30. 5. 2013

BIODERMA SENSIBIO Déo Anti-transpirant roll-on a očný gél-krém

Počuli ste už o tom, že leto konečne príde až v 2. polovici júna? Ja tomu nechcem v kútiku duše veriť, no pri pohľade von oknom na ten lejak, musím uveriť, či chcem či nie :( Poďme však na príjemnejšiu tému, ktorou budú tieto dva produkty. Mám ich ešte nejako spred Vianoc, a momentálne sa ich snažím už dopoužívať do poslednej kvapky, no nie a nie ich minúť :D Akoby nemali dna...
Začnem produktom na fotke vľavo. Déo Anti-transpirant roll-on je určený na citlivú a depilovanú pokožku. Tie, ktoré ma už trošičku poznáte viete, že preferujem skôr antitranspiranty v sprejovej forme, a za týmto si aj dnes stojím :) O "biodermáckom" som písala približne pred rokom TU. S tým som bola nadmieru spokojná, a teda ho tak zľahka porovnám s týmto roll-onom. Vôňa je síce identická, no v tomto prípade mi pripadá o dosť slabšia. Mnohé si poviete, že to nie je na škodu, no ten sprejový vonia fakt krásne,  a tak je to podľa mňa škoda, že je ukrátený o intenzitu vône. Síce obalom je veľmi chutný a spratný, no aj tak si nemôžem pomôcť, mne tie roll-ony nejako nesedia... Vadí mi, že keď si ich nanesiem, cítim pod pazuším taký mokrý pocit, a keď nedajbože si ihneď po aplikácii oblečiem tričko, fľaky sú na svete. Buď teda musím nejaký čas počkať, kým sa vstrebe do pokožky, alebo si ho nanášam už keď som oblečená...
Čo sa zloženia týka, obsahuje patentovaný komplex Tolérdine, ktorý zvyšuje tolerančný prah pokožky. Neobsahuje žiadny alkohol a mal by redukovať nadmerné potenie a zanechávať príjemný pocit 24 hodín - u mňa to ale nejako nefunguje.
Objem - 50ml
Cena - 8,29€
Teraz by som však rada prešla k produktu,  ktorý mi sadol a pomohol aj v tých najťažších chvíľach. Začiatkom roka som si kúpila odličovač, ktorý som už raz mala a veľmi mi vyhovoval, no to druhé balenie bolo ako keby prekliate, štípali ma z neho oči, svrbeli a puchli. Práve vtedy mi bol nápomocný očný gél-krém, ktorý mi rozdráždené a ubolené oči dal do poriadku. Samozrejme odličovač som prestala používať, a nahradila som ho ružovou micerálkou Bioderma :) Ktorú používam aj dodnes. Ešte že o nej píšem, idem si hneď pripraviť nové balenie do kúpelne, pretože včera som sa odličovala už z posledného ako sa hovorí... :)
Tento hydratačný, ochranný a upokojujúci krém je určený na každodenné ošetrenie očného okolia. Taktiež ako aj predošlý produkt, aj tento obsahuje patentovaný komplex Tolérdine. Krém redukuje opuchy, vyhladzuje jemné vrásky, obnovuje kožnú bariéru a tým zabraňuje prieniku možných škodlivých látok. Neobsahuje parfum ani konzervačné látky. Viac informácií nájdete TU, nebudem zbytočne už recenziu predlžovať. S krémom som úplne spokojná, a môžem Vám ho len odporúčať! Čo sa týka DEO, tam u mňa vyhráva samozrejme sprejová forma, ale viem, že mnohé z Vás uprednostňujú práve roll-ony :))
Objem - 15ml
Cena - 15,79€
Máte alebo mali ste niektorý z dnešných spomínaných produktov?

7 komentárov:

  1. Mala som deo v spreji aj očný a relatívne spokojnosť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemala som ani jeden, ale zaujal ma ten očný krém, pretože ten môj mi o dlhšiu chvíľu dojde:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja sompráve dopouživala ten roll-on, som bola prekvapena ako dlho mi vydržal, asi tak 5-6 mesiacov, čo je super a použivala som ho kazdy den, mne naopak velmi vyhovoval a planujem sa k nemu vratit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som si roll-on tiez kupila a nefunguje.. bohuzial, na mna zatial zabera len Driclor.. a v mensom meritku roll-on z Lidla, co je sice vtipne, ale tak ked zabera :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. z tejto rady som mala roll on a som relatívne spokojná :)
    Ja osobne používam veci z rady Bioderma Sebium - pre mastnú pleť a s ňou som naozaj spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Očný krém som ešte nemala ale roll-on áno a sním som spokojná bola. Myslím že som ho kúpila v akcii 2+1 v tedy sa naozaj oplatil. Ja naopak ako ty skôr som na roll-on ako na sprejovú formu :)

    OdpovedaťOdstrániť