22. 2. 2013

LASTING FINISH by KATE MOSS Lipstick


9 komentárov:

  1. Teraz ich majú v dm za 2.35, ale nevedela som sa rozhodnúť, ktorý si vziať :D Dnes tam možno nabehnem znova a konečne si vyberiem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len toľko? ja by som chcela ešte buď 03 alebo 07... ak budem mať cestu okolo, tak sa na ne pozriem :) Ďakujem za info

      Odstrániť
    2. Pred týždňom to tak bolo, tak snáď to ešte trvá. Aj laky majú zlacnené, možno aj iné veci, ale tie som nepozerala :)

      Odstrániť
    3. ja mám 07 a 01 a sú obe perfektné . a tiež som sa rozhodovala medzi 03 a 07 ale nakoniec vyhrala 07 :)

      Odstrániť
  2. najlepšie rúže na svete! ;) milujem ich ;)



    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež ich mám rada, na leto si dokúpim ešte nejaký iný odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Asi najlepšie rúže, ktoré som kedy vyskúšala.
    Musím svoju kolekciu ešte doplniť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež sa chystám na tieto rúže.Sú nádherné a ako u teba vidím,farba odpovedá aj tomu čo má. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dost vela som pocula o tejto rade ruzov, asi si jeden zaobstaram :)
    farby su krasne :)
    pozyvam ta na moj blog :O)

    OdpovedaťOdstrániť