26. 3. 2013

GOSH LONG LASTING LIP MARKER fixka na pery

Ahojte fešandičky :) Týždeň som na blog neprispela, síce som sa chystala každý deň, ale poznáte to, človek mieni, pán Boh mení... Ale konečne mi to dnes vyšlo, a môžem Vám napísať o ďalšom skvelom produkte od GOSH, ktorým je táto farba na pery vo forme fixky. Fixku som už síce jednu mala, no keďže mi na testovanie od Rimmel-u prišla v krvavo červenom odtieni, viac ako raz som ju nepoužila a putovala maminke. Tá však obľubuje dlhotrvácne a nestierateľné produkty na pery, a vôbec nebola spokojná. Navyše fixka veľmi rýchlo vyschla - to však nie je tento prípad, preto čítajte ďalej! :)
Fotku celého balíčku, ktorý mi bol doručený na testovanie( za čo znova veľmi pekne ďakujem spoločnosti GOSH!), som Vám ukazovala na mojej FB skupine. Pre tie, ktoré ju nevideli, môžete sa tešiť ešte na lesk na pery a sérum na riasy!
Musím sa priznať, že odkedy som tento balíček dostala, pery som si líčila na striedačku - jeden deň fixka, druhý deň lesk. Takže už ich mám dokonale otestované a môžem teda takto zdokumentovať svoje pocity aj pre Vás ostatné :)
Fixka mi prišla v odtieni 005 SOFT ROSE.  Je to vlastne dlhotrvácna farba na pery vo forme fixky pre skrášlenie a vyhladenie pier. Má výnimočnú intenzitu farby a spoľahlivú trvácnosť, ktorá vám zaručene vydrží nielen počas dňa, ale aj počas nočných párty. Takže sa môžete vybrať z práce priamo na rande bez toho, aby ste svoje pery museli znovu nalíčiť.
Pravdaže prvé, čo ma po otvorení zaujímalo bola vôňa, v tomto prípade krásna sladučká aróma, stále mi niečo pripomínajúca, ale žiaľ neprišla som na to, čo mi pripomína... Žeby nejaké ovocie? :) Neváhala som ani sekundu a už aj som sa nastavila pred zrkadlo a skúšala. Počas nanášania som pociťovala, ako keby som si obyčajnou fixkou prechádzala po perách :) Riadna sranda, čo Vám poviem. Teraz, po niekoľkých použitiach konštatujem, že mi najlepšie drží na nahých perách - bez balzamu. Pretože na ňom sa akoby šmýkala a nedržala na svojom mieste. Takže teraz ju používam už zásadne bez balzamu. A dnes už aj viem prečo. Pri nanášaní fixky na balzam sa môže stať, že sa hrot fixky obalí balzamom, a farba sa tak z nej von nedostane! Potom už nemusí vôbec písať. Preto som rada, že som balzam použila len jeden jediný krát. Inak by som ju pri častejšom nanášaní na balzam mohla vyhodiť do koša :( Tak si na to dávajte veľký pozor a pred použitím fixky majte precízne odmastené pery!
Počas nanášania pery len jemne sfarbí, čo môžete vidieť na tejto prvej fotke. Avšak po pár sekundách už naberá na intenzite a pôsobí naozaj očarujúco!
Nemám tomuto produktu čo vytknúť, či sa už zameriam na vôňu, alebo samotnú kvalitu. Má akurátny tvar do mojej ruky, takže nenastali žiadne problémy pri aplikácii. Čo sa výdrže týka, neviem posúdiť koľko presne vydrží, nakoľko počas dňa musím stále buď dopĺňať energiu jedlom, alebo tekutinami. Kvôli testovaniu som však vydržala "držať diétu" - 1 a pol hodiny, a fixka držala ako divá! Skúšala som si ju aj trieť prstom, a vôbec neschádzala. Dokonca som ju podrobila aj skúške s oblečením, a taktiež zostalo čisté :) Z tejto recenzie teda môžete usúdiť, že mi do zbierky pribudla ďalšia nová láska, ktorá mi bude spríjemňovať aj tieto nekonečné zimné a zasnežené dni... Fixka pery, aj napriek tomu, že nepoužívam balzam, nevysušuje, ba dokonca by som povedala, že ich dostatočne hydratuje! Nevytvára lepkavý pocit a pôsobí veľmi prirodzene :)
Nakoniec ešte pridávam fotku rozobratej fixky, keďže som bola zvedavá, ako to vo vnútri vlastne vyzerá...
Obsah - 2,5g
Cena - 9€
Ostatné 4 dostupné odtiene - 001 RED, 002 PINK, 003 BERRY a 004 CHOCOLATE

19 komentárov:

  1. jeej, tak po tomto sa musim rozhodne popozerať, velmi ma zaujala a inak sa mi páči aj farba, ktorú máš ty :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no umieram z tej poslednej fotky...Nelka rozobrala kvôli blogu svoju fixu:D...a ešte aj diétu držala:)) Ono je to strašne individuálne...ja si zas stále kúšem do perí a podobne, takže tiež mi lesky a rúže vydržia kratšie....úplne som bola v šoku, keď som na niektorých blogoch čítala, že niektorým babám vydržali laky na pery od Rimmelu aj 4 hoďky....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekný odtieň. škoda, že jediný pekný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je dosť individuálne... každej sa páči a používa niečo iné :)

      Odstrániť
  4. paci sa mi..vyzera ako centro fixka :) keby tam nie je napisane gosh tak by som sa divila, ze preco si to davas na pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pořád si říkám že si nějkaou pořídím, ale všem hned vyschne, tka nevím no,

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď si ju nebudeš nanášať na balzam na pery, tak tak ľahko nevyschne! :)

      Odstrániť
  6. Vypadá to hodně dobře, i ta barva je prefektní :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj pozývam ťa na môj blog kde práve prebieha moja prvá gievaway, budem veľmi rada ak sa zapojíš aj ty! :))

    http://ishardbeme.blogspot.sk/2013/03/giveaway-i.html
    XX

    na môj vkus je až príliš ružový :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pozvanie! prídem sa pozrieť :)

      Odstrániť
  8. ach hneeeed hned by som taku brala, len momentalne si 2x musim rozmysliet co si kupim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som s ňou tiež maximálne spokojná! Mám odtieň Red a veľmi sa mi páči, aj tento tvoj je super.. nemám jej čo vytknúť, ale tak viac už napíšem v recenzii :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělá barva, miluji tyto fixy jakékoliv značky :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  11. hey dear)
    nice blog)loves it)
    would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veľmi pekná :) Ja som sa neodvážila ju rozobrať, lebo som sa bála, že ju pokazím :D aj keď tiež som bola zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Je krasna :) ja som z nej tiez bola pri testovani dost nadsena a rada si pozriem swatches na inych blogoch, lebo mam zalusk aj na ine odtiene :)

    OdpovedaťOdstrániť