16. 4. 2013

Fake Tattoos

Koncom minulého týždňa mi aj stránka http://www.faketattoos.se/en/ ponúkla zaslanie vzoriek tetovaní. Viem, že niektoré ste s nimi spolupracovali ešte niekedy minulý rok, a povedala som si, že za skúšku nič nedám... Normálne tetovanie nemám, ani si dať nechcem, ale takto na 5-10 dní to môže byť fajn, tak keď mi zásielka príde, budú fotky :) Sama som veľmi zvedavá, čo mi vlastne príde :)) Tie, ktoré ste ich už skúšali, prosím si link na recenziu... Pripájam pár tých, ktoré ma zaujali najviac.

10 komentárov:

  1. majú tam pekné vecičky ale môžem aj také niečo vytiahnuť zo žuvky ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni! Tak to se kouknu a asi něco koupím, hrozně se mi tolíbí.)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mam vlastne, na to link posielat nemusim :D Ale maju tam pekne vecicky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fake tattoo? tak na toto som nikdy nedozrela a uz som z toho aj vyrastla:) dat si "tetovacku" len tak na par dni na ozdobu mi nepride ako dobra myslienka..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to mi pripomina este ako kedysi boli take v lizatkach :) ja by som tetovanie nechcela ale taketo moze byt na nejaku prilezitost super:)
    Inak ak ta nahodou trapia vyrazky mozno ta bude zaujimat prispevok o super kreme proti nim! Tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/liek-na-akne-bioderma-sebium-global.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. znám, znám ale ještě nevyzkoušela :) tak pak dej vědět co hezkého ti poslali! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mně se líbí rozhodně víc, než "opravdové" :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá to úžasně. Taky bych to chtěla vyzkoušet... tak na deset dní. :)

    OdpovedaťOdstrániť