28. 4. 2013

MAX FACTOR Colour Elixir Giant Pen Stick

Dnes si vezmem na mušku novinku značky Max Factor, ktorou je Colour Elixir Giant Pen Stick - farba na pery vo forme ceruzky, ktorej jednoduchú aplikáciu zaručuje dizajn spájajúci výhody rúžu a ceruzky. Zloženie s vysokým podielom pigmentov pokrýva pery výraznou farebnosťou, zaoblená špička umožňuje precízne nanesenie aj na kontúry pier, zatiaľ čo hladká textúra sa hladko kĺže po perách a rovnomerne ich skrášľuje.
Nové maxi ceruzky prichádzajú v trendovej farebnej palete ako stvorenej pre jar/leto 2013. Pre ženy túžiace po výraznom vzhľade FEMME FATALE je tu odtieň vášnivej červenej 35 Passionate Red. Pre o niečo menej odvážne je tu jemnejší červený odtieň Designer Blossom, alebo pastelový ružový odtieň Couture Blush, či moderný telový Foxy Amber. A v neposlednom rade aj odtiene Subtle Coral a Mysterious Hazel. Obrázok všetkých pridám na záver recenzie.
Názov odtieňu úplne korešponduje so samotnou farbou ceruzky, pretože ako sa môžete presvedčiť na fotkách nižšie, je to skutočné vášnivá červená. Možno by som mohla dodať, a iste to už viaceré z Vás viete, že na červené odtiene nie som, podľa mňa mi ani nepristanú, takže by som sa skôr potešila, ak by mi bol zaslaný na testovanie jeden z tých bledších odtieňov. No určite to nič nemení na môj názor zo samotného produktu, a recenzia bude určite objektívna.
Ceruzka sa mi po 1. odskúšaní skotúľala zo stola - samozrejme rovno na tuhu, takže som bola nútená ju ostrúhať. Práve sa však dozvedám, že existujú 2 typy strúhadiel - jedno ceruzku ostrúha do špicu a druhé do obla. Ja mám akurát ten 2. typ - dvojité strúhadlo z Avonu, takže ak máte niektorá také, čo strúha do špicu prosím zanechajte mi komentár, veľmi mi tým pomôžete!
Píšem to práve preto, že tá prvá aplikácia bola pohodlnejšia, teraz, keď je už tuha takáto širšia, ide mi to trošku ťažšie...
Napriek tomu, že mi je tento odtieň veľmi sympatický, avšak páči sa mi iba na iných ženách, nie na mne samej, testovala som ceruzku len v pohodlí domova. Vydržala aj nejaké tie menšie zobkania jedla :) Má jemnučkú konzistenciu, na perách sa ľahko kĺže a kryje skutočne slušne! Pery nevysušuje, no práve naopak ich hydratuje, čo je možno aj vidno na perách, ako sa jemne lesknú. Obsahuje malinké červené trblietky. Čo sa balenia týka, nemám mu čo vytknúť. Ja takéto jednoduché, no zato efektné obaly obľubujem. Jediné, čo mi na ňom chýba, je možno informácia o gramoch ceruzky, ktorú som tam márne hľadala. Tento fakt však nič nemení na kvalite, a určite sa nedá nazvať mínusom.
Ceruzku som už posunula maminke, ktorá takéto odtiene priam zbožňuje, a tá je z nej úplne unesená :)) Nakoľko má veľmi suché pery, nemôže si na ne dať hocijaký produkt, a preto sa tejto novinke hrozne potešila a pravidelne ju používa. Skúšali ste ju už niektorá? Ak áno v akom odtieni?
Cena - 7,90€
10 COUTURE BLUSH, 30 DESIGNER BLOSSOM, 20 SUBTLE CORAL, 25 FOXY AMBER, 35 PASSIONATE RED, 55 MYSTERIOUS  HAZEL

13 komentárov:

  1. Tá farba vyzerá super!;) Veru už z tých pier vidieť , že pery hydratuje, keďže sa pekne lesknú...musím ešte raz zájsť do fannka:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. naozaj pekná farba :) Na sebe si ju ale neviem predstaviť.

    http://catherinestyl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wooow dokonalá barva :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ta je opravdu úžasná :) Ještě jsem na ně u nás nenarazila, ale budu o nějaké uvažovat:) Líbí se mi ty dvě růžové:)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páni tak ta barvas a všechno.. super!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. odtiene cervenej na perach sa mi velmi pacia a tato nema chybu a necudujem sa tvojej mame, ze je z nej unesena, tiez by som bola :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super farba :)



    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. neskusala som, ale asi by som si vybrala skor nejaku bledsi odtien:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny odtieň k nejakému večernému líčeniu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nadherna farba! este som si to nikde nevsimla!

    Inak ak mas rada knihy pozyvam ta k sebe na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/aprilova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť