.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. viac ma oslovili tie na nechty:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Knírek je skvělej ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť