9. 4. 2013

Zopár jarných inšpirácií

Ahojte, ako som Vám už dnes na FB spomínala, včera mi boli ponúknuté dve spolupráce. Jednu som okamžite a bez váhania prijala, a nad druhou som sa hodnú chvíľu zamýšľala. Je ňou práve spolupráca s http://www.clothingloves.net/. Nakoniec som sa teda rozhodla, že do toho idem, veď za skúšku nič nedám... A tak Vám prinášam pár inšpirácií, ktoré ma zaujali medzi prvými.
blouses for Women
Tento top je skôr už na letné ročné obdobie, no tej "melónovej" farbe sa nedá odolať. Navyše veľmi obľubujem podobné strihy, ktoré zakryjú aj aké-také kilečko navyše... 
Mikina ako stvorená na aktuálne počasie. Ideálna k legínam. Takéto dlhšie "lajdácke" šitie obľubujem tiež :)
cheap bridesmaid dress
A keďže čoskoro nastúpi svadobné obdobie, mám tu jeden tip aj pre družičky. Jednoduchý strih, dokonca aj farba sa mi celkom páči. Nechce ma niekto za družičku? :D
Men's Clothing
A ak ma sledujú nejakí páni, muži, chlapci, nech sa páči, tu je tip pre Vás!
Páči sa Vám táto moja nová rubrika s inšpiráciami??

11 komentárov:

  1. ty si veru nemusíš vyberať strihy, ktoré zakryjú kilečko navyše...:)))Aspoň čo si pamätám asi 2 fotky, čo som videla:) ale súhlasím, že farba je eňo-ňuňo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty šaty jsou kránsé, ale já bych e na nic nevyužila.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. s tymto eshopom spolupracujem aj ja, krásne šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Saty a ta mikina, och! uz asi 3x som sa vratila pozriet na fotky :D :)
    http://lavend-er.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. podla mna to je super rubrika!

    Inak vies co je tu Murumuru? :) Ak nie viac o nom tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/chameleonska-maska-na-vlasy.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ach, ty šaty! Já bych tak šla na nějakou svatbu...!

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten první svetřík je bomba :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nelka, v tych satach by som ta za druzicku jednoznacne brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pre mna ta prva melonova - top! tiez mam velmi rada take strihy a ta farba je krasna..ostatok uz velmi nie, napisy nemusim, dlhe saty kvoli mojej vyske ani napad a do takeho panskeho saka by som draheho nedostala! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja by som povedala, ze tie saty sa daju nosit aj tak:)

    OdpovedaťOdstrániť