13. 5. 2013

BIODERMA NODÉ G a NODÉ DS+ šampóny

Už je tomu nejaký ten týždeň, čo som tieto produkty domíňala do poslednej kvapky, a práve po prezeraní albumu, kde mám pripravené fotky na blog som zistila, že nemám odfotenú ich konzistenciu, čo ma trošku mrzí. Prejdem rovno k veci a začnem produktom na fotke vľavo.
NODÉ G je neparfumovaný čistiaci šampón, ošetrujúci mastné vlasy. Hĺbkovo ich čistí a spomaľuje proces mastenia. Vlasy by mali získať stratený objem a lesk, je tomu však naozaj tak?
Obal šampónu nie je ničím výnimočný a iný spomedzi ostatných Bioderma šampónov, čiže klasika ktorá nesklame. Šampón sa dá poriadne uzavrieť, takže je vhodný aj na cestovanie bez toho, aby ste sa strachovali, či sa náhodou niekam nerozleje. Nodé G, rovnako ako Nodé Fluid, ktorý som spomínala TU má konzistenciu identickú ako čistá voda, čiže je úplne tekutý. Preto už po dlhšom používaní Fluid-u som si zvykla šampón liať rovno na hlavu, a nie najskôr do rúk. Ja osobne som potrebovala naniesť väčšie množštvo, aby som bola spokojná s penivosťou, a mala som teda pocit dokonale umytých vlasov. Vôňa bola príjemná a nevtieravá. Šampón mi vlasy naozaj dokonale vyčistil, no osobne od šampónov určených na mastné vlasy očakávam, že mi aspoň o deň posunú proces ďalšieho umývania, ale ani v tomto prípade to tak nebolo :D Ani sama neviem, prečo si nahováram, že by to takéto šampóny mohli dokázať... Pri používaní som mala vlasy o čosi lesklejšie ako kedysi predtým, a ani končeky vlasov neboli také suché, no dostávali dostatočnú výživu a hydratáciu. Ak by som si mala vybrať spomedzi Nodé G a Nodé Fluid, určite pre seba volím radšej tento Nodé G, keďže je určený priamo na mastné vlasy, zatiaľčo Fluid je zameraný "tak všeobecne". 
Objem - 200ml
Cena - 13,69€
Nodé DS+ je špeciálnym ošetrením vlasov a pokožky na hlave. Určite už viete, že okrem mastných vlasov ma trápia aj lupiny, a po šampóne Nodé P som chcela skúsiť aj tento a zistiť, ktorý z nich mi vyhovuje viac. 
Tento šampón je určený na šupinatú pokožku s intenzívnym svrbením. Mal by mať dlhotrvajúci účinok, upokojiť pokožku a efektívne pôsobiť proti lupinám. Vďaka patentovanému komplexu DSactiv zaručuje dvojitý účinok - pôsobí na príčiny vzniku šupinatej pokožky(zamedzuje množeniu kvasiniek, ktoré spôsobujú vznik lupín) a pomáha zabraňovať ich opätovnému výskytu.
Má tekutú krémovú konzistenciu, ktorá sa mne tak ľahko neaplikovala. Bol skutočne veľmi hutný, tak som si po nanesení ešte trochu pokropila znovu vlasy vodou, a potom to už bolo oveľa lepšie. Má čistú a ľahkú vôňu, a na vlasoch mi zanechával príjemný pocit. Lupín ma dokázal skutočne zbaviť, no aj v tomto prípade, ak by som si mala vybrať buď tento DS+ alebo P, jednoznačne by som si vybrala P, pretože mi konzistenčne vyhovoval viac :)
Aplikácia u oboch je rovnaká - prvé 3 týždne 3x týždenne, následne 1-2x týždenne. DS+ však je potrebné naniesť znova a nechať 5 minút pôsobiť a opäť dôkladne opláchnuť - to znamená, že som ho minula oveľa skôr ako Nodé P, ba dokonca tento má aj menší objem...
Objem - 125ml
Cena - 13,69€
A čo pomohla Vám na mastné vlasy a lupiny?

5 komentárov:

  1. akurát sestra rieši problemy so šupinkami na hlave,neviem,či su to lupiny,ale ma niektore miesta uplne suche,az rozskrabane do krvi,tak jej chcem kupit ten nodé ds

    OdpovedaťOdstrániť
  2. DS môžem odporučiť, teda z používania môjho priateľa. A Neli takto si ma sklamala, že Node G nepredlžuje pocit čistej hlavy:/ Mám ho doma,len som ho ešte neskúšala, tak som bola zvedavá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to zkusím. Mám stejný tip vlasů.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám tiež problém s rýchlo mastiacimi sa vlasmi.. Nad týmto Node G som rozmýšľala, pretože som myslela, že by mi mohol pomôcť predĺžiť interval medzi umývaním vlasov, ale teda asi nie.. :( Ja momentálne používam ten od GOSH na namáhané vlasy, ale keď ho miniem tak si chcem kúpiť nejaký špeciálny na mastiace sa vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kadekto používa micelarku ale recenziu na šampony bioderma som dlho hladala :-) chystam sa na ne

    OdpovedaťOdstrániť