20. 4. 2013

RIMMEL SCANDALEYES LYCRA FLEX riasenka


11 komentárov:

  1. to zloženie je fakt fajn- neopadáva, nedrolí sa, len tá maxi kefka nie je pre mňa...mám pocit, že je väčšia ako moje oko:D...ale zas sestra je vysadená iba na maxi kefky, takže každému sadne niečo iné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja napríklad milujem maxi kefky!:D

      Odstrániť
  2. Saakra! Ta vypadá víc než dobře:)! Já mám tu oranžovou a ta je taky dobrá:).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mierne lacnejšia a bola by fajn ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nemám rada také, ktoré píšu, že zväčšia objem a potom mám riasy dobre že nie pri čele a strašne ich to ešte aj zlepí :D Mne skôr vyhovujú tie obyčajné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. řasenku od Rimmelu jsem měla jen jednou jedinkrát, tak že bych zas vyzkoušela nějakou ? :) třeba tuhle ? vypadá moc pěkně

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám moc ráda tyhle tvé koláže! Řasenky od Rimmel mi nidky ale nevyhovovaly, vždy mi řasy prodloužily a já potřebuju spíš objem.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I JUST CAN'T GET ENOUGH OF YOUR BLOG! AMAZING, DARLING! <3

    XOXO
    HOLYKATTA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tenhle komentář už jsem někde viděla... http://www.turnyra.blogspot.cz/2013/04/jak-maloval-cernou-linku-na-spodni-vicko.html

      Odstrániť
  8. mna zaujala hlavne ta krasna linka:) a oci:), ani som nevedela, ze rimmel ma nejaku novinku:)

    OdpovedaťOdstrániť