18. 3. 2013

BIODERMA NOVINKY SÉBIUM

Ahojte ženy moje, neviem ako u Vás, ale u nás znova sneží, a aj moja nálada je tým pádom na bode mrazu. Avšak pred chvíľkou mi prišli informácie o novinkách, ktoré sú už v predaji, a budú aj mne zaslané na testovanie. Ako viete, s pleťou a akné mám problémy, takže sa tentokrát na testovanie teším o čosi viac ako zvyčajne :)
Novinky sú dve. Prvou je Sébium Al tónovaný korektor, ktorý predchádza a redukuje nedokonalosti pleti, prekrýva vyrážky a zjednocuje odtieň pleti.
A druhou je Sébium Global - aktívny krém na liečbu akné, ktorý redukuje tvorbu vyrážok a komedónov, zabraňuje vzniku jaziev a obnovuje čistý vzhľad pleti.
V lekárňach okrem noviniek nájdete aj akciu na Sébium Moussant 500ml za cenu 200ml a MiniKit Sébium (Sébium H20, Sébium AKN, Sébium peelingový gél).
Dávam do pozornosti aj stránku  www.sebiumglobal.sk, ktorá je venovaná novému krému na liečbu akné.
Po registrácii obrdržíte testovaciu sadu na vyskúšanie, a zároveň hráte o 111 cien. 1.cena je iPad, ktorý mám už nejakú dobu aj ja, takže sa určite oplatí zaregistrovať sa! :) 
Stránka však funguje až od zajtra, dnes je ešte len v testovacej verzii, tak sa nezabudnite zajtra zaregistrovať. A ja si už teraz idem prečítať všetky informácie, ktoré tam nájdem :)
Inak, aké je u Vás počasie??

8 komentárov:

  1. super že sú novinky ja som ani len micelárku nevyskúšala :D nestíham ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S tou náladou sme na tom podobne! Na stránku sebiumglobal som sa registrovala ešte ráno, tak dúfam, že mi prídu vzorečky...no a ten korektor..ten veru vyzerá zaujímavo!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. juuj tieto chcem vyskusať aj ja

    http://eeverywomen.blogspot.sk/ :) pozývam

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, mne sa už dalo zaregistrovať aj dnes :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj ja som sa už zaregistrovala, snáď to platí, lebo ten korektor by som rada vyskúšala :)
    eR.Ka.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ani nehovor, najprv nas doma ukotvila choroba a teraz pocasie :( Inak niekedy ked naskrabem, tak si Biodermu kupim,uz sa na nu dlho chystam. Ak si u mna este nebola Nelka, tak kuk http://kissinka7.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už som bola Jani, hneď po založení, len tam nemáš GFC, tak len keď to pridáš na FB vtedy idemp ozrieť čo je nové :)

      Odstrániť
  7. uz sa tesim, ked ich vyskusam:)

    OdpovedaťOdstrániť