12. 5. 2013

DERMACOL pleťová voda pre problematickú pleť

Už to bude o chvíľku rok, čo som používala iba Bioderma Sébium vodu, tú som sa však rozhodla na nejaký čas odložiť a vyskúšať niečo nové. Moja voľba tentokrát padla na čistiacu pleťovú vodu s austrálskym čajovníkom. Čajovníkový olej pôsobí antisepticky a pleť jemne prekrvuje.
Ak by Vás moja recenzia zaujala a mali by ste záujem o kúpu, pripájam aj obrázok už aktuálneho obalu, nakoľko táto moja vodička je ešte v starom šate :)
Táto novšia varianta obsahuje taktiež austrálsky čajovník, ktorý účinne predchádza vzniku vyrážok, odstraňuje nečistoty a sťahuje póry. Navyše je obohatená o účinnú látku Zincidone®, ktorá znižuje tvorbu kožného mazu. Toľko k zloženiam a obalom...
Iste nie som sama, ktorú medzi prvými zaujme vôňa. V tomto prípade dosť výrazná aróma, ktorú však dlho po použití už necítiť, takže je všetko v poriadku :)
Pleť je po vyčistení precízne vyčistená od všetkých nečistôt, ktoré sa počas dňa dostanú na tvár, a teda je pripravená na nanesenie či už denného, alebo nočného krému. Vodička pleť nevysušuje, ba naopak jej dodá hydratáciu a vyživenie, takže aj keby som náhodou zabudla použiť krém, nič by sa nestalo.
Behom používanie tohto produktu sa mi nerobili hnisavé pupáky, ktoré sa ešte pred tým sem-tam zvykli objaviť, a aj keď nejaký uzrel svetlo sveta, zahojil sa rýchlejšie, čo ma milo prekvapilo. Neskôr by som určite rada, po minutí zásob, vyskúšala aj spomínanú vynovenú variantu.
Mali ste niektorá tento produkt, ak áno, ako ste s ním boli spokojné? Alebo máte úplne iného favorita spomedzi pleťových vôd? :))
Objem - 200ml
Cena - 4,49€

6 komentárov:

  1. Já mám tu co je na druhé fotky. Už ji mám skoro pryč a DÍKY BOHU! Je hrozná podle mě jenom odlíčí.. Nic mi s pletí nedělá:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám od Dermacolu micelárku perfect cleanser a je skvělá, rozhodně nebudu měnit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kamarátka mala nejaku čistiacu vodu od Dermacolu a raz som ju použila a bola to katastrofa, takže nejak nemám žiadny vztah k dermacolu a k pečujucej kozmetike..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelá recenzia :) Určite vyskúšam pretože čajovník je pre moju tvár najlepší ;)

    Pozývam ťa na svoju Giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já používám mycí gel a gel-krém z této řady a jsem spokojená... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tato recenzia znie velmi dobre, mozno sa po nej poobezeram:)

    OdpovedaťOdstrániť