15. 4. 2013

SALLY HANSEN

Ahojte cicušky! Začiatkom minulého týždňa mi v e-mailovej schránke pristála skvelá ponuka na spoluprácu, ktorú sa proste nedalo odmietnuť :) Zároveň som dostala i pozvanie na tlačovú konferenciu, na ktorú som žiaľ nemohla prísť, čo ma veľmi mrzí... 
Síce som Vám na FB napísala, že Vám oznámim o akú značku ide, až keď mi príde testovací balíček, ale dlhšie to tajiť už nevydržím! Z názvu a z predchádzajúcej fotky sa dozvedáte, že sa jedná o značku Sally Hansen, o ktorej by som Vám rada napísala taký úvodný zoznamovací článok ešte pred samotným testovaním.
Kedy to teda vlastne všetko začalo? Značka Sally Hansen, salónna starostlivosť pre domáce použitie, vznikla v roku 1958. Je priekupníkom vo farbách a starostlivosti o nechty, a expertom na nechty s 50 ročnou tradíciou. V USA je teraz číslom 1 v kategórii nechtov. 
Od začiatku sa Sally Hansen pýšila produkciou kvalitnej starostlivosti o nechty. Jej filozofia bola jednoduchá:
vzdelávať spotrebiteľov a rozvíjať kvalitné a praktické produkty, ktoré boli cenovo dostupné a s jednoduchým použitím. 
Dnes značka ponúka zákazníkom riešenia pre každú starostlivosť o nechty, a všetky potreby pre manikúru i pedikúru. formou inovatívnych produktov, ktoré obsahujú najnovšie technológie spracovania. Taktiež udržuje partnerstvo s poprednými módnymi návrhármi a vytvára farby lakov ako doplnok k ich najnovšej kolekcie.
Predstavuje 3 kroky ku krásnym nechtom v domácich podmienkach:
KROK 1: VYTVARUJE
KROK 2: OŚETRÍ
KROK 3: NAFARBÍ
V sortimente nájdete produkty ako sú - pilníky, klieštiky, pinzety, nožničky, odlakovače, rôzne kúry a laky na starostlivosť o nechty, kvapky urýchľujúce schnutie laku, odstraňovač kožtičky, podkladový a vrchný lak, krémy na ruky, tonovací sprej na nohy, a samozrejme aj 3 druhy farebných lakov na nechty v mnohých krásnych odtieňoch!
Na záver dodám len toľko, že sa na testovanie veľmi teším, a akonáhle mi príde balíček, pochválim sa Vám fotkou na mojej FB skupine :))

11 komentárov:

  1. Fotky z tlačovej konferencie som už videla u Mii a ochkala som teda poriadne :D Som nevedela, že aj ty s nimi spolupracuješ, tak to je super :) A musím sa priznať bez hanby, že vám to teda závidím :D A teším sa už na recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musí to byť úžasné,škoda že si sa nemohla zúčastniť tej konferenecie :) Som zvedavá na lačiky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerajú krásne :) Veľmi pekné farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty laky vypadají dooost dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No veď som si už všimla pred pár dňami, že ti na bočnej lište Sally Hansen svieti;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super! Gratulujem k spolupráci - a tie laky naozaj vyzerajú super! Teším sa na reneczie :) Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem ženy za milé komentáre! Som nedočkavá a strašne zvedavá, čo mi vlastne príde :))V podstate sa poteším hocičomu :P

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratulujem k spolupraci.. och, aj ja by som sa potesila keby ma oslovili :D som zvedava na buduce prispevky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak ja ti gratulujem aj takto oficialne...to ze ti to zavidim vies uz odkedy si sa mi pochvalila ze ti prisiel mail :-D ale v dobrom samozrejme...som zvedava co ti pride a tesim sa spolu s tebou

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem, ste zlaté, že mi takto doprajete a tešíte sa spolu somnou! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak to ti závidím! Je to skvelé, gratulujem :)

    PS: Príď a zapoj sa do mojej veľkej jarnej giveaway o balíček kozmetiky a ďalších drobností:
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway-4.html

    S pozdravom Zuzana Stanko, prajem krásny deň
    http://sueandcolours.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť