23. 2. 2013

GOSH VELVET TOUCH Lip Primer & VELVET TOUCH Lipstick

Podkladové bázy rôznych druhov a účelov sú posledné mesiace veľmi IN. Ja ich mám tiež niekoľko, a sú mi nápomocné na každom kroku! A keďže vo štvrtok končí akcia aj na túto podkladovú bázu, rozhodla som sa dnes uprednostniť práve tento príspevok. Ak by ste o ňu mali záujem, aby ste ju stihli ešte v akciovej cene :) Ja som s ňou nadmieru spokojná, veď uvidíte aj nižšie na fotkách...
Velvet Touch Lip Primer obsahuje VOLULIPTMprírodnú zložku vyvinutú za účelom vyplnenia a spevnenia pier. VOLULIPTM je aktívna zložka s výťažkom rastliny Portulaca Pilosa a prírodne upraveným peptidom, ktorého hlavnou úlohou je podpora syntézy kyseliny hyalurónovej. Účinky tejto zložky zanechávajú viditeľné výsledky na povrchu, štruktúre, objeme a tvare pier.
Bázy všeobecne majú za úlohu vyplniť nerovnosti, predĺžiť výdrž následne použitého produktu a zosilniť jeho samotnú sýtosť. Ako vidíte, na fotke už po použití bázy, mám pery vyhladené, a ako-tak zjednotené čo sa odtieňu týka. Pri 1.testovaní bázy, som si najskôr naniesla aj balzam na pery, čo je úplna zbytočnosť. A tak som si povedala, že druhýkrát to už neurobím, a naniesla som ju rovno na nahé pery. Stačí z nej úplne minimálne množstvo, takže Vám vydrží dlhú dobu! Navyše aplikátor je perfektne prispôsobený tvaru pier, a tak je bázu možné nanášať rovno z tuby. Pridávam fotku pre porovnanie.
Objem - 12ml
Cena - teraz 10,88€, bežne 14,50€
vľavo báza na pery, vpravo báza na oči
pred použitím
po použití
A nakoniec ešte v krátkosti spomeniem aj môj 1.GOSH rúž v odtieni 147 SUNRISE. Perám dodá intenzívnu a dlhotrvajúcu farbu vďaka vysokej koncentrácii farebných pigmentov. Má dobrú pigmentáciu a v použití spolu s bázou vydrží dlhé hodiny. Možno by ma potešilo, keby mal rúž nejakú peknú vôňu :) Má hodvábne hladkú textúru. Obsahuje čistý hodváb a vitamín E. Vysoký podiel rastlinných olejov a voskov pery hydratuje a zvláčňuje.
Priznám sa, že ho nosievam len v jemnej vrstve, ale musím uznať, je aj v silnejšej vyzerá skvostne. Posúďte samy :) K dostaniu je v ďalších nádherných 17 odtieňoch!
Obsah - 4g
Cena - 7€
Rúž pochádza z kolekcie OCEAN CLUB leto 2011, z ktorej ma zaujali ešte tiene, v ktorých je aj oranžová a taktiež ten lak vľavo :)

5 komentárov:

  1. ešte som neskúšala žiadny primer na pery ;) vyzerá tento fakt dobre :)


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemam skusenost s primerami pod ruže :) myslím, že by som ju naozaj mala skusiť a ten ruž je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jsou vychytávky! Přesně pro mojí marnivou povahu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super :) asi vyzkouším :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. páči sa mi ten rúž, je taký akurát na deň

    OdpovedaťOdstrániť