18. 4. 2013

DERMACOL Metallic Black očné tiene a ceruzka 2v1

Tentokrát som sa rozhodla bližšie Vám predstaviť produkt, ktorý testujem už od februára tohto roku. Ide o očné tiene a ceruzku v 1, v metalickom odtieni.
Začala by som samotným dizajnom, ktorý ako viete obľubujem, takže ma veľmi potešilo, že je táto kolekcia vytvorená práve so zebrovým motívom :)
S popisom, že je ceruzka vodeodolná, dlhotrvácna, nerozmazáva sa, nestráca na intenzite po viac ako 10 hodín, a súvisle kryje musím iba súhlasiť.
Priznám sa, že ako očné tiene som ju ani neskúšala - kvôli výraznému odtieňu, no ako linka na horné viečko sa mi skutočne osvedčila.
Je len na Vás, pre akú šírku linky sa rozhodnete, ja zväčša používam takú, ako môžete vidieť na fotke. Ceruzka je tiež vhodná na dymové líčenie, ale aj ako ceruzka sa dá jemne rozmazať dostratena. S trvácnosťou som spokojná, ceruzka drží na svojom mieste od rána, až do chvíle, keď sa neodmaľujem. Napriek silnej pigmentácie nemám žiadny problém pri odličovaní.
Na to, že má 1,6g, pôsobí veľkým dojmom, a aj určite dlho vydrží. Možno by som ešte mohla spomenúť, že na jej zastrúhanie budete potrebovať väčšie strúhadlo, ako zvyknú byť tie klasické... Na záver pripájam obrázky so stručným popisom ostatných liniek z rady Black Sensation.  Všetky by som určite našla využitie! Máte aj Vy niektorú z nich?
Cena - 3,79€




8 komentárov:

  1. ja som si kúpila fixu, bola v dobrej cene, tak som zvedavá a veľmi sa mi páči dizajn týchto ceruziek:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerá veľmi dobre! páči sa mi akoby taká metalíza na tom,alebo neviem ako to mám povedať :))
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá velmi dobre asi sa pojdem na nu pozriet do drogerky :)

    Pozývam ťa na svoj blog kde prebieha Giveaway Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html
    Pozyvam vas na moju GA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je skvělý výběr!:) já miluju linky ve fixe, nejlépe se mi nanáší:) dávám like na facebooku (petra lorencová), můžeš mi dát like nazpět, moc by mě to potěšilo:) předem děkuji!

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť