5. 4. 2013

GOSH Volume Lip Shine lesky na pery

01 SOFT CORAL a 03 TEA ROSE
Pôvodne som túto recenziu chcela posunúť na neskorší dátum, no keďže je počas celého mesiaca apríl vo Fann taká skvelá akcia, rozhodla som sa ju uprednostniť. Ak stále neviete, čo presne mám na mysli, jedná sa o akciu, v ktorej si pri nákupe tohto lesku, môžete dokúpiť fixku za polovičnú cenu. Čiže namiesto 18€ zaplatíte len 13,50€! Recenziu na fixku nájdete TU.
Na odtieň vpravo som robila recenziu ešte v máji min. roku, keď bol tento lesk novinkou. Preto som sa rozhodla, že Vám sem pridám viac fotiek, a pre zobrazenie samotnej recenzie si kliknite SEM :) Moje pocity po skoro ročnom používaní sa nezmenili a som s ním rovnako spokojná aj teraz!
reálne vôbec nevidno, že mám lesk usadený vo vráskach, tu je to pravdepodobne spôsobené bleskom
Na záver ešte pripájam obrázok, aké rôzne kombinácie si môžete namiešať vďaka týmto dvom produktom :)
Zaobstarali ste si už niektorá aspoň jeden z nich? Ak áno, aký odtieň? :) Podeľte sa o svoje pocity v komentároch...

9 komentárov:

  1. ja som celkom milo prekvapena dlhouu vydrzou na perach

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já lesky nepoužívám, ale tyhle vypadají moc dobře. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. trošku mi pripomína nejaký lesk od essence ale tento vyzerá teda lepšie ;) ale tá cena.. o.O

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne odtiene, velmi sa mi pačia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadají fakt hezky :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. looks so soft
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpovedaťOdstrániť
  7. AHojte ! pozývam vás na natalyburtonweb.sk sledujte túto lokalitu ! :)

    OdpovedaťOdstrániť