18. 2. 2013

Môj 1. LACOSTE


V povianočnom poste, v ktorom som Vám ukázala, čo všetko som si našla pod stromčekom, sa nachádzal aj tento parfém LACOSTE Pour Femme. Dovtedy som žiadny Lacoste parfém nemala, a tak si viete predstaviť asi akú radosť som mala, keď som si ho rozbaľovala :) Sestra niekedy dávnejšie mala Lacoste Touch of Pink, ktorý sa mi veľmi veľmi páčil, či už flakónom, ale hlavne teda samotnou vôňou. A preto som si bola istá, že určite po privoňaní k tomuto sklamaná nebudem :))
"S iskierkou šibalstva a zdravou chuťou po zábave hľadajú ženy Lacoste vo svojich životoch dobrodružstvo. Nechávajú plne prejaviť svoj charakter s nefalšovaným vzrušením a energiou, odhaľujúc prirodzenú ženskú stránku ich charakteru. Schopné smiať sa z plného dúška v neočakávaných chvíľach veselej zábavy a oslavovať pocit byť úplne spontánnou, sú ženy schopné vychutnávať si okamžité spojenie so svetom. Ich výstredná osobnosť bez rešpektovania okolitého sveta im umožňuje žiariť naokolo. Nie sú príliš dominantné a agresívne, ale sú rozhodnuté užívať si zábavy tak ako len môžu. Sú to ženy so slobodnou dušou, ktoré chcú ísť s prúdom a konať na základe impulzu. Nefalšované, otvorené a konajúce s dávkou pobláznenia, ktoré čokoľvek vyskúšajú minimálne jedenkrát a vždy sa radujú z toho, kam ich život zaveje!"
Flakón parfému pôsobí veľmi jednoducho a elegantne. Na vrchnáčiku nesmie chýbať povestné logo značky - krokodíl. A čo hovorím na vôňu? Je jemná, nevtieravá, ale za to s dlhou výdržou. Neviem prečo, ale jednoducho si viac predstavujem túto vôňu na nejakej dáme v rokoch. Pretože sa mi zdá taká zrelá, vznešená a dospelá...
Zloženie:
hlava: akord jamajského korenia a fialovej frézie 
srdce: akord kvetu bieleho heliotropu, iránskeho jazmínu a kvetu ibišteka, výťažok z bulharskej ruže a ambrových semien 
základ: mach, vetiver, pačuli, santalové drevo
K dostaniu aj v takejto úžasnej darčekovej sade spolu s dvomi tel. mliekami
S ďalšími Lacoste parfémami, ktoré ma zaujali a snáď niekedy v bucúcnosti budem mať tú česť vlastniť ich, Vás tiež v krátkosti zoznámim :) Podľa môjho názoru už na pohľad vyzerajú dokonalo! Síce majú identický tvar flakónu, no každý je predsa len niečím iný a odlišný! A tým nádherným odtieňom ružovej dlho nedokážem odolávať... :)
telové mlieko
Lacoste Touch of Pink - Príval životného elánu a radosti - vôňa inšpirovaná hravou ženskou vitalitou. Je to vôňa pre šarmantnú ženu, ktorá nič nepredstiera a nikdy neklame samú seba. Jej mottom je užívať si život a napĺňať všetky túžby. Je to také jednoduché ... Dotyk vône TOUCH OF PINK je ako horúce objatie ženy, ktorej vitalita pôsobí ako magnet. 
Zloženie: 
hlava: červený pomaranč, lístky koriandru, kardamon
srdce: jazmín, lístky fialky, semienka karotky 
základ: santalové drevo, pižmo, vanilka 
Lacoste Love of Pink - je vytvorená pre mladé dámy s vášňou pre lásku a so zmyslom pre romantiku, vyjadruje neopakovateľný delikátny výbuch citov a príjemného vzrušenia v okamžiku, kedy si uvedomíte, pre koho od tohoto okamihu bije vaše srdce. 
Zloženie: 
hlava: červený pomaranč, citrónová kôra 
srdce: magnólia, madagaskarský jazmín
základ: céder, vanilka
Lacoste Joy of Pink - vôňa je založená na kombinácii grepu a likéru Blue Curaçao. Energický príval vrchných citrusových tónov postupne odkrýva jemnú zmyselnosť mladistvých a očarujúcich pivónií v srdci vône. Akordy curaçaa vnášajú do kompozície osviežujúcu radosť, ktorá pripomína nezávislosť ženy LACOSTE Pink. V závere sa objavuje príjemný, rafinovaný základ pozostávajúci zo vzácnych akordov cédru a pižma. Celkovo pôsobí vôňa Joy of Pink dojmom exotického nápoja namiešaného z kvapiek sviežosti a vitality. Je živá, vzrušujúca a prekypuje šťastím. 
Zloženie:
hlava: grapefruit 
srdce: pivónia, likér Blue Curaçao 
základ: céder, pižmo
Máte niektorý z týchto ružových krások? Poraďte mi prosím, ktorý je ten úplne NAJ :)) 

5 komentárov:

  1. kamoška ju má tiež akurát včera ma nou nastriekala a musim povedat ze je to pekna vona :)) aj flakon je velmi pekny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lacoste vône mám veľmi rada ;)


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. citala si historiu znacky lacoste? len tak ma to napadlo... ked sa budes nudit :))

    independent fashion blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nečítala, ale nájdem si čas, a určite sa na to pozriem :) verím, že to bude zaujímavé čítanie!

      Odstrániť
  4. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť