6. 3. 2013

ZOEVA 233 CREAM SHADER


Pred niekoľkými týždňami mi bol doručený na otestovanie tento štetec, a keďže štetcov zatiaľ veľa nemám, veľmi som sa potešila :)

Konkrétne tento môj je určený na nanášanie krémových očných tieňov. Má jemné, syntetické vlákna v zaokrúhlenej forme, ktoré zaručujú ľahké a nekomplikované nanesenie.
Štetec mi prišiel zabalený v kozmetickej taštičke so zipom, ktorú môžete vidieť na fotke vyššie. Vyzerá veľmi pekne a ten ružový "uzáver" alebo ako to nazvať, pekne oživil kompletný dizajn :)

Celková dĺžka štetcu je 15,6cm, a vlas je vyrobený z taklonu. Mne toto slovo dodnes nič nehovorilo, a tak som sa pustila do vyhľadávania toho, aký význam vlastne má...
Taklon je syntetické vlákno. Je hladké, mäkké a krehké. Jedná sa o derivát polyesteru bez proteínov a alergénov, preto sa používa najmä v kozmetike pre výrobu hypoalergénnych syntetických vlákien štetcov, kde nahrádza prírodné štetiny (zvieracie chlpy). Taklonové štetce sú hygienickejšie než štetce s prírodnými vlasmi. Prírodné chlpy majú nepravidelný povrch a zadržujú v sebe odumreté bunky, baktérie a chemikálie (kozmetické výrobky). Ani ich čistením nemusí dôjsť k odstráneniu týchto častíc. Z tohto dôvodu sa odporúča pravidelné čistenie a dezinfekcia kozmetických štetcov, aby sa zabránilo podráždeniu pokožky.
Nakoľko však nemám žiadne krémové tiene, neviem či bude táto recenzia objektívna... Štetec som teda testovala s použitím bežných práškových tieňov. V skúške obstál, a najviac mi vyhovuje na nanášanie tieňu na pohyblivé viečko, alebo na rozjasnejšie pod obočie. Štetinky sú dosť pevné, a naberú vždy mi naberú dostatočné množstvo tieňu. O tom, aká je táto novinka kvalitná Vám znovu písať nebudem. To ste si mohli prečítať začiatkom roka v TOMTO článku. Teraz som sa Však mohla na vlastnej koži presvedčiť, že to nie sú len prázdne frázy, a štetec je skutočne kvalitatívne na vysokej stupnici.
Cena - 6€
Máte nejaké štetce od Zoevy, ak áno, ktoré konkrétne?

4 komentáre:

  1. však vieš...mám sadu na oči...ale postupne chcem všetky od Zoevy:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jooj takýto nejaký by sa teraz úplne bodol ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám bambusovú sadu a som spokojná, takmer všetky využívam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja si davam od stetcov momentalne pokoj, aj ked ma stale taha vyskusat Hakuro:), od Zoevy nemam zatial nic:)

    OdpovedaťOdstrániť