1. 3. 2013

VYHODNOTENIE narodeninovej a valentínskej GIVEAWAY

Ahojte, nechcem Vás dlhšie naťahovať, tak som narýchlo spravila lístočky a žrebovala, aby som potešila pár z Vás takto pred víkendom :)
Posledná slečna vyhráva Bioderma Sensibio H2O 500ml z valentínskej GA! Už som Vám rozoslala e-maily, tak Vás prosím o skorú reakciu, aby ste mali výhry čo najskôr doma!
Ostatné nebuďte smutné. Po terajšej skúsenosti už v ďalších giveaway budú jednoduchšie podmienky pre zapojenie sa, a verím, že čoskoro sa zase stretneme pri nejakej peknej rozdávačke :)
Prajem Vám krásne prežitý víkend, a ja už frčím tiež! PAPA :)

9 komentárov:

  1. děkuju moc :) hned napíšu e-mail

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Inak na mojom blogu sa práve koná TOP giveaway o kozmetiku Macadamia hair. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. blahozelanie vsetkym :))

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mám fakt radost, moc děkuji! :) a zároveň gratuluji dalším výherkyním;)

    OdpovedaťOdstrániť