17. 3. 2013

BIODERMA novinky Sensibio AR

Peknú slnečnú nedeľu prajem všetkým :) Ako iste mnohé viete, koncom januára mi boli doručené na otestovanie od Biodermy, za čo im veľmi pekne ďakujem, 3 novinky. Začnem produktom, s ktorým som spokojná najviac, potom menej, a nakoniec najmenej...
Tieto novinky sú predovšetkým určené na citlivú pleť so sklonom k začervenaniu - tzv. rosacea. Ja ňou našťastie netrpím, takže moje hodnotenia Vám žiaľ nedajú odpoveď na otázku, či skutočne fungujú a pomáhajú v tomto boji.
Prvú by som si rada vzala na paškál Sensibio H2O AR - čistiacu a odličovaciu micerálnu vodu. Ak si spomínate, vo februári som dostala kiahne, a tak som asi 2 týždne nepoužívala skoro žiadnu kozmetiku. Prvým produktom, ktorým som však začala, bola práve táto micerálka. Bežne používam na pleť Sébium, no keďže som pleť chcela upokojiť a nabrať stratenú hydratáciu, zvolila som práve túto. A urobila som dobre! Teraz ju používam iba na odličovanie očí, a to, že je najlepším odličovačom sa presviedčam deň za dňom. Spomínate si, ako som písala o Garnier odličovači, z ktorého 1.balenie mi vyhovovalo a z 2. mi puchli a červeneli oči? A to isté mi začal robiť aj odličovač od GOSH, z ktorým som tiež bola nejaký čas spokojná...
Po tejto micerálke, musím si zaklopať, ma netrápia žiadne problémy s očami, ako je svrbenie, pálenie, puchnutie, čoho výsledkom bolo vždy vysušené okolie očí. Takže už žiadne experimenty neprichádzajú do úvahy, a zostávam už len pri tomto odličovači! 
Objem - 250ml
Cena - 14,49€
Aby ste si nemysleli, že si len vymýšľam, prikladám dôkaz o mojich terajších zásobách :)
Druhým produktom je AR kompaktný make-up, teda moja prvotina spomedzi kompaktných make-upov :) 
Pleť upokojuje, hydratuje, dokonca chráni pred UV žiarením SPF 30/UVA 16. Je nekomedogénny, bez parfumácie, a vyrába sa v dvoch odtieňoch, z ktorých ten tmavší testovala maminka :)
Ako vidíte balenie je do detailu premyslené - nechýba zrkadielko ani hubka. Keď som ho ukázala mamine prvýkrát, teda, že nech testuje somnou, ohŕňala nosom. Vraj to vyzerá ako púder a ona taký "suchý" make-up nechce. Moje naliehanie ju však presvedčilo, a tak druhý deň ráno ho skúsila, a veľmi si pochvaľovala :) Vraj nie je taký suchý ako sa jej zdal... To môžete vidieť aj na fotke vyššie. 
Mne sa však s týmto kompaktom dobre nepracovalo, či už s priloženou hubkou alebo so štetcom. Ťažko sa mi rozotieral. Pleť však naozaj pekne vyhladzuje, hydratuje, ale zároveň nezanecháva lesklý film.
Obsah - 10g
Cena - 18,90€
Poslednou novinkou nie je nič iné ako Sensibio AR BB Cream. Hneď na začiatok prezradím, že hlavným problémom je odtieň, ktorý sa vyrába síce len vo svetlom variante, no aj ten je veľmi tmavý. Aj keď sa trošku pleti po nejakom čase prispôsobí, stále to nie je ono... Nedokonalostí mám žiaľ hojne, a tak s kľudným svedomím môžem potvrdiť, že ich prekrýva veľmi dobre! Neviem, či poznáte detskú kozmetiku Bubchen, no presne jej vôňu mi tento BB krém pripomína, úplna nádhera! :) V podstate mi krém vyhovuje či už konzistenčne, ako aj účinkami, jediným problémom je žiaľ ten nešťastný odtieň...
Objem - 40ml
Cena - 18,90€
Biodermu mám veľmi rada, a doteraz, ak si dobre spomínam, mi všetky produkty sadli, no asi muselo prísť aj niečo menej vyhovujúce. Najbližšia Bioderma recenzia už však bude oveľa pozitívnejšia, tak sa máme na čo tešiť! Užívajte si ešte pár hodín z víkenu :)

3 komentáre:

  1. mám sébium a je to paráda /myslím micelárku :)/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S Biodermou nejaké skúsenosti ani nemám, no počúvam a čítam z každej strane poväčšine dobré názory :) Niečo na tom určite bude...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. miceralku bioderma sensibio pouzivam hlavne na odlicovanie oci, mam iba tu H2O bez AR. plet mi trochu vysusuje, inak je fajn,odlicuje super, mam uz tretie balenie 500 ml vynovene aj s pumpickou, co je velmi prakticke :)
    z rady sebium som mala len krem pore refiner a ten mi vobec nevyhovoval :/

    OdpovedaťOdstrániť