31. 3. 2013

This or That TAG

O situácii u nás som Vás poobede už informovala, preto sa potrebujem odreagovať a nemyslieť na to, a prinášam Vám v poradí ďalší mnou spracovaný TAG, ktorý ma zaujal na ostatných blogoch. Poďme na to!
Bronzer alebo lícenka?
Keď mám pravdu povedať, tu sa neviem rozhodnúť. Som tak trošku nešikovná čo sa týka nanášania týchto dvoch produktov. Bronzer som teda kedysi používala na celú tvár - keď som bola opálená. Momentálne však žiaden nemám, a ani lícenku. Pár som ich skúšala ale boli dosť výrazné na to, aby som si ich vedela dokonale aplikovať. Ako však viete, na Vianoce som dostala aj štetec na lícenku. Už som si aj jednu odvtedy kúpila, no stále som sa neodhodlala ju vyskúšať, a dôvodom sú možno trblietky, ktoré obsahuje...
Linky alebo riasenka?
Jednoznačne riasenka. Aj keď nemám veľa času experimentovať, použijem aspoň riasenku. A osobne nechápem, na čo by mi bola neviem aká dokonalá linka, ak by som nepoužila riasenku?! To by stratilo celkový dojem z líčenia, ak by sa to vlastne dalo nazvať líčením... :)
Make-up alebo korektor?
Síce mam problematickú pleť s akné, v poslednej dobe korektor vynechávam. A toho dôvodom sú vysoko krycie make-upy, ktoré mi momentálne s prekrývaním postačujú. Môj najlepší make-up aký som kedy mala, spolu s korektorom je od Max Factoru.
Neutrálne alebo farebné očné tiene? 
Neutrálne. Farebné sa mi veľmi páčia, ale na druhých ženách. Nehovorím, že občas nesiahnem aj po farebnejších, no necítim sa v nich tak dobre a isto ako v odtieňoch hnedej, béžovej, zlatej a tak ďalej...
Štetce alebo hubky?
Hubku som myslím ešte nemala. Mám len labutienky, no nerada ich používam. Takže v tomto prípade vyhrávajú štetce. Hlavne keď som vyskúšala ten na make-up, ihneď po prvom použití som videla výrazný rozdiel, a tak sa moje líčenie už bez neho len sotva zaobíde!
Nechty - dlhé alebo krátke?
Dlhé by som chcela mať. Pravdaže len tak primerane - žiadne dlhokánske pazúre. Avšak do takej dĺžky, akú by som chcela, mi nechty doposiaľ nikdy nenarástli. No vôbec nezúfam, pretože na žiadne nail arty talent nemám, a na to, že si nechty nalakujem jedným max. dvoma lakmi mi moja dĺžka nechtov bohate vystačuje :)
Nechty - umelé alebo prírodné?
Umelé určite nie. Keď už tak, tak gélové. Jeden čas som si ich robila pravidelne, ale nejako už na to nemám náladu ani chuť. Svoje nechty mám navyše veľmi slabé a krehké, tak ich nechcem zbytočne zaťažovať.
Telové mlieko alebo maslo?
V podstate mi je to jedno. Hlavné je, nech to nie je nič také, do čoho treba dávať prsty, to doslova nenávidím! Preferujem buď pumpičku, alebo to klasické vytláčanie.
Móda - rifle alebo tepláky?
Pokiaľ ide o to, čo nosím radšej, tak sú to určite tepláky! V rifliach sa cítim "utiahnuto" a nepohodlne. Ale ako sa hovorí, pre krásu sa musí trpieť, tak trpím :D
Móda - dlhý alebo krátky rukáv?
Dlhý! Ja som taký zamrznutý človek, takže dlhé rukávy sú mojimi najlepšími kamarátmi :)) Ale pravdaže, záleží od situácie...
Móda - šatky alebo čapica?
Šatky nie, skôr šály. A to hlavne teda v zimnom období, inak nie.
Bodky alebo pásiky?
Ak sa mi niečo páči, je jedno či to má bodky alebo pásiky, len mi to musí padnúť do oka :) Ale zväčša som za jednofarebné oblečenie.
Drdol alebo cop?
Podľa nálady, ale väčšinou cop. V poslednom čase sa rada nechávam inšpirovať rôznymi technikami zapletania. Takže možno v budúcnosti Vám o nich napíšem :))

3 komentáre:

  1. nemyslíš ten make up od Max Factoru 3in1 s podkladovou bázou a korektorom?
    práve ho používam a som ním úplne nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť