21. 2. 2013

Escada S a jej kamarátky...

Tentokrát si vezmem na paškál môj 1. taký ten drahší parfém, ktorý som dostala na Vianoce, už dávno-dávno :) Je ním prekvapivá, sofistikovaná, iskrivá a vzrušujúca Escada S, ktorá ma okamžite upútala svojím "puntíkovým" flakónom! Uznajte, že vyzerá veľmi chutne :)
CHARAKTERISTIKA VÔNE:
Prichádza, aby inšpirovala ženy a podporila ich odhaliť vlastnú individualitu a pestrosť. Escada „S“ je určená žene, z ktorej priam sála energia a chuť žiť. Jej aura je citeľná, svojou prítomnosťou rozžiari každú miestnosť, do ktorej vstúpi. Je príťažlivá a nezameniteľne zvodná. Žena S vás dokáže nekonečne upútať a fascinovať práve svojou rozmanitou povahou. Miluje slobodu a klasiku, cení si pravý luxus. Je to osobnosť s vlastným štýlom. Dokáže sa objektívne ohodnotiť a pátra po vôni, ktorá by odrážala jej charizmu a charakter. 
Zloženie:
hlava - slivka, čierne ríbezle
srdce -  mletá paprika, ruža, mandľový kvet 
základ - lieskový oriešok, mahagónové drevo, pižmové tóny, santalové drevo
Po prečítaní zloženia iste viete, prečo sa mi táto vôňa páči - obsahuje totižto moje obľúbené čierne ríbezle, ktorým neodolám v žiadnom produkte, a keď ich nájdem v zložení, jednoducho tú vec musím vlastniť aj keby čo bolo... 
Ale začnem pekne po poriadku a vrátim sa späť k flakónu. Je hranatý, a ako viete, parfémy tohto tvaru vo mne evokujú väčšiu eleganciu ako hociktoré iné tvary. Ani sama neviem čím to je, no prosto je to tak! Taktiež mám rada, ak nie sú flakóny zbytočne preplnené či už nejakými obrázkami alebo slovami, a tak tomu nie je ani v tomto prípade, a na prednej strane sa vyníma len nápis ESCADA spolu s S-kom - samotným názvom parfému. Keď tak premýšlam, v podstate je to jediný parfém, ktorý poznám a má taký kratulinký názov :) Vrchnák zdobí logo samotnej značky Escada. Veď sa presvedčte samy.
Ak zatúžite aj po sprchovom gély identickej vône, máte možnosť po ňom siahnuť... Mala ho aj moja švagrina, a priznám sa, že to bola lahôdka ako sa patrí :) A rovnakú škatuľku má aj samotný spomínaný parfém Escada S. O tom, že som si túto značku naozaj obľúbila svedčí aj fakt, že k mojej celkovej parfémovej zbierke pribudli ďalšie dva kusy parfémov tejto značky, o ktorých si môžete prečítať TU - Escada Desire Me a TU - Escada Especially.
Najnovšie si však robím zálusk na Escada Absolutely Me, ktorá má tvarovo rovnaký flakón ako Desire Me, a aj podľa popisu sa mi zdá, že by to mohla byť rovnaká pochúťka. Tak si ho teda prečítajme.
Vôňa Absolutely Me je postavená na vonnej štruktúre skvelých vôní z línie Me. Vyniká akordom mandľových pusiniek spojeným s nádychom jemnej malinovej polevy. Spolu tvoria intenzívnu osviežujúcu a návykovú voňavú esenciu. Vôňu otvára omamný príval sviežich ovocných tónov podrvených malín a extraktu z ruží s dotykom pikantného čierneho korenia. Šarmantná kombinácia stelesňuje živú energiu dnešnej atraktívnej ženy a zachytáva mladosť v celej jej sviežosti. Jemné srdce vône získava svoj pôvab z cukrového, mandľového tónu pusiniek. Po spojení s kvetinovým akordom jazmínu a divého hlohu vytvára príjemný a intenzívny dotyk ženskosti. Hravé kvetinové srdce symbolizuje dievčenský šarm rozkošnej ženy vône Absolutely Me a zachytáva jej nezávislú povahu. Ľahké pižmové tóny sa spájajú s hlbokým akordom vanilky jemnej krémovej textúry. Jej láskavý závoj vás na záver zahalí hrejivou zmyselnosťou.  
Máte ho niektorá? Dajte mi vedieť či naozaj stojí za to :)

2 komentáre:

  1. Tieto som neskúšala, ale mala som vzorku ich jarnej novinky Cherry in the air, a odvtedy ju neviem dostať z hlavy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Escada vône mám rada, hlavne tie sladké :)

    OdpovedaťOdstrániť