24. 4. 2013

GOSH Growth sérum na riasy

Už je tomu niečo vyše mesiaca čo som začala s testovaním tohto séra na riasy, takže nastal pravý čas niečo Vám o ňom napísať. Navyše do konca apríla trvá akcia, že pri kúpe séra za 16€, si môžete dokúpiť Growth maskaru za polovičnú cenu, čo je 6€! 
Je určené na aplikáciu ráno – pod akýkoľvek typ maskary, alebo večer pred spaním. Nanáša sa na vrchné riasy čo najtesnejšie ku korienkom, od vnútorných kútikov očí k vonkajším, rovnako akoby ste si nanášali tekutú linku :)
Obsahuje dve aktívne zložky: SymPeptide Xlash (10%) – zložku, ktorá sa nachádza aj v maskare, a Follicusan (5%), ktorý posilňuje hrúbku rias, podporuje ich rast a zvyšuje ich počet, pričom výsledok je viditeľný už po 2 týždňoch aplikácie. Pre tento efekt sa sérum môže použiť aj pre zhustenie obočia.
Aplikátor je v štetčekovej forme s niekoľkými asi centimetrovými štetinkami, ktoré sú k viečku jemné, a nijako nedráždia ani moje citlivé oči. Priznám sa, že poctivo každý večer som ho používala iba prvé 2 týždne, teraz som už aplikáciu zredukovala na 2-3 použitia týždenne, a podľa môjho názoru to bohate stačí na udržanie efektu.
Síce sa v popise píše, že je výsledok viditeľný po 2 týždňoch, no ja som zlepšenie postrehla už po prvom použití. Večer som si sérum naniesla, a ráno som bola veľmi milo prekvapená kvalitou rias. Samozrejme, že neboli nijak viditeľnejšie dlhšie alebo hustejšie, no pri líčení maskarou som videla rozdiel. Riasy mi pekne stáli a držali tvar, nemusela som ich dlho upravovať pomocou kefky maskary. 
Pri nenalíčených riasach predĺženie či zhustenie ja sama nebadám, no po nanesení riasenky je používanie tohto séra viditeľné hlavne k mojej spokojnosti :) Riasy sú skutočne o niečo dlhšie ako som mávala predtým, hlavne ma teda potešilo, že pri líčení sa už nemusím toľko hrať s maskarou a upravovať jednu riasu po druhej, aby smerovali rovnako :))
Možno niektoré bude zaujímať vôňa - pri použití ju vôbec necítiť no keď si privoniam k štetinkám, cítim takú slabučkú sviežu arómu. Poslednou informáciou, ktorú dodám je, že sérum je v priesvitnom odtieni.
Objem - 6ml
Pripájam ešte pár informácií ku Growth maskare:
Špeciálna gumová kefka vaše riasy predĺži, zhustí a krásne oddelí. Aplikuje sa ako bežná maskara.
Obsahuje SympeptideTM, ktorá predlžuje a zhusťuje riasy, pričom výsledok je viditeľný už po 2 týždňoch aplikácie. *SymPeptide® XLash preukázateľne predlžuje a zhusťuje riasy. Follicusan preukázateľne prispieva k spevneniu rias, podporuje ich rast a zvyšuje ich počet.

Skúšali ste už nejaké sérum na riasy? Ja som kedysi dávno mala jedno od Catrice, no keď mám pravdu povedať, nepamätám si, či som bola spokojná, alebo nie...

7 komentárov:

  1. uz som na tieto produkty poskulovala a ked dominam serum z dermacolu, vyskusam aj toto:)narast som sice nebadala ale zato pri nanasani riasenky to ide ovela lepsie, riasy su pevne a drzia tvar.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som mala jedno od loreal, skor ma z neho drazdili oci a jedno od svetoznamej taliky, kde som teda vysledky nevidela..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš krásne husté mihalnice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ze všech různých sér, drahých i levných, mám jediné výsledky s Dermacolem.

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na toto serum som bola dost zvedava, lebo ja mam uplne kratucke mihalnice, takze by som sa potesila, keby mi ich nieco predlzilo :/

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dokonalé sérum je od Mavala, po 3D mihalniciach som skončila úplne bez svojich mihálnic, serum od Mavala mi zregenerovalo mihálnice, sú pevnejšie, dlhšie a majú takú zdravú textúru. Môžem povedať, že mi zachranilo mihálnice

    OdpovedaťOdstrániť