27. 2. 2013

SCHAUMA Cotton Fresh šampón a sprej

Neviem ako Vy, ale ja mám rada produkty od Schaumy, i keď priznávam, dlhšie som žiadny nemala. No po dobrej skúsenosti s týmito sa najbližšie v drogérii po nej lepšie popozerám :)
Konkrétne tento Cotton Fresh rad pozostáva zo šampónu a spreju. Sú určené na mierne až veľmi mastné vlasy, z čoho môj je ten 2.prípad... Produkty neobsahujú silikóny. Avšak zloženie je obohatené o výťažky z bavlny a Aloe Vera, ktoré poskytuje vlasom šetrnú starostlivosť, a zároveň odstraňuje mastnotu. Rad zaručuje osviežujúci účinok až do 48 hodín
Receptúra s intenzívnym ošetrujúcim proteínom vlasom prinavráti stratené proteíny, 100% sily a lesku.
Balenie vo mne evokuje presne tento obrázok. Modré nebo - modrý obal, biela bavlna - biela konzistencia :) A keďže mám doma už niekoľko rokov rastlinku Aloe Vera, nedá mi nepochváliť sa Vám ňou touto nedávno zhotovenou fotkou :)
Tvarom sa produkty ničím nelíšia od ostatných Schauma zázrakov. Je to taká nestarnúca klasika. Samozrejme, ako prvé, ešte pred samotným použitím som ich musela ovoňať. A poviem Vám, nebola som sklamaná :) Je to krásna vôňa čistoty.
Inak ste na tom rovnako ako ja, ak máte niečo nové, jednoducho to musíte načať a otestovať, a všetky doterajšie produkty idú bokom? To len tak pomimo... Pretože inak tomu nebolo ani v tomto prípade.
Veľkým kritériom pri testovaní šampónov je samotná penivosť. Dávnejšie som síce čítala, že aj šampóny, ktoré sú veľmi účinné nemusia peniť, alebo penia iba minimálne. Mne to však veľmi prekáža pri mojej dĺžke vlasov jednoducho potrebujem bohatú penu, lebo inak mám pocit, ako keby som si vlasy ani neumývala... 
Našťastie tento šampónik ma ani v tomto smere nenechal v štichu, a penil tak ako sa na moje pomery patrí :D Šampón treba nechať krátku chvíľu pôsobiť, a potom prišlo veľké prekvapenie. Už pri zmývaní vlasov som cítila, že majú nejakú inú kvalitu, boli také akoby tvrdé, ale zároveň perfektne odmastené. Takýto pocit som pri iných šampónoch ešte nemala, takže to bolo pre mňa fakt niečo nové. A teda je logické, že som bola veľmi zvedavá, aké vlasy budem mať po uchnutí. Pred tým som však ešte pretrepala nezmývateľný sprej a nastriekala ho do uterákom presušených vlasov zo vzdialenosti 20-25cm. Sprej navyše zaručí bezproblémové rozčesávanie, čo určite ocení každá z nás. A zaujíma Vás, aký je výsledok po mesačnom používaní? Už z predchádzajúcich článkov viete, že vlasy mi vydržia v dobrom stave 2 dni, a na tretí už či chcem alebo nie, s nimi musím niečo robiť... Takže tento 48hodinový účinok mi bohate na tie dva dni vystačuje. Keďže bežne mám vlasy dosť jemné, teraz sú už o čosi pevnejšie a silnejšie, a dokonca aj badám väčší lesk. A bonbónikom je aj dvojdňová výdrž vône vlasov :)
Na dnes je to odomňa všetko, na záver otázka k Vám - aké produkty Schauma sú Vaše obľúbené?

6 komentárov:

  1. Tak to mozno vyskusam - ja mam tiez velmi mastne vlasy, ale take, ze musim umyvat kazdy druhy den...a keby som ich nemala tak jemne, tak umyvam aj kazdy den. Takto musim na druhy den bud vlasy sepnut a niekedy pouzijem suchy sampon :(...takze keby mi toto pomohlo, bola by som velmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja a Schauma sa vôbec nekamarátime, ale každému pasuje niečo iné. Kvitujem, že je bez silikónov. Palec hore pre Schaumu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lovely blog :)
    Would you like to follow each other via GFC and Bloglovin?
    Let me know :)

    Kisses!

    http://www.gagcloud.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne tieto isté výrobky používam asi rok aj pol aj ja a sú neskustočné skvelé a vrelo odporúčam vlasy mám lesklejšie,pevnejšie a sú hladšie :)

    http://blogofcomestic.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já nevím, jak je to možné, ale ještě nikdy jsem od značka Schauma nic nevyzkoušela. Napravím to ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť