29. 3. 2013

AVON peelingová kúra na nechtovú kožtičku

Dnes som sa rozhodla siahnuť po niečom, o čom Vám chcem už dlhšie napísať. A tak Vám v krátkosti predstavím hrejivý "scrubík" na nechtovú kožtičku od Avon-u, ktorý si kupujem po minutí stále dookola. Tak ak máte nejakého iného favorita, budem vďačná za tipy, ktoré mi zanecháte v komentároch, aby som skúsila niečo iné a nové, čo za to stojí! :)
Tento peeling používam už dlhé roky, no práve listujem katalóg 7/2013 a nenachádzam ho tam :( Preto dúfam, že ho nevyradili zo sortimentu... Má 30ml, cenu si žiaľ nepamätám. Používam ho cca 1x do týždňa, a nakoľko na jedno použitie ho stačí len málo, vydrží niekoľko mesiacov. Aplikácia je jednoduchá - namočím si ruky čistou vodou, nanesiem peeling, chvíľočku masírujem krúživými pohybmi, a následne peeling zmyjem vodou...
Asi ako všetky iné peelingy, či už na tvár alebo telo, aj tento obsahuje drobné čiastočky, ktoré síce na pohľad veľmi nevidno, no pri masírovaní kožtičky ich cítiť. A práve vďaka nim sa ošetrované miesto dostáva späť do formy, a získava všetku stratenú hydratáciu. Má veľmi príjemnú vôňu, ktorú nejakú tú chvíľu cítiť aj po zmytí vodou. Ja som s ním veľmi spokojná, ale ako sa hovorí - zmena je život, rada by som skúsila niečo iné, tak budem rada, ak mi zanecháte tipy, ako sa o kožtičku staráte Vy :)

7 komentárov:

  1. Vypadá hezky, ani jsem nevěděla, že Avon něco takového má.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásně to vypadá. A jestli je to tak dobré.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak toto musím určite vyskúšať!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak o kadejakych olejcekom a mastickach som uz pocula, ale o peelingu na nechtovu kozicku nie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. podla mna to je super vec, je treba sa starat o ruky poriadne :)

    Inak ak ťa trápi akné možno ťa poteší môj príspevok o výrobku, ktorý nielen super kryje ale aj lieči: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/recenzia-sebium-al-korektor-bioderma.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám ho aj ja ten korektor Bianca :)

      Odstrániť