6. 3. 2013

Môj ďalší boj s mastením a vypadávaním vlasov...

Dnes by som Vám rada priblížila ďalšie produkty na vlasy, ktoré mi v posledných týždňoch zjednodušujú existenciu ako takú... Prvým z nich je Lovien šampón s mentolovou vôňou. Je vyvinutý pre zachovanie a obnovenie zdravých vlasov a ich vitality. Odstraňuje kozmetické, fyziologické a hygienické problémy vlasov - padanie vlasov, tvorbu lysín a nadmernú krehkosť vlasov.
Používam ho niečo vyše mesiaca. Prvé 3 týždne som si naordinovala použiť ho 3x do týždňa, a potom už len 1x. Väčšina šampónov sa tak odporúča používať, tak som sa tým riadila aj v tomto prípade. Približne po 2 týždňoch používania som pocítila prvé príznaky zmien. Vlasy vyzerali na pohľad zdravšie a pevnejšie, a aj padanie sa konečne upravilo asi na polovicu. Teraz je to už len minimum. Verím, že k tomu dopomohol aj ten hrebeň s riedkymi zúbkami, o ktorom som tu pred časom písala... Takže 3x HURÁ :))
Šampón má klasickú redšiu konzistenciu, výbornú penivosť, a po umytí zanecháva pocit zregenerovaných a čistých vlasov. Kríž na prednej strane obalu vo mne evokuje záchranársku pomoc, a teda ho pokladám za takú 1.pomoc :) Tieto šampóny na vlasy zakúpite v e-shope kadernickyservis.sk
Objem - 300ml
Cena - 4,99€
Ďalším produktom je Kallos šampón na mastné vlasy. Tých ma už asi nezbaví nik, no s vhodnými prípravkami sa celý ten proces mastenia snažím nejako vykorigovať...
Obsahuje prírodný extrakt z  prasličky, žihlavy a medovky. Intenzívne preniká do vlasov a pokožky hlavy. Pravidelným používaním zníži pH pokožky hlavy a nadmernú tvorbu tuku. 
Ako aj predošlý šampón, aj tento má veľmi príjemnú, povedala by som prírodnú vôňu. V poslednej dobe na takýchto vôňach dosť ulietavam :) Ako môžete vidieť na fotke, má redšiu konzistenciu ako šampón Lovien, no pri umývaní to vôbec neprekáža, pretože penivosť je rovnako dobrá u oboch. Po umytí mám sviežy a voňavý pocit na vlasoch :) Na dotyk sú hladké, no zároveň dostatočne vyživené. Pozornosť by som rada upriamila na pumpičkový dávkovač, s ktorým som sa v poslednej dobe asi ani nestretla, ale musím uznať, že si ma tým celkom slušne získal. V ponuke sú však aj iné regeneračné šampóny.
Objem - 500ml
Cena - 3,70€
A posledným produktom je pre mňa tiež prvá pomoc, a tou je suchý šampón V prípade, že sa mi nechce, alebo proste nestíham umyť si vlasy, nastupuje na rad suchý šampón. Tento je mojim prvým, takže ho nemám s čím porovnávať... Prvé, čo ma zaujímalo bola vôňa, takže som len tak "preventívne" strekla do vzduchu, a potom som sa nevedela nabažať :) Asi nie som dobrým určovateľom čo ako vonia, no mám pocit, že z neho cítim citrón. To znamená, že vonia osviežujúco, a hlavne nevtieravo.
Suchý šampón sa má aplikovať z 20cm vzdialenosti od vlasov. Mne sa v podstate vlasy mastia pri temene hlavy, lepšie povedané pri korienkoch...Po nastriekaní stačí už len vlasy prečesať a už pri česaní som pociťovala fajné zmeny :) Nielen že mi vlasy krásne prevoňal, no hlavne na pohľad vyzerali ako čerstvo umyté, a aj samotný dotyk tento fakt iba potvrdzoval. Keďže si vlasy musím umývať každý druhý deň, je Vám jasné, ako má tento zázrak potešil a oddialil mi umývanie o celý jedeň deň :) Určite sa nebojte suchých šampónov a veselo do nich!
Objem - 200ml
Cena - 5,50€
Máte nejaké overené produkty z rovnakého súdku, ktorým som sa dnes zaoberala? Poprosím o tipy do komentárov :)

3 komentáre:

  1. z casu na cas sa mi stane, ze plesatiem. na sampony a vodicky a ine pripravky, kt. sa aplikuju na pokozku hlavy sa vykasli. usetris si tak peniaze. jedine co zabera je zdrava strava, no stress a tabletky. Mozno ti bude stacit Biosil. Ja som pouzivala Biotin tbl., jedno balenie (30tbl) stoji myslim 30eur. Draha zalezitost, ale nic ine okrem toho nefunguje!

    fashion & beauty blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne nastatie navypadávaju vlasy ale rychlo sa mastia :(

    Pozývam na blog a giveaway :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť