11. 3. 2013

Žehlím, žehlíš, žehlíme... :)

Rada by som upriamila pozornosť na moje najnovšie produkty na vyhladenie vlasov. Vlasy si fénujem a žehlím v priemere 2-3krát do týždňa. Praktizujete to niektorá aj viackrát? Dajte mi určite vedieť :))
Oba produkty sú od značky Schwarzkopf, konkrétne rada Got2b. Začnem teda pekne po poriadku - produktom na fotke vľavo - STRAIGHT ON sprejom. Je to uhladzujúci sprej pre rovné a hladké účesy pomocou fénu alebo vlasovej žehličky. Použitie je jednoduché, keďže je to sprej, stačí ho len nastriekať do uterákom presušených vlasov, ktoré dosušíme fénom a následne použijeme vlasovú žehličku.
Túto fialovo-oranžovú srandu som už mala pred niekoľkými rokmi, v čase, keď som ešte navštevovala strednú, takže to, že sa stále predáva a nevypadol zo sortimentu svedčí o tom, že je naozaj obľúbeným...
Všetky už viete, ako veľmi uprednostňujem sprejové formy produktov, takže 1.plus je v tomto prípade na mieste :) Tým pádom je celý aplikačný proces veľmi jednoduchý a hlavne rýchly, čo iste ocenia viaceré z Vás! Vôňu síce nemá nijako výraznú, povedala by som skoro žiadnu, no dá sa to oželieť! Podstatným kritériom pre mňa, čo sa produktov na vlasy týka, je, aby som nemala na vlasoch lepivý pocit. To sa mi často stávalo pri tužidlách a lakoch na vlasy, a tak som ich jednoducho prestala používať. Ak máte nejaké osvedčené, ktoré nelepia, zanechajte mi prosím v komentáre typ. A tento tiež nelepí, ani nič podobné, takže si na dlhú dobu získal moje srdiečko :) Som ešte zvedavá ako obstojí v letnom období, kedy sa mi zvyknú vlasy kučeraviť z horúčav :)
Objem - 200ml
A to najlepšie som si nechala na koniec :)) Smooth & chic luxusná uhladzujúca emulzia, ktorá vlasy tvaruje, uhladzuje, kontroluje neposlušné pramienky a dodáva im úžasný lesk a hebkosť! Vlasy chráni nielen pred poškodením teplom(pri fénovaní či žehlení), ale aj pred UV žiarením!
Tento produkt kočky jednoducho musíte mať! :) Tak nádherne mi z nej vždy voňajú vlásky, no jedna radosť, čo Vám poviem. Balenie má pumpičku, a rovnako ako aj sprej, oba produkty majú "poistku" OPEN a CLOSE, takže sa nemusíte ani pri cestovaní báť nejakej neželanej nehody... Na jedno použitie mi vystačí jediné stlačenie pumpičky, takže si myslím, že toto balenie mi vystačí na dlhšiu dobu... Vlasy mám po použití nielen krásne na pohľad, ale aj na dotyk, a toto je podľa mňa cieľom každej jednej z nás, čo sa starostlivosti o našu korunu krásy týka... Oba produkty Vám s kľudným svedomím odporúčam, no ak by som si mala vybrať, s ktorým som o nejaký ten kúsok spokojná viac, tak je to jednoznačne táto emulzia!

16 komentárov:

  1. Myslíš, že by přípravek vlasy jakš takš narovnal i bez žehličky?
    Laky a tužidla ti lepí vlasy proto, že máš buď moc silný stupeň (bývají nejčastěji označované 1 2 3 4) nebo, a to spíš, si ho do vlasů dáváš moc. Ono stačí vážně maličko. Já používám lak Taft stupeň 3 nebo Wellaflex stupeň 4. Pěnové tužidlo Balea trend it up na vlnité vlasy nebo Wellaflex stupeň 4 (u stupně 5 jsem měla úplně umaštěné vlasy pak). Hlavně u těch pěnových tužidel si musí člověk dát pozor na míru. Když jsem si dělala pokládané vlny a dala jsem si ho na celou hlavy asi tak jako je velký vlašský ořech, bylo to ještě v pohodě, ale když jsem si dala víc, měla jsem vlasy úplně slepené.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, ako veeľmi máš vlasy kučeravé... Ja mám iba trošičku a mne teda s nimi dokáže niečo spraviť aj bez žehličky, ale jasné, že nie sú také rovné ako po žehlení...

      Odstrániť
  2. ja som si žehlila vlasy tiež nejak 2-3 krát do týždňa, ale prestala som...a vlasy som nemala vyžehlené ani nepamätám :) všade sa hovorilo a písalo, že žehlička vlasy vysušuje, mne po žehlení oveľa rýchlejšie zmastneli :/ tak som s tým prestala :) a tiež mi aj trvalo, kým som si ich vyžehlila... mala som tiež jeden prípravok od syoss, ale ten mi s vlasmi nerobil nič dobré :) teraz sa ale chystám od mojej kaderníčky kúpiť jeden olej ( naposledy mi ho dávala, keď som tam bola a mala som po ňom jemné, krásne vlasy a najmä skvele voňal ) :) ale na tú uhladzujúcu emulziu sa pôjdem pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne vyžehlené vlasy oveľa rýchlejšie zmastnejú...asi to bude tým teplom alebo čím:/

      Odstrániť
  3. Ten sprej mam a je super :) Ale po tej emulzii sa ti nemastia vlasy? Toho by som sa obavala.
    http://emesina.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja mam oba vyrobky a su naoaj super!
    Inak pozyvam ta na TOP giveaway o balicek produktov Macadamia Hair tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pozvanie! pôjdem pozrieť :)

      Odstrániť
  5. ja používam ten "got to be" vpravo, ale čierny a je naozaj vynikajúci !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja si vlasy fénujem každý deň,niekedy každý druhý deň a žehlím možno raz za dva mesiace,ale už som rozmýšľala so nejakom produkte,toto sú skvelé tipy!
    hlavne tá emulzia,asi sa po nej pozriem,už som na ňu čítala niekoľko dobrých recenzií,ale tiež by ma zaujímalo ako aj Zuzku,či nemastí vlasy.Tak ďakujem za tipy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. JÁ používám od Goldwelu a je to super!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Že by konečně něco pomohlo zkrotit moje nezvladatelný kudrny?! Díky za super tipy. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten fialový mám, bol by fajn ak by som nemala lepkavé vlasy z neho :-)

    OdpovedaťOdstrániť