4. 3. 2013

Kto chce mať HAPPY FEET? :)

Vonku nám dnes od rána nádherne svieti slniečko, a ja verím, že to tak aj v nadchádzajúcom období zostane! Preto treba nôžky pomaličky pripravovať na ľahšiu obuv, a dopriať im dostatok starostlivosti :) Pri tejto príležitosti by som Vám rada predstavila tento krém na nohy s deodoračným účinkom.
Krém účinne zvyšuje elasticitu pokožky, podporuje regeneráciu a hydratáciu. Výživný olivový olej ošetruje a skľudňuje suchú a popraskanú pokožku, zvláčňuje ju a chráni. Vitamín E má výrazné antioxidačné účinky, zlepšuje reliéf pokožky, a panthenol má výrazné protizápalové účinky.
Ako vidíte, má veľmi pekné balenie, ktorého farba vo mne evokuje azúrovo modré more, a konečne sa blížiace leto a teplúčko :) Ak sa nemýlim, tento krém je na trhu od decembra min. roku, tak si dovolím tvrdiť, že je to ešte taká novinka...
A ako obstál v skúške? Priznám sa, že nemám nejaké veľké problémy, čo sa nôh týka. A tomu vďačím sama sebe :D Nakoľko pravidelne používam rôzne krémiky a peelingy. Ak však nejakú dlhšiu dobu, napr. týždeň nepoužijem nič, nohy sú suché a o pätách ani nehovorím. Vtedy hľadám 1.pomoc a zachraňujem čo sa dá! Avšak, nebola som jediná, kto sa tešil na testovanie :)) Rodičia, keďže už majú svoj vek, je jasné, že nedosiahnu dokonale hladké chodidlá, ale aspoň sa snažia k tomu priblížiť. A tak som ich naverbovala nech pozorne sledujú účinky... Je jasné, že im krémik nedokázal dokonale vyhladiť chodidlá, hlavne teda päty, no rovnako ako ja pocítili, že im ich dobre hydratuje a vyživuje, a vyzerajú zdravšie :) Odvtedy ho pravidelne používame celá rodinka :) Aby som nezabudla, úplne nádherne vonia, ani neviem čo mi tá vôňa pripomína, no musím uznať, že je to kvalitka! Krém má takú stredne hustú konzistenciu, ľahko sa rozotiera, a celkom rýchlo sa vsiakne do pokožky, za čo mu dávam obrovské plus, pretože nemám rada pocit tzv. mastných nôh...
Objem - 100ml
Cena - 2,65€
Napadlo mi, že by som niekedy mohla spraviť taký väčší test všetkých krémov na nohy, ktoré momentálne mám, mali by ste záujem?

6 komentárov:

  1. Ten test krémů by nebyl špatný, ale sháním spíš něco co povzbudují (třeba mint) než hydratuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Nelka,ja používam z oriflame feet up soothing,už niekolko rokov a stale sa kenmu vraciam,pre mňa je naj :) mám aj balea s ureou,tiež je fajn,ale na henten nemá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten test urcite sprav, ja som este ten svoj nenasla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten test je velmi dobrý nápad :) A aké používaš na nohy peeling? :)

    http://blogofcomestic.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mala som jeden od Fleur de Sante, ale už sa mi minul... Teraz vlastne ani žiaden nemám :/ musím to čo najskôr napraviť! :)

      Odstrániť
  5. ja moje nohy strašne zanedbávam:/ žiadnu špeci starostlivosť im nevenujem...začnem až keď budem musieť:D...zatiaľ si vystačím s obyčajným telovým mliekom, ktoré natieram aj na ne... ale testík urob nech sa potom inšpirujem:)

    OdpovedaťOdstrániť