10. 3. 2013

NIVEA BB krém 5v1

Ahojte, po dlhej dobe Vám prínášam recenziu na ďalší BB krém, avšak tentokrát výrobca šliapol dosť vedľa... Našťastie som mala iba 1,5ml vzorky oboch odtieňov, a nie plné balenie.
Tento BB krém by mal skrášľovať a hydratovať. Ďalej by mal zjednotiť tón pleti, zjemniť póry, rozjasniť, chrániť a prekryť nedokonalosti, akými sú - pigmentové škvrny, začervenaná pleť, jemné linky a príznaky únavy - tmavé kruhy pod očami. Jeho zloženie je obohatené o minerály, provitamín B5 a taktiež obsahuje aj SPF 10. Krém je dermatologicky testovaný a schválený
V podstate k nemu nemám veľa výhrad, ale nakoľko som si ho viac ako jedenkrát nemohla dovoliť použiť, nemám ho dokonale otestovaný. 
Hlavným problémom je odtieň. Aj ten svetlý je hrozne oranžový, a nepomôže mu ani niekoľko hodinové čakanie na zázrak :D A ani svetlý púder. Takže tento BB je u mňa prepadákom. Mala som ho na sebe od rána do večera, síce spĺňa všetko to, čo sľubuje, a aj pekne vonia, no určite ho neodporúčam kvôli tým zle zvoleným odtieňom. Najbližšie sa však môžete tešiť na recenziu BB krému od Biodermy!

7 komentárov:

  1. Od tohto BB-čka som čakala najmenej..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle BB je na nic.. Všichni ho haní, a já se přidávám Hrozně oranžovej !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já jsem trpěla, když jsem používala tenhle malý vzorek.. a to jsem se zapojila i do soutěže o testování celého BB, to nevím co bych dělala! naštěstí mi přišly jen vzorky a ty mi naprosto stačily.. horší (pseudo)BíBí jsem neviděla..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. o tomto som pisala aj ja

    http://beautybybellatrix.blogspot.sk/2013/01/nivea-bb-krem-prvy-dojem.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. suhlaism že hlavny problem je odtien, ja som mala vzorku a fakt katastrofa..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty odstíny jsou děs, fakt mě zajímá, kdo bude nosit ten tmavý..

    OdpovedaťOdstrániť