20. 3. 2013

Veľká jarná GIVEAWAY

Balíček č.1 - vyživujúci šampón, kondicionér na všetky typy vlasov, vyživujúca kúra v spreji, paleta očných tieňov, automatická ceruzka na oči, rúž s kovovým leskom, lesk na pery s broskyňovou príchuťou a metalický lak na nechty.
Dočkali ste sa! Konečne som vyskladala balíčky, a musím povedať, že to bola riadna makačka, preto dúfam, že moju snahu patrične oceníte, a že sa Vám budú produkty páčiť! Žiadali ste si dekoratívnu kozmetiku spolu s produktami určenými na vlasy, preto som sa riadila týmito kritériami! Celú giveaway zastrešila spoločnosť Fleur de Santé, s ktorou už nejaký ten rok spolupracujem, takže sa im chcem touto cestou veľmi pekne poďakovať!
Balíčky sú 3, čiže aj výherkyne budú 3! Každý balíček je cca v hodnote 40€, no niektoré produkty sú teraz v zľave, takže sa suma v niektorých prípadoch vyšplhala až na 50€! Výhry Vám zašle samotná spoločnosť! Aby sme predišli nedorozumeniam, v každom balíčku sa nachádza len rúž v konkrétnom odtieni, nie všetky 3ks! :)
Balíček č.2 - šampón a kondicionér na dlhé vlasy, uhladzujúci krém na vlasy, automatická ceruzka na oči, rúž s kovovým leskom, lesk na pery s ovocnou príchuťou a mramorový lak na nechty.
Balíček č.3 - šampón, kondicionér a maska na vlasy s výťažkami z olivového oleja, rozjasňujúca lícenka, rúž s kovovým leskom, lesk na pery s čučoriedkovou príchuťou a mramorový lak na nechty.
Podmienky:
- byť zo SR a ČR
- sledovať môj blog cez GOOGLE FRIEND CONNECT
- byť fanúšikom mojej FB skupiny a skupiny Fleur de Santé
- do komentára napísať pod akým menom sledujete TU, aj na FB, a vybrať si jeden konkrétny balíček.
Ak nechcete svoje meno zverejňovať, môžete sa zapojiť tak, že mi napíšete súkromnú správu na FB.
Giveaway trvá do 10.4.2013! Veľa štastia :)) Vaša Nelka

183 komentárov:

  1. Všetko som splnila, na FB sledujem ako Magdaléna Petrášová. Vybrala by som si balíček č. 1
    magdalenka98@googlemail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Splnené, na FB: Le Monika Zdenka Svitačová, GFC: Zdenka. Balíček č. 1.

    monika.svitacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sleduju přes google friend conect a fb bohužel nemám, snad to nevadí :/ :) A mě by se nejvíc zamlouval balíček 1. nebo 2.
    mlateckm@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. toto sa neda nezapojit, krasa- Jana Kiššová-balicek c.1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeeej, tak toto je waaw :) sledujem ťa cez GFC - Katka, aj cez fb - Katarína Ondášová a najviac môjmu oku ulahodil balíček č. 2 :) a držím si palce :-D keďže som ešte v ga šťastie nemala :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na FB sleduji pod jménem Verča Pastorková a přes GFC jako Veronika Pastorková. Miluji tvůj blog a tahle giveaway je prostě úžasná :-) snad budu mít štěstíčko :D

    Nejvíc by se mi líbil balíček č.1, pak č.3 a nakonec č.2 :-)

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. inak perfektne ceny Nelka :) tak skusim stastie u teba, mne sa celkom balicek cislo 2 paci, kedze mam dlhe vlasiska :D tu vies ze ma mas, na FB tiez ako Michaela Chudová ... budem si teda silno drzat palce :)

    mishellaway@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vsetko splnene...Fb- Anicka Mukova a tu ako Anka AnnBeautyLifestyle. Vybrala by som si balik c.2 :-)
    annamukova@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak přes GFC už od začátku svého blogu jako Eliška Dvořáková a na fb též jako Eliška Dvořáková sleduji stránku.
    Balíček číslo jedna prosíííím♥
    ell-e@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Všechno splněné.Jsem z ČR.Sleduji přes gfc-jananulka.9@gmail.com,fb-Jana Svobodová.

    Balíčky se mi líbí všechny,ale vybrala bych si ten třetí :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Přesně, jak Janča píše, nedá se nezapojit Nely :)
    Jolča Šibalová tu i na fb.
    balíček číslo 1.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. přes GFC sleduji jako Veronica Rozic
    na Fb jako Veronika Rožičová
    a balíček? těžké rozhodování, ale asi č. 3
    roni1251990@gmail.com =)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sleduji Tě všude, Fleur de Santé jsem dříve nesledovala :D :))
    Tenhle blog je super a jsem ráda, že jsi respektovala hlasování o balíčky ;))

    Nejvíc bych si přála balíček 2, poté 1 a nakonec, kdyby tedy vyzbyl, tak 3 :)))
    vexuska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Splnené. Katarína Gerhátová a priala by som si balíček č. 1 :) Snáď aspoň raz niečo vyhrám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. všade sledujem ako veronika bejdová, najviac sa mi páči balíček 3
    ozaj si krásne veci vybrala a FdS sú štedrí :)

    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sledujem :) ... fb: Nici Schilingová tu: Nici
    Najviac sa páči balíček č.1 :)
    ale krásne sú všetky, že wauu :)

    nici.schilingova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Splnila som všetko :)
    Tvoj Blog sledujem pod menom DIYLenka
    Cez FB Lenka Pievarová
    Najviac sa mi páči balíček č.1 a č.2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Skvelé ceny,úlohy splnené. Fb aj GFC sledujem ako Sunny Tear.
    Páči sa mi balíček číslo 3

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Dlho som teda na ne pozerala ale nakoniec 1. :]
    GFC: Loweline
    FB: Lucia Mištinová
    lowelin@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. jednotka ;)

    icka.gazdova@gmail.com

    fb- EwuSh G.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. libi se mi 1
    ervulenka@seznam.cz
    gfc ervulenka
    fb eva richterova

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tvoj blog sledujem pod menom Nikola Laššáková.
    Tvoj FB sledujem pod menom Nikolka Laššáková.
    Najviac sa mi páči balíček číslo 2., ale samozrejme sú všetky úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Vau! No toto je teda bomba! Ja urcite asi najviac balicek tri, kvoli olivam a ked tak este balicek 2, no krasa :)
    labudova.kukdong@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Jednoznačne jednotku!!!!!!Kvôli tým tienikom!Och. Sledujem ťa kde sa len dá a sledujem aj FdS aj českú aj slovenskú fb stránku ako Alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk, dúfam, že to tak stačí, ak nie, tak ich likenem aj pod pravým menom:))

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Sledujem ťa na FB: Miša Némethová
    GFC: Michaela Némethová
    a balíček, keby náhodou vyhrám, by mi to bolo úplne jedno :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. FB Barborka Perháčová
    GFC Barbora Perháčová
    balík 2

    OdpovedaťOdstrániť
  27. asi 3. balíček, ale všechny jsou naprosto skvělé. Fakt doufám, že budu mít štěstí.:)

    Gabriell.la@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC: katerina.zuzanakova
    FB: Kateřina Zuzaňáková
    2 balíček
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. GFC: Simona
    FB: Simona Šlosárová
    Balíček č. 3 :)
    sima.slosarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. ty si super... :D
    GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    najviac sa mi páči balíček č. 1... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  31. sledujem tu ako Veronika LittleAlien, na FB ako Veronika Baginova
    môj mail: veo.baginova@gmail.com
    a potešil by ma balíček číslo 2 :)

    :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  32. vše splňuji :) Zuzana Š., balíček 1 a spacesusi.blog@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Krásna suťaž a hlavne skvelé ceny. Všetko som splnila : fb- Miriama Dž, gfc - mima nováková. Môj mail: upjs.student21@gmail.com.A balíček č. 1 je asi pre mňa naj, ale samozrejme nepohrdnem ani ostatnými, v každom sú krásne ceny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. perfektná GA :) ked si sa na fb pýtala,akú to má hodnotu,som tipovala tak 30 eur,ale toto teda predčilo moje očakávanie :))) myslím,že som raz už u teba vyhrala,tak sa mi to asi už nepodarí,ale nehádžem flintu do žita :) mail lu-cinda@azet.sk, na fb sledujem ako L.A.(keby náhodou vyhrám,tak ti dám plné meno-ale myslím,že som tam jediná s takými inicialkami :D) a dakujeme za takú super GA...

    OdpovedaťOdstrániť
  35. super :) č.3
    FB- Romankaa Kuzmová
    GFC- Romana Kuzmová
    e-mail- romanakuzmova@gmail.com
    tešíím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Vše splněno
    FB-Zdenka Kadlecová
    GFC-Zdenka Kadlecová

    balíček č. 2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Sledujem :) Fb aj Tu Kristína Slováková
    2kikina235@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Ahoj :) sledujem ťa ako Lenka na FB Lenka Ďurajková, najviac sa mi páči balíček č. 3 :) môj e-mail je LenuskaDurajkova@gmail.com prajem Ti veľa šťastia v ďalšom blogovaní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Ahoj mě je to úplně jedno který balíček,všechny jsou super,ale jestli si musím vybrat,tak č.1
    GFC langmaierova1
    FB Martina Langmaierová
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Sleduji jako Miška
    Na FB jako Miška Pavlíková
    Balíček č.2
    email: Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Sleduji jako Zdenuska, na FB jako Zdenuska Krejcova
    Vybrala bych si balíček č.2 :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  42. GFC : Petra Fejová
    FB : Peťa Fejová
    asi balík 3
    petra.fejova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. na gfc aj fb sledujem ako Janka Meszárošová :) moj email je : jannnka1@gmail.com...aa balíček 1 ..:P :))

    Beauty4lush

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Krásné ceny :)
    FB: Žaneta Koukalová
    GFC: Jeannette
    Balíček bych si vybrala jedničku :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  45. GFC: Ladyel
    FB: Lenka Sedunková
    Najviac ma zaujal asi prvý balíček :)
    ladyel21@gmalcom

    OdpovedaťOdstrániť
  46. 1. Sledujem
    2. Like-nuté , moje meno ti hneď ako dopíšem komentár idem napísať do správy na FB ak nevadí :)
    3. a NAJ je podľa mňa balíček 3. :) Úžasná giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Balicek c. 1 by som vyuzila uplne cely :)
    FB- Andrea Kukučková
    GFC- andrea.k.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. FB: Henrieta Blašková Lesňáková
      GFC: Henrieta Blašková
      email: henrieta.lesnakova@gmail.com
      baliček č.1

      Odstrániť
  49. GFC: Romanka Matyasova
    FB: Romanka Máá Matyasova
    Mna zaujal najviac balíček č.1 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  50. :) splnené :) fakt super sutaz :)
    Takze na fb ako Monička Krogmanová
    Cez GFC ako Mo_Onika
    a email Monikakrogmanova26@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Vše splňuji :). Na FB jako Janča Kalousková a na GFC jako Janča K. Ráda bych balíček č. 2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. GFC:Yoko Nguyen
    FB:Yoko Nguyen
    V případě výhry bych chtěla balíček č.1 :)
    e-mail:luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  53. sledujem , lajkujem :) GFC:xoxopatty a FB:Patrícia Znamenáková
    balík č.2
    email.: xoxopattymakeup@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  54. GFC: Flo
    FB: Kika Florová
    e-mail: rpattz2498@gmail.com

    Super GA, ani som sa nevedela rozhodnúť ktorý balíček sa mi páči viac :-) No nakoniec vyhral balíček č.2 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  55. GFC: Z, FB: Stray Alley
    zuzanagrajciarova@gmail.com
    Najviac sa mi zapáčil tretí balíček, ale všetky ceny sú krásne :)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Nejvíc mě láká jednička, ale je to jedno :)
    FB: Luczynka Šánová
    GFC: Luczynka
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  57. nedalo sa nezapojit.. pekne si balicky vyskladala.. normalne som sa nevedela rozodnut :)vybrala by som si balicek č. 3..
    FB: Dorota Mrkvová, TU: Dorota
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Balíčky jsi poskládala moc pěkně :)
    GFC i FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    balíček č. 3

    OdpovedaťOdstrániť
  59. tazke rozhodnutie ;)
    balicek c. 2
    fb: Ludmila Lucky-Duňa Bury
    gfc: Ľudmila Bury
    prajem pekny den ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. GFC aj FB : Lucia (Neckárová) Šenkýřová, lucia.senkyrova@gmail.com. Vybratie balíčka bola teda riadna drina - nakoľko sú pekné všetky, ale asi najviac sa mi páči balíček č. 1

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Náhodně jsem našla a musela jsem se zapojit, protože balíčky jsou opravdu nádherné a je těžké si vybrat jenom jeden :-)

    GFC i FB - Veronika Holubová
    malinke.kote@gmail.com
    balíček jsem si nakonec vybrala č. 1

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Sleduju vše pod jménem : Natálie Reháková (přes GFC i oba dva FB) :)
    Přála bych si balíček číslo 1!
    email:rehakova.natalie@seznam.cz

    Tahle giveaway je jedna z nejlepších, co jsem za poslední dobu někde viděla! Nedávno jsem od kamarádka dostala lesk na rty od Fleur de Sante a od té doby jsem jiný neměla na rtech, takže myslím, že by se mi balíček určitě hodil :) Snad budu mít štěstí :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  63. sleduji fb pod Petra Krupová :)
    líbí se mi balíček č.2, tak třeba budu mít štěstí :)
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Ozaj super ceny, Nelka. Keďže sa aj ja chcem zapojiť do súťaže, svoj odkaz som ti práve teraz poslala na FB.
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  65. tomuto nerozumiem, je to oficiálne z FdS? Prečo sú viditeľné kontakty na rôznych ľudí neviem tiež pochopiť - zdá sa mi to divné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kontaktuj kompetetných z FdS, a zistíš! :))

      Odstrániť
  66. Dobrý deň, ano - všetky výrobky sú oficiálne z Fleur de Santé. V pripade informácií sme k dispozícii na info@fleurdesante.sk alebo info@fleurdesante.cz. FdS

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Dobrý deň, vyberám si balíček č.1, na FB som pod menom Sylvia Hodová a cez GFC pod menom Sylvia H, fanúšikom Fleur de Santé som už dávno. sylvia.hoda@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Dobrý deň, perfektná akcia, výborná kozmetika :D sledujem všetko pod menom Zdenka Babičová, vybrala som si balíček č.1 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Sledujem cez GFC už dlhšie, cez FB obe stránky ako Dominica Jaquelin. Všetky balíčky sú podľa mňa úžasné, ak by sa na mňa náhodou štastie obrátilo potešil by ma každý čiže mi mi je jedno ktorý :) ale možno ten druhý pretože mám dlhé vlasy ale naozaj sa mi páčia všetky :)
    dominica078@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Ahoj!
    sledujem blog → patty nightdream
    cez FB obidve stránky → Patty Crazybooks
    Úplne super súťaž! :D Všetky balíčky sú jedinečné a páčia sa mi všetky ale najviac balíček č.3. Ten by som si aj vybrala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  71. zuzana zrnekova tu aj na fb, balicek c.1 srdcu blizky..vivi1000@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  72. ivanovska.s přes GFC a na FB pod Simona Ivanovská
    vybrala bych si třetí balíček
    ivanovska.s@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  73. vybrala som si 3. balíček :) na blogu ťa sledujem ako Mia a na FB Mária Pieronová :)
    mia.pieronova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  74. úžasné! chci všechno! :D ale nejvíc asi balíček č.2 :))
    gfc a fb: christina deneuve
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  75. super ga
    sledujem
    gfc she.is.the.one
    fb ema sheistheone
    dayelegant(at)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Splnené, na FB: Klaudia Guboova, GFC: Klaudia. Balíček č. 3.

    Klaudia301@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  77. přes GFC sleduji jako Luci, na FB pod blogovou stránkou Lover of accessories Blogspot ;)
    líbí se mi všechny balíčky, jsou opravdu velice štědré, ale pokud si mám vybrat, tak balíček č.2 :)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  78. GFC: veronika.zorská, FB: VeRonika Zorská :)
    absolútne netuším, aký balíček by ma v prípade výhry najviac potešil :) všetky sú niečim zaujímavé a si neskutočne štedrá :) takže ak by sa na mňa usmialo šťastie, výber nechám na náhodu a prekvapenie.
    veronika.zorska@centrum.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  79. GFC: Bašiak
    FB: Baška Staregová
    krasna GA..vybrala by som si balicek č.1 :))

    OdpovedaťOdstrániť
  80. FB Marika Michálková
    mary.m26@azet.sk
    balíček č. 2 ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  81. Ty balíčky jsou všechny úplně boží :O Upřímně se divím, že do toho tolik investuješ, ale nebudu si stěžovat že ano :D Od této kosmetiky ještě nic nemám, ale čtu na ní skoro samou chválu :)
    Sleduji přes GFC i FB jako Monika Indráková a můj mail je indrakova96@email.cz
    Jejda, vybírat mezi nimi je vážně složité, ideálně bych se nechala překvapit :D :) Ale tak ten první mě láká nějak nejvíce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  82. Všetky balíčky vyzerajú úplne skvele, ale najviac ma zaujal balíček č.3 :)
    FB: Katinka Slezáková
    GFC: Belle-Katinka
    katinka.slezakova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Splnené, na FB: Klaudia Sandor, GFC: Dya7. Balíček č. 3.

    Dya7@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  84. FB:Pavla Hudečková
    GFC:Pavla Hudečková-smajlik826
    paja.hudeckova@email.cz
    1nebo2:)

    OdpovedaťOdstrániť
  85. FB i CFG - Martina Dušková
    email - martina.dushek@gmail.com
    V každém je něco do sebe a potěšil by mě každý, ale pokud si musím vybrat tak asi 2. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  86. svob.luc, Lucie Svobodová, svob.luc@seznam.cz
    Wow, tohle je hodně štědrá GQ, něco jako druhé Vánoce :D
    Nejvíc mě zaujal asi balíček č. 3

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Přes GFC sleduju jako Vrána, přes FB jako Jana Vrána Mášová
    Jsi vážně štědrá! Já bych si vybrala asi balíček číslo 2.
    thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  88. Podmínky splňují. Sleduji pod svým jménem Jarmila Michlová. V případě výhry bych si vybrala balíček č. 1. MMichlik@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Sleduji :
    GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler

    nejvíce mě zaujal balíček číslo 2.

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  90. gfc - žužu
    fb - alena duží
    líbí se mi všechny :)
    a.duzi@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  91. jesterecka(@)email.cz
    FB Oli Koli, gfc Oli K
    vybírám č. 1

    OdpovedaťOdstrániť
  92. GFC: Anna´s glamour
    FB: Ann Candy

    Vybrala bych si balíček č. 1, nejvíce se mi zalíbil :)

    anasglamour.blogspot.cz
    annasglamour@volny.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  93. GFC - Lucia
    lucia.kukurovalm@gmail.com
    Na FB som pod týmto istým mailom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  94. Vybrala jsem si balíček č.3 :))
    Gfc: ilonkastrejcova
    Fb: Ilonka Silonka Strejcová

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  95. Balicek c.3 - je skvely :)
    GFC: EDusho
    FB: Linda Hornungova
    linda.hornungova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  96. 1. a 3. jsou super, ale všechny jsou skvělé :)
    Sleduju na GFC jako Rebecca Fuhller a na FB Pavlína Bajtková :)
    úžasná ga ! máš krásný blog :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  97. GFC Naty Sweet
    FB Naty Vavreková
    Brala bych balíček číslo 1.:))
    naty.sweett@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  98. GFC: Júlia Mihaliková : juliamihalikova1@gmail.com
    FB: Júlia Mihaliková
    Balíček číslo 3. je perfektný !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  99. Přes FB sleduji jako Romanka Danielová, přes GFC jako Xoxo.
    laughtingsmile@seznam.cz

    Vybrala bych si balíček číslo 3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  100. Cez GFC aj FB sledujem ako vik ppop
    vybrala by som si 1. alebo 3. balíček :)
    e-mail: vik.ppop@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  101. GFC: Kešule Nepovímová
    FB: Klaudia Clinciu
    vybrala by jsem si balíček č.2:)
    aranell.ix@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  102. sledujem ako kinda difficult, FB:JuliaDominova
    asi číslo dva, ale všetky sú lákavé :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  103. -Sledujem
    -Zdieľam na FB pod menom Kristína Nemilá(prosím, nezverejňovať ho pri prípadnej výhre, radšej som za zverejnenie GFC mena)
    -Tu na GFC pod menom Kristína Armstrong
    -email: kristinanemila@gmail.com
    -Balíček č.2

    OdpovedaťOdstrániť
  104. Sledujem:)
    Tu pod menom: Natália Ivanková
    Na Fb pod menom: Naťa Trubička Ivanková
    natalkaivankova@gmail.com
    asi balíček č.1 :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  105. Na GFC - Verů Ďurčová
    FB - Verů Ďurčová
    verifash@seznam.cz
    balíček č. 2

    OdpovedaťOdstrániť
  106. GFC i FB - Jana Valentová
    Email - Janci193@gmail.com
    Balíček č. 1

    OdpovedaťOdstrániť
  107. GFC - Valentína Oborová
    FB- Valentína Vala Oborová
    Balíček č. 3
    valentina.oborova@yahoo.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  108. Sleduji-----> Andie Zalubilová, fb Andie Zalubilová
    andie006@seznam.cz
    A v případě výhry je jedno jaký balíček.

    OdpovedaťOdstrániť
  109. GFC- Michaela Crash
    FB- Michaela Šutková
    Najviac sa mi páči balíček č.1. Ale poteší samozrjeme hocijaký. =) ... a pekne si to veru nakombinovala. =)
    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  110. Sledujem už dávno-pradávno ako Zuzana Stanko
    vybrala som si balíček č. 3, keďže moje vlásky by potešilo olivové rozmaznávanie :)

    sueandcolours@gmai.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz som si všimla, že mám chybu v maily..

      sueandcolours@gmail.com

      Odstrániť
  111. Hoci farba ruzu by sa mi pacila z prveho balicka viac mi vyhovuju ostatne produkty v dvojke, cize c. 2.
    Cez GFC schnegy, FB Martina Šnegoňová
    schnegy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  112. 1) jsem z ČR
    2) ano sleduji tvůj blog
    3) ano jsem
    4) Nikik Cullenova , a na FB Nikik cullen holubcová a balíček č.1
    DĚKUJI

    OdpovedaťOdstrániť
  113. Volím zlatý střed,takže balíček č.2 :D
    FB -Kristýna Břeňová
    GFC -Kristýna Kolcová


    a.kikusek.a@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  114. Mě zaujal nejvíce balíček číslo 2. :-)

    FB- Adél Habartová
    GFC - Leda H

    a.habartova@seznam.cz

    Moc pěkná giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  115. FB: Karol Furmánková
    GFC: Karolína Furmánková
    balíček č. 3:)
    karolinka@usmej.se

    OdpovedaťOdstrániť
  116. gfc: kiki
    fb: kristýna pusztaiová
    balíček č.1 :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  117. fb - Ewik Tomková
    tu Ewik
    balíček č.3
    wewiku@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  118. úžastné balíčky:O ťažké si vybrať, ale najviac sa mi páči asi 3!
    GFC: Petra Komárová
    FB: Peť Ka
    petrakomarova1998@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  119. Sleduji na GFC i na FB pod jménem Nikol Káchová.
    Nejvíce by se mi líbil balíček č. 1 , udělala by jsi mi tímto velikou radost k narozeninám! :))

    niki.kachi@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  120. moc mě zaujal první balíček!! :)
    NicoChicoFashion na GFC
    Nicollette Bohm na FB

    NicoChicoFashion@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  121. lucka.novotna6@gmail.com
    sledujem : lucia novotna aj na fb
    baliček č 1

    OdpovedaťOdstrániť
  122. Sleduji všechny stránky, na FB jako Verča Gavlasová, tady Nicca :)

    Tvá giveaway je prostě dokonalá.. tolik super cen a ještě tak skvěle poskládané do balíčků, na něco takového jsem snad ještě nikde nenarazila. :) Kdyby se mi poštěstilo, skákala bych metr vysoko! :D

    Jinak jsem si vybrala balíček č. 1,
    mail: gavlasovav@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  123. Jsem z ČR, přes Google tě sleduji jako Nelly Tinker a na FB přes účet sestry (snad nevadí) Blogerka By-Baruss
    lpsvip@email.cz
    Jo a vybarala jsem si balíček č.1

    OdpovedaťOdstrániť
  124. Sledujem tu ako Dominika Dajdala, na fb ako Dominika Dajdala Frniaková.
    Vybrala by som si balíček č.2 :)
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  125. na fb ako Juli Odziomková,tu ako Juliána Odziomková :)
    a zaujal ma balíček 1 :)
    juliana.odziomkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  126. GFC simonka-td a FB Simona Cahlová :)

    Líbí se mi balíček č. 3 :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  127. GFC a FB: Veronika Kotlářová
    VerKotlarova@gmail.com
    Je těžké vybrat si jeden z tolika zajímavých balíčků. Nechávám to v případě výhry na štěstí. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  128. splněno :)
    GFC - Zigina FB - Lucie Žigmundová
    super balíčky a těžké rozhodování :) ale kdybych si musela vybrat tak č.1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  129. GFC - Donny
    FB Donny Barbaričová
    donny.barbaricova@gmail.com
    a vybrala by som si balíček č. 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  130. na GFC jako Ter Ka
    na fb jako Tereza Retka Zahradníčková
    balíček č. 3
    terzah@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  131. Vše splněno :)
    GFC - Lonnie eL.
    FB - Lucie Zimolová
    Líbí se mi balíček č. 2 :)
    lucazima@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  132. Wow- koľko veľa cien :)
    veronika.ksenakova@gmail.com
    Balíček č.1
    Na FB aj GFC sa volám Veronika Kseňáková :)

    OdpovedaťOdstrániť
  133. Wow, úžasná giveaway :)
    fb: Bé Hà
    gfc: thu ha nguyen

    email: thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  134. Klára Daňková
    imiiskd@gmail.com

    Balíček č. 1 by se mi líbil nejvíce =)

    OdpovedaťOdstrániť
  135. FB: Pupi Kulichová
    GFC: Paula K.
    Balíček č.1 ma zaujal najviac, ale veľkú radosť by mi spravil každý jeden! :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  136. Jsem z ČR
    sleduji na GOOGLE FRIEND CONNECT pod přezdívkou Anež Ston
    na fb pod jménem Anež Stonová
    balíček 1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. belamour@seznam.cz - tady je ještě mail

      Odstrániť
  137. Som zo Slovenska
    GFC- romana
    FB- Romana Mináriková
    balíček číslo 1 ale ak nie tak môže byť ktorýkoľvek :))
    Strašne pekná giveaway :) Fleur de sante majú strašne dobré výrobky :) Teším sa na výsledky

    OdpovedaťOdstrániť
  138. sledujem cez GFC ako: Diiuna L
    cez FB ako: Diana Bokrošová
    najviac by sa mi páčil balíček č. 3
    a ešte môj email: diusa008@azet.sk
    a mimochodom: úúžasná je táto giveaway :D a mooc sa teším na výsledky, teda som zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  139. Sledujem všade,
    fb:nataly adameova
    tu asi pod menom natí
    vybrala by som si 2. alebo 3. :))
    e-mail- natalyadameova@gmail.com
    fakt super giveaway:)

    OdpovedaťOdstrániť
  140. Sleduji
    fb: Lucy Bi
    GFC:Lucy B.

    1. balíček :)
    L.Bros@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  141. úžasná giveaway :)
    Na GFC aj FB sledujem ako Maťa Straková
    1. balíček

    strakovmaa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  142. pekné ceny ;)
    GFC: Orshi
    FB: Orshi Ambrušová

    páči sa mi 1. balíček.
    orsolya.ambrusova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  143. perfektna GA :D
    GFC: Sofia
    FB: Sofia Sophy
    páči sa mi 2. balíček
    sofia.gumanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  144. GFC ako Simona Adamusová , na FB ako たみ ゆな a páči sa mi balíček č.2

    OdpovedaťOdstrániť
  145. Maya Zonked - Maya Pourová :)

    Vybrala jsem si balíček č. 2

    lady.bat@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  146. Krásně připravená giveaway!
    Na fb jako Gabi Krzyžanková, na gfc sleduji jako thegabiallen95@gmail.com
    A nejvíce mě zaujal balíček č.3. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  147. GFC - Tarina S.
    FB - Tamara Fortova
    páni, to jsou ceny!! mě nejvíce zaujal balíček č. 1 :)
    fortovat@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  148. uuuzasne!! :)
    balicek cislo 2 je naj.!
    cabin.crew.slovakia@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  149. FB- Sima Brejčáková
    sima.brejcakova1998@gmail.com
    balíček č. 1 :))

    OdpovedaťOdstrániť
  150. Přes GFC sleduji jako Lehnertova.eva, můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com a na FB pod jménem Eva Lehnertová. Balíček bych poprosila číslo 3, děkuji:)

    OdpovedaťOdstrániť
  151. sledujem cez FB aj GFC, FB:Kristína Matulová..... email:matulova.kristina@gmail.com a balíček č. 3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  152. Sleduju na fb i zde už dýl ;)
    magicmonca@gmail.com

    líbí se mi bal. č. 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  153. Sledují TĚ jak přes google tak i Facebook = Ela Hurterová. A moc se mi tvůj blog líbí. Giveaway mě velmi potěšila, ráda se zúčastním :)
    Byla bych moc nadšená kdybych vyhrála, ale kdo by nebyl , hihi :D
    Balíček č. 1

    ellleanora@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  154. cez GFC sledujem ako nickyclaire a cez fb ako Jess Claire
    Vybrala by som si balček č.1 :)
    Suprise.for.you@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  155. sledujem ta na fb ako Daniela Kubalová a na google tiež Daniela Kubalová
    velmi sa mi pači baliček čislo 1
    daniela.kubalova153@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  156. Sledování: Tereza Paterová
    Balíček č. 2
    hippies2@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  157. sledujem Ťa všade pod menom Mária Galdunová veľmi sa mi páči balíček č. 1 maria.galdun@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  158. Sledujem tu ako Ruby a na FB Ruby Crystal-People.
    Všetky balíčky sú famózne, ale mna najviac oslovil balíček č.2
    RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  159. som tu aj na FB ako Števa antalová, najviac sa mi páči balíček č.3, stevca331@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  160. Sledujem tu ako Paja Meysik a na FB ako Pauluška Maceková :)
    vybrala by som si balíček č.3 :)
    pawuska117@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  161. Sleduju tady jako e. a na Facebooku jako Marie Antoinette. (:D)
    Balíček 1 je úžasný! Díky moc za tuhle giveaway!
    amyclae@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  162. leonka112@seznam.cz
    tyyyjo tak balíček číslo 2! :)
    FB: Leona Melíšková
    GFC: Leona

    OdpovedaťOdstrániť
  163. 2.balicek, sledujem ako Andrea Vargova

    OdpovedaťOdstrániť
  164. Sledování zde : Lori De Vaga
    Sledování FB : Martí De La Rosa
    Email: loridevaga@gmail.com

    Balíček 1

    OdpovedaťOdstrániť
  165. GFC : Petra Klimova
    FB : Peťulka Punťa Klímová
    E-mail : klimovakat@seznam.cz

    Balíček č. 1

    Úžasná giveaway !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  166. GFC: Adrienne
    FB: Dada Baroková
    E-mail: dada.barokova (at) trojversie.sk

    Najviac sa mi páči balíček č. 2 - šampón/kondicionér na dlhé vlasy by sa mi hodil, je mi sympatický! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  167. GFC: Alex
    FB: Alexandra Fekete
    email: fekete.alexandra.alex.97@gmail.com

    Chtěla bych 1. balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  168. Moc pěkná giveaway!

    GFC: Leda H
    mail. habart.a@seznam.cz
    FB: Adél Habartová

    Mě nejvíce zaujal balík č.3 . :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  169. anikiki123
    Facebook: Figurová Aneta

    vybrala bych si 3 :)
    aneta.figurova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  170. teda,to je štedrosť! :) všetky sú skvelé,ale najviac sa mi páči 2.balík
    gfc Lizzy
    fb Lucia Banárová
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  171. Sledujem cez GFC ako Radka Wasserrabova, cez FB ako Raďuška Wasserrabová :)
    Mail: radka.wasserrabova@gmail.com

    V prípade výhry by som si vybrala balíček číslo 3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  172. Alarch O
    Alarch Olea
    a 1. balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  173. GFC: Lucka P
    FB: Lucie Black
    a 1. balíček :-) popř. 2. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  174. gfc aj fb: Veronika Luknárová
    a naozaj sa neviem rozhodnúť medzi tými baličkami, všetky sú úžastné!!
    asi 1., alebo 3., :D ja neviem naozaj mi to je jedno. bola by som rada za hocičo :P
    email: vluknarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  175. balíček 3
    GFC ATG, FB Irena Burgetová
    burgetova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  176. páči sa mi balíček č.3
    gfc:lola181 fb:nikola banarova
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  177. přes GFC sleduji jako Baruš El., na FB jakoBaruš Lisníková a balíček č.1 by nejvíce potřebovaly mé vlasy :)

    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  178. Kristýna Holínská
    balíček č.2
    kika.holinska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť