3. 4. 2013

NIVEA Telové suflé

Dnešný 255. príspevok by som chcela venovať horúcej novinke - telovému suflé od značky Nivea. Keďže som mala vzorky, vedela som presne do čoho idem :) Telové mlieka a maslá som si dávnejšie potriedila a nechala si len pár, aspoň dúfam, že ich nie je viac ako 5ks :D Toto síce nie je ani mlieko ani maslo, no nenachádzam žiadny rozdiel, ktorý by ich nejako viditeľne odlišoval... Suflé je určené pre suchú pokožku, ktorej dodá hodvábne jemnú starostlivosť a ochráni ju pred vysušovaním. Má unikátne krémové a výživné zloženie s bambuckým maslom a aktívnou látkou HYDRA IQ, ktorá stimuluje tvorbu nových aquaporínov – pleti vlastných hydratačných kanálikov, ktoré zlepšujú cirkuláciu vody v pokožke a zaisťujú optimálnu hydratáciu i v hlbších vrstvách pokožky.
Balenie mi síce veľmi nevyhovuje, pretože pri naberaní prípravku mi čo-to skončí aj pod nechtami, ale to je len o zvyku... Veľmi by som však chcela pochváliť tú "ochrannú nálepku", vďaka ktorej máte istotu, že produkt nebol v drogérii otvorený, ba dokonca verím, že by sa našli aj takí, čo by ho rovno odskúšali...
Vôňu by som hodnotila ako typickú pre Niveu. Klasická čistá, nevtieravá... Vydrží aj pár hodín po natretí. To isté platí aj o dlhodobej hydratácii, ktorú pravidelne strácam. V posledných týždňoch prekonávam svoju lenivosť po sprche či kúpeli, a vždy si nájdem chvíľku na použitie hydratačného prípravku, a verte mi, že sa mi za to pokožka odpláca :)) Konzistencia je veľmi príjemná, ľahko sa rozotiera, a rýchlo sa vsaje do pokožky, takže nezanecháva mastný pocit.
Objem - 300ml
Cena - 5,99€
V rade Smooth Sensation nájdete aj telové mlieko, krém na ruky a telový olej.  Kúpite si niektorý z nich, alebo ho už máte dávno vo svojej kúpeľni rovnako ako ja? :)

12 komentárov:

  1. keď som na toto videla reklamu,hneď som si to chcela kúpiť :) vyzerá dobre :) možno by som prijala fotku ako je to nabraté na ruke :)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj som chcela spraviť :D vždy robím, a nevydalo :D idem dofotiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hihi,si skvelá,vďaka :) chcela som vidieť tú konzistenciu :))

      Odstrániť
  3. nivea je fajn ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá super. Tento pojem mi je známy maximálne 2 týždne, takže ho radím medzi novinky. Určite plánujem vyskúšať.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. poslali mi vzorky spolu s čistiacou penou, takže mi to neznáme nie je, avšak vzorka mi prišla dosť hutná, nič, čo by som nazvala suflé. ale koniec koncov, nijak ma to neuchvátilo ani vôňou ani bomba účinkami. proste taký priemer

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tá reklama nato nemá chybu ten prízvuk ako hovoria suflé :D ale brala by som ho ďalšie mazadlo do zbierky :P

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nivea mi zatím nějak uniká, ale musím přiznat, že jsem teď nalákaná ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sufle je super aj ja ho mám, takže ešte trošku potestujem a zrecenzujem..

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tuto řadu mám moc ráda, tělovka od Nivei je super, horší je to s jejími šampony...

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mala som vzorku a zdalo sa mi to super! :)

    OdpovedaťOdstrániť