8. 4. 2013

MARY KAY NouriShine Plus™ lesky na pery

Ahojte, v poslednej dobe nejako nestíham, a produkty sa mi tu čím ďalej tým viac kopia. Tak sa vraciam do zabehnutých koľají, a prinášam ďalšiu recenziu, alebo skôr fotky - tentokrát na lesk na pery od Mary Kay. Už je tomu nejaký ten mesiac, čo som ho vyhrala u Kikuš v jednej súťaži, ktorú poriadala. Keďže som vedela, aká je cena pre víťazku, neodolala som, a zapojila som sa tiež, a neľutujem :))
Lesk sľubuje okamžitú hydratáciu, vyhladené a chránené pery. Obsahuje antioxidanty a rastlinné výťažky, ktoré sú ako stvorené pre pokožku pier!
Balenie lesku je malinké v porovnaní s ostatnými mojimi leskami, no aj tak spĺňa taký ten bežný objem leskov a to je 4,5ml. Keď sme pri tom balení, rada by som pochválila kvalitu písma na obale, ktoré sa dodnes nezošúchalo, ako to zvykne byť pri niektorých produktoch, a to skutočne nemám rada!
Odtieň lesku som si mohla vybrať sama, no nakoľko sú krásne všetky, rozhodovalo sa mi veľmi ťažko. Preto som požiadala o radu Kristínku. A tak sme sa spoločne dohodli na odtieni Pink Parfait - bez trblietok. Na výber je celkovo 15 odtieňov, z toho 12 je s trblietkami a 3 bez nich. 
Výdrž lesku hodnotím ako takú priemernú, ale zase neviem to celkom presne posúdiť nakoľko aspoň raz za hodinku si dopĺňam tekutiny :D Ale tú hodinku-dve určite bez problémov poslúži tak ako má. Konzistencia lesku je nelepivá, a hutnejšia ako som zvyčajne zvyknutá. Neviem prečo, ale osobne si myslím, že práve takéto hutnejšie lesky na perách vydržia dlhšie ako tie "vodové"...
Asi ako každá, prvé čo bolo, keď som si lesk odbalila, musela som ho ovoňať. A teda musím Vám povedať, že je to jedna rozprávka. Je to niečo sladké, no neviem presne popísať, čo mi pripomína...
Čo viac dodať? S odtieňom som nadmieru spokojná, v poslednej dobe práve takéto ružové uprednostňujem
pred inými - perfektne "doťuknú" samotné líčenie! Z mojej strany je s ním len a len spokojnosť, a ak máte Vy nejaký iný odtieň, zanechajte mi komentár, prípadne link, kde ste o ňom písali, budem rada :) A Kikuš, ďakujem ešte raz! Bez Teba by asi táto recenzia nebola :))
Cena - 15,50€

7 komentárov:

  1. skvelé :) úžasné :) spokojnosť :) ten lesk je nádherný :)farbička úúžasná :) a ja mám ešte ďalšie tri :) a s každým jedným som veeeľmi spokojná .)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je krásný, já mám od MK řasenku a je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som z dekoratívnej kozmetiky Mary Kay neskúšala ešte nič, pretože sa mi zdá (aspoň pre mňa) príliš drahá. Ale lesk vyzerá pekne, aj balenie sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wau, krásna cukríková ružová!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. takato ruzova nie je nic pre mna, ale verim, ze tebe pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vypadá krásně, od MK nic nemám, tak asi něco vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť