20. 2. 2013

NIP+FAB - malé zoznámenie

Ahojte kočeny! :) Vonku konečne krásne svieti slniečko, tak mám aj lepšiu náladu :)) Posledný týždeň som dosť študovala všemožné blogy, a na viacerých som našla recenzie na produkty od značky NIP+FAB. Väčšinou to boli telové maslá, ktoré sa nachádzali v niektorom z Ladyboxov... Priznám sa, že mi bola táto značka úplne neznáma, no produkty vyzerali veľmi lákavo, a tak som trošku pátrala, a rozhodla sa, že Vám sem pridám stručný "popis".
NIP+FAB pochádza z Veľkej Británie. Je to nová kozmetická rada od slávnej expertky na krásu a zakladateľky svetovej značky Rodial, Maria Hatzistefanis: "Videla som medzeru na trhu a rozhodla som sa pomôcť ženám a mužom dosiahnuť výsledky v 2x rýchlejšom čase, s vynaložením minimálneho úsilia a bez mimoriadnych nákladov. Objavenie klinicky testovaných prírodných zložiek, ktoré poskytujú výsledky, tvoria základ NIP+FAB a pevne verím, že zákazníci budú z tohto fantastického spektra nadšení aspoň takisto ako som ja."
Klinicky testovaná rada na telo a tvár poskytuje ideálnu starostlivosť, ktorá rozjasňuje oči, vyhladzuje kožu postihnutú celulitídou, spevňuje prsia a je plná prírodných zložiek, ktoré vyhladia, posilnia a spevnia pokožku. Dokonca túto kozmetiku používajú aj hviezdy ako Jennifer Aniston, Eva Longoria, Cheryl Cole, Julia Roberts, Alexandra Burke, Kim Kardashian alebo Cameron Diaz!
Jennifer Aniston má údajne slabosť na hydratačnú starostlivosť na nohy Dry Leg Fix. Eva Longoria zase vraj zbožňuje spevňujúce sérum na zväčšenie prsníkov Bust Fix. Cheryl Cole sa spolieha na sérum na zoštíhlenie problémových partií Tummy Fix. Julia Roberts používa Body Fix a Alexandra Burke Cellulitide Fix. Pripájam aj link, kde sa píše o veľmi úspešnom produkte tejto značky.
Ku mne už putuje tento samoopaľovací gél - veď viete ako mám samoopaľováky rada :)) Takže sa v blízkom čase môžete tešiť na recenziu :)) A samozrejme, myslela som aj na Vás, preto milovníčky tejto značky zbystrite pozornosť, a pozorne čítajte :)
Ak by ste mali záujem o niektorý produkt/y, mám pre Vás 10% zľavu na objednávku. Treba v nej však zadať kód - NELKA1238. Logo aj s kódom sa už teraz nachádza v ľavom bočnom panely, takže môžete objednávať :)) Potom mi napíšte, aké produkty skončili v košíku. Som zvedavá, čomu neodoláte!
Keď budú mať záujem o zľavu aj češky, dajte mi prosím vedieť, a vybavím Vám tú zľavu tiež!
Ak už máte nejaké produkty, kľudne sa vyjadrite v komentároch, ako ste s nimi spokojné :))

4 komentáre:

  1. Ja mám od nich tiež to telové maslo, ktoré bolo v Ladyboxe a uznávam, že je skutočne dobré :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ja sa tesim na recenzie, s touto kozmetikou nemma skusenosti..

    OdpovedaťOdstrániť