30. 4. 2013

Fleur de Santé Gourmand Delight izbová vôňa

Ahojte všetci! Čím viac sa vonku oteplieva, tým menej času mi zostáva pre blog, takže si nachádzam pár minút a chcem Vám ukázať produkt, ktorý mi už približne 3 týždne spríjemňuje chvíle strávené v izbe. Už podľa zloženia mi bolo nad slnko jasné, že táto vôňa mi sadne od prvej sekundy, a samozrejme nebolo tomu inak! Začnem rovno od balenia - ako môžete vidieť je v béžovo-bordovej kombinácii, ktorá vo mne vyvoláva pocit elegancie a štýlu. Iste už všetky viete, že neobľubujem zbytočne popísané alebo pokreslené obaly, som skôr za jednoduchý štýl, a tak Vám musí byť jasné, že už len samotná škatuľka u mňa mala veľký úspech :)) Najviac som sa však tešila na samotnú vôňu, a tak som ihneď otvárala škatuľku, dávala dolu vrchnák sprejovala kade-tade. No baby, bola, a som z nej stále unesená.
Zabudla som spomenúť, že na škatuľke sa nachádza zmes vôní, z ktorých sa vôňa skladá, a ani tentokrát nechýbajú moje obľúbené čierne ríbezle, okrem nich kokos, čerešňa, vanilka a slivka. Toto sú všetko vône, ktoré mám veľmi rada, takže som si bola istá, že táto kombinácia ma dostane do kolien :)) Darmo Vám tu budem opisovať vôňu, tú jednoducho treba cítiť...
Vôňa sa nachádza v sklenenej 100ml nádobke, je v sprejovej forme, ktorú decentne prekrýva plastový vrchnáčik. Cena tejto izbovej vône od Fleur de Santé je 14,99€, a určite stojí za vyskúšanie, to mi verte! 
V ponuke je ešte jeden variant - Fresh Flowers so zmesou vôní jazmínu, ruže, fialky a vodného melónu. Verím, že vonia rovnako neodolateľne ako aj tento môj variant... Skúšali ste už niektorí z nich? Alebo nejakú úplne inú vôňu, ktorú by som mala tiež otestovať? Určite mi dajte vedieť, rada sa nechám inšpirovať!

5 komentárov:

  1. podľa zloženia sa mi páči všetko okrem kokosu, ale môže to byť super...hoci tá cena:/ ale zas ja sa v cenách takýto izbových vôní vôbec neorientujem, takže neviem ako sa to pohybuje

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Znie to pekne, ale úprimne povedané neviem či by som za to dala 15 e :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No, celkem drahé ale může to být fajn)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To jsem všechno mé oblíbené vůně, takže to může být skvělé! Akorát je to pro mě dost drahý.

    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nice blog!
    What about follow each other?

    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť