14. 3. 2013

ESSENCE Nail Art Special Effect Topper + Gel Look

Vonku je hrozne čo Vám poviem... Ani veľmi nemám chuť na nejaký osožný príspevok, preto len prispievam pár fotkami dvoch mojich nových krások, ktoré mi pribudli do zbierky. Jedná sa vlastne o dva nadlaky. Možno som ešte mohla použiť normálny lak, aby odtieň 03 Hello Holo vynikol lepšie, no ponáhľala som sa, a toto bolo podľa mňa v tú chvíľu najlepšie riešienie :) Celé som túto francúzsku manikúru zafixovala nadlakom s gélovým efektom. Sama som zvedavá na výdrž, pretože od včerajšieho ranného nalakovania sa lakmi ani nepohlo :))
V akcii môžete vidieť aj môj narodeninový Amaryllis, ktorý mi len predvčerom konečne vykvitol. Chválila som sa ním už na mojej FB skupine, kde väčšinou pridávam aj iné fotečky, ako aj najnovšie novinky, ktoré mi pribúdajú do zbierky. Preto budem rada, ak tie, ktoré ma tam ešte nesledujete, mi spravíte radosť Vašim členstvom u mňa :))

21 komentárov:

  1. Och tie nechty su krásne :3! Môžem sa opýtat kolko stál ten top coat s gel efektom ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je mi ľúto, ale vôbec si nepamatám... maximálne však do 3€ :)

      Odstrániť
  2. obdivuju všechny, co si umí nalakovat nehty jinak než jednou barvou, já to totiž nesvedu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten topcoat asi pôjdem kúpiť..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som si istá, že budeš spokojná :)

      Odstrániť
  4. Ojojoj...Nelka, tak toto si krásne zvládla!S mojimi toppermi by sa toto nedalo...všetky boli skúpe na počet trblietok:/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veeľmi pekné. asi moja naj manikúra (ešte nikdy som si takto nechty neupravila, ale obdivujem to :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to treba zmeniť čo najskôr! :)

      Odstrániť
  6. Ja som zástanca hesla V jednoduchosti je krása :) Preto veľmi chválim ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wow! super nápad ;) kráse to je:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jej Nelka, krasne nechtiky a mas pravdu, vonku je to nic moc, ja pojdem s detmi radsej piect muffinky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)) mohla si mi jednu "letmú" poslať :)

      Odstrániť
  9. ďakujem kočky za milé komentáre! spravili ste mi nimi veľkú radosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jeeej, tak toto sú krásne nechtíky :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ESSENCE Nail Art Special Effect Topper Kde ste prosim vas kupili alebo objednali ten lak prosim poslite mi link dakujem na jakub.beganyi@centrum.sk
    Velmi pekne dakujem

    OdpovedaťOdstrániť