13. 4. 2013

BEYONCE vône

Ahojte krásky. V poslednom čase som zatúžila po nejakej ďalšej vôni od Beyonce, a preto Vás chcem touto cestou poprosiť o Vaše rady, ktorá bude podľa Vás tou najlepšou voľbou :) Nejakú tú dobu už mám Heat Rush, a nakoľko som s ňou nadmieru spokojná, i keď je to len toaletná voda, výdrž a intenzitu vône má teda neskutočnú! Písala som o nej na nasledujúcom odkaze TU
Všetky nasledovné vône Beyonce, ktoré spomeniem, sú parfumované vody, takže by mali mať ešte väčší efekt ako moja Heat Rush!
Začnem vôňou, ktorá ma zaujala spomedzi všetkých najviac, a je ňou Midnight Heat. Má totožný flakón ako moja vôňa, ktorú vlastním, a rovnako aj vôňa Heat. Tento dizajn sa mne osobne veľmi páči, pretože pôsobí zaujímavým dojmom, a určite nezanechá žiadne ženské srdce chladným! :)
Vôňa vo svojom srdci ukrýva exotickú purpurovú orchideu Mokara. Táto kvetina v tvare hviezdy, ktorá dlhú dobu symbolizuje lásku, krásu a silu, vyžaruje bohaté, zamatové tóny, ktoré sa pozvoľna a intenzívne uvoľňujú na pokožke. Kvetinovo-ovocná vôňa sa otvára šťavnatými vrchnými tónmi dračieho ovocia, karamboly a slivky. Srdce predstavuje žiarivý kvetinový buket, ktorý tvorí purpurová orchidea Mokara, čierny tulipán a purpurová pivónia. V základe vaše zmysly zvádza hrejivá ambra, pačuli a santalové drevo. Po zistení, čo všetko táto vôňa obsahuje, mi to nedalo, a musela som jednotlivé zložky googliť a kochať sa tou nádherou! Ak ste niektorá skúšali niektoré z týchto ovocí, teda okrem slivky, dajte mi vedieť. Zaujímalo by ma, ako chutia :))
Zloženie:
  • Hlava: slivka, karambola, dračie ovocie
  • Srdce: orchidea, pivónia, tulipán
  • Základ: ambra, pačuli, santal 
Ďalšou vôňou v poradí je Heat. Táto reklamná fotka sa mi veľmi páči, je na nej prirodzene krásna, žiadne výrazné tiene ako na predošlom obrázku, a práve takto "prirodzene" sa mi páči :) Niekde som čítala, že je táto vôňa určená skôr na zimné obdobie, ja však takto vône nerozdeľujem, a použijem tú ktorú vtedy, keď na ňu jednoducho dostanem chuť :)
Vďaka závoju tajomna, ktorý sa v nej skrýva, je táto vôňa určená pre každú sebavedomú ženu, ktorá sa nebojí nechať prehovoriť svoje vášne a vychutnáva si obdiv okolia. Táto kvetinovo-drevitá vôňa sa otvára žiarivou kyticou z magnólií, neroli a červenej orchidei s jemným dotykom broskyne. Jej srdce v sebe skrýva mandle, sladký zemolez a jemné pižmo poskladané tak, aby vytvorili výnimočný zmyselný zážitok. A nakoniec základ z hrejivých a sexi tónov sekvojového dreva a fazuliek tonka dokonale zvedie a unesie vaše zmysly.
Zloženie:
  • Hlava: magnólia, neroli, červená orchidea, broskyňa
  • Srdce: mandľa, zemolez, pižmo
  • Základ: sekvojové drevo, fazuľky tonka
A poslednou je Pulse, ktorá má už celkom odlišný flakón od predošlých, no stále veľmi zaujímavo riešený! Vo vrchných tónoch sa mieša hruškový kvet, kvapka šumivého likéru Blue Curacao a bergamot, prechádza do srdca tvoreného modrou orchideou, jemnou pivóniou a aromatickým, o polnoci kvitnúcim jazmínom. Vanilka z Madagaskaru, zvodné pižmo a zmyselné vzácne dreviny predstavujú sexy neodolateľný základ.
Zloženie:
  • Hlava: hruškový kvet, likér Blue Curacao, bergamot
  • Srdce: modrá orchidea, pivónia, jazmín
  • Základ: vanilka, pižmo, vzácne dreviny
Mimochodom, ktorá z Vás sa chystáte na koncert Beyonce? Je to skvelá speváčka, takže verím, že to bude nezabudnuteľný zážitok na celý život! :)

9 komentárov:

  1. Neli tak tymto prispevkom si ma velmi potesila!!! Pretoze ja tu zensku milujem a aj jej vone. Ja som naposledy od mojho chlapa dostala celu kazetu Pulse a je...dokonala!!! Mala som moznost si cuchnut aj k Pulse NYC ale ta mi nejak nepasuje...teda mojmu cuchovemu zmyslu. V kazete je samozrejme este aj mlieko a sprchac ktore maju v sebe aj trblietky takze tak!!! :-)
    Takze ja za seba odporucam Pulse :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja vlastním doma dve vôňe Pulse a Midnight Heat ak by som ti mala poradiť tak z týchto dvoch mi lepšie voňia Midnight Heat. :) Beyonce ako speváčku uznávam, na koncert som chcela ísť, ale žiaľ budem odcestovaná :( Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Beyonce je úžasná! Nie len ako speváčka ale pôsobí na mňa veľmi pozitívne a láskyplne aj ako človek :) Taktiež nemôžem uveriť aký dobrý vkus má...jej vôňe sú bohovské, pre mňa zase najviac HEAT :) ale ináč všetky sú úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. S tym koncertom ti zavidim!!!!! Ja som sa k listkom nedostala :-(

      Odstrániť
  5. Nedávno som od mamky dostala Midnight Heat a veľmi sa mi tá vôňa páči.Mala som aj Heat a tiež super....no minule si kamarátka kúpila Pulse a tá je neskutočne krásna! Som si ju nastriekala na ruku a stále som si k nej musela čuchnúť.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne celkom vonia heat rush, no je dost silna a sladsia, pulse som este neskusala,vyzera to byt jemnejsia alternativa ostatnych, ci nie?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. poslednú mám a vonia naozaj krásne:)

    OdpovedaťOdstrániť