18. 3. 2013

SALVATORE FERRAGAMO Incanto Shine

Ako ste viaceré postehli na mojej "fejsbukovskej" stránke, do mojej zbierky parfémov pribudol ďalší krásavec :) A ako som sa o ňom dozvedela? Cítila som ho na jednej dáme, a keďže som tvor veľmi zvedavý, nedalo mi to, a spýtala som sa jej čo to má za značku :)) Pani ešte zbehla do auta, priniesla mi ešte ukázať aj flakón, aby som náhodou nedomotala objednávku, a neobjednala nejaký iný, a hneď po príchode domov som uskutočnila objednávku. Myslím, že do dvoch dní som ho už mala doma. Neviem, či ste si ešte všimli aj to, že pri parférmoch sa nerada troškujem, a väčšinou si objednávam tie najväčšie balenia. Tentokrát to bola moja obľúbená okrúhla "stovečka" :)
Nakoľko sa snažím v poslednej dobe trošku šetriť, neobjednala som si klasické balenie, ale tester, ktorý ma vyšiel podstatne lacnejšie. Síce mi je veľmi ľúto, že je flakón bez vrchnáčiku, ale nejako to pre tú vôňu oželiem :)) Pre dôkaz, aké je originál balenie krásne a farebne hravé, pripájam obrázok.
Na začiatok by som Vám mohla predstaviť pár vetami históriu značky Salvatore Ferragamo, ktorá mňa osobne dosť zaujala :))
Spoločnosť Salvatore Ferragamo je pomenovaná podľa jej zakladateľa Salvatora Ferragamo, ktorý žil v rokoch 1898 až 1960. Už ako 9-ročný vyrobil svoj 1.pár topánok, ktorý venoval svojej sestre. Salvatore Ferragamo bol talianskym návrhárom obuvi, ktorý už v 20. rokoch minulého storočia spolupracoval s mnohými hollywoodskymi celebritami. Ponúkal približne 100 veľkostí pre každý model, čím dosiahol absolútnej predcíznosti vo výrobe a so šiestimi rôznymi šírkami pre každú možnú veľkosť topánky, sa stal lídrom trhu v obuvníckom odvetví na viac ako 70 rokov. Po Ferragamovej smrti, prevzali jeho podnik manželka a deti.
V roku 1998 predstavil Ferragamo parfém pre mužov aj pre ženy s názvom Salvatore Ferragamo. Medzi jeho ďalšie vône patria napr. Salvatore Ferragamo Subtil, Incanto Essential, F, Incanto Shine, Incanto Heaven, Tuscan Soul... Okrem toho sa spoločnosť špecializuje na obuv, kožený tovar, módne doplnky v podobe okuliarov či hodiniek a v neposlednom rade aj na ready-to-wear kolekcie pre ženy i mužov.  
A tak sa chcem jeho rodine poďakovať, že niečo takéto krásne a voňavé si môžeme vďaka nim kúpiť :))
Incanto Shine je čistá, ovocno-kvetinová vôňa. Hlavu vône tvorí šťavnatý kokteil ananásu a marakuje osviežený šumivým bergamotom. Delikátne srdce otvára frézia. Nasleduje ružová pivónia, ktorá znásobuje ženskosť a broskyňa, ktorá ovinie vôňu do rúška zmyselnosti. Hrejivosť základu spočíva v kombinácii bieleho cédra, ambry a pižma, ktoré evokujú vôňu pokožky zohriatej slnkom. 
Ani sama nerozumiem prečo som si ju nezadovážila už oveľa skôr! Takže ak niektoré z Vás majú nejaký Salvatore Ferragamo parfém, najmä v takomto tvarovo podobnom flakóne, určite mi dajte vedieť, ktorý tiež stojí za hriech, aby som si mala nabudúce čo kúpiť :)
Napríklad ma veľmi lákajú tieto konkrétne, ktoré ma zaujali flakónom a zložením...
Salvatore Ferragamo Incanto Heaven
hlava: grapefruit, kvet seringy a šťavnaté červené jablko
srdce: ružová pivónia, marhuľa, čaj z kvetu ibišteka
základ: púdrový extrakt kosatca, tóny fialky a zmyselného pižma
Salvatore Ferragamo Incanto Dream Golden Edition
hlava: ananás, čierne ríbezle, mango, jablko pink lady
srdce: pivonka, frézia
základ: santalové drevo, pižmo:

4 komentáre:

  1. Mam ten isty co ty, tiez stovecku a tiez tester a nosim ho ci je zima ci je leto, lebo mam rada tu vonu, tiez ma zaujimaju tie dalsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uprednostňujem skôr také korenisté vône než ovocné, no ten výzor a prevedenie parfému je dosť pútajúce. Škoda, že sa to takto nedá cítiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tento presne som nedavno dominula, na mna sice netypicka vona, ale aj tak mi dost vonal:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. incanto shine sa vydarila, celkovo ferragamo ma pekne vone. teraz na leto premyslam nad tou golden edition, len vo fann ju nemali, este som ju nevonala..a na slepo kupovat nechcem.

    OdpovedaťOdstrániť