22. 2. 2013

Ako pokračuje môj boj s vlasmi...

Ako som Vám už dávnejšie spomínala, niekde som sa dočítala, že dlhé vlasy by bolo lepšie česať s takýmto "riedkym" hrebeňom. A nakoľko mi posledné mesiace - nebolo ich málo, zostávalo na kefe na vlasy nespočetné množstvo vlasov, bolo to pre mňa asi jediným východiskom. Veď ako sa hovorí, za skúšku nič nedáš... Tak som skúsila, a ako to dopadlo?
Pred samotným zhodnotením, by som mohla najskôr oznámiť, že hrebeň je, dúfam, že použijem správny výraz - ergonomicky tvarovaný, a tak veľmi dobre sadne do ruky, a ľahko sa s ním manipuluje. Taktiež musím dodať, že jeho udržiavanie hygieny je tiež pre mňa vyhovujúce, pretože sa dá ľahko dostať medzi medzery, a tak nehrozí, že by niekde zostala po čistení nejaká nečistota...  A čo teda hovorím na samotné česanie? Viete, aké dlhé vlasy mám, a koľko času asi tak bežne strávim česaním. No s týmto hrebeňom je to už iné kafé. Behom pár sekúnd mám očesané všetky vlásky bez akéhokoľvek šklbania a ťahania. Dávam mu 1 s hviezdičkou!
Cena - 7,25€
Ďalším mojim neustálym problémom sú aj lupiny. A tak nastupuje na rad Kallos KJMN šampón. Zloženie šampónov proti lupinám KJMN je z prírodných látok, dlhodobým používaním zabraňuje  tvorbe  nových lupín, dáva pokožke prirodzené pH, celkovo posilňujedodáva vlasom zdravý vzhľad a vitalitu. Sú určené pre normálne až mastné vlasy a dáva im dlhotrvajúci efekt zdravých vlasov bez lupín.
Obal síce nie je ničím výnimočný, ale obrovské plus dávam samotnému otváraniu. Pretože stačí potlačiť jednu stranu vrchnáčiku, a na druhej polke sa tak pootvorí, a tam je taká dierka, cez ktorú šampón vytlačíme :) Dúfam, že chápete čo myslím... Chcela som to odfotiť, ale mám vyšťavený foťák :/ Šampón si už za tú dobu testovania získal čestné miesto v mojej kúpeľni. Asi Vám je teda jasné, že s efektom po použití som spokojná, a nemám mu čo vytknúť. Vlasy perfektne prečistí, dokonca aj zbaví lupín, čiže som príjemne prekvapená! A aby som nezabudla - úplne úžasne vonia, nie je to žiadna taká vôňa, na ktorú som bola doteraz zvyknutá... Vonia prírodou a čistotou... Hrozne mi niečo pripomína, no dodnes som na to neprišla. Ale ja sa nevzdám a prídem na to :D
Objem - 200ml
Cena - 1,99€
Z tejto značky je to síce 1.produkt, ktorý som zatiaľ vyskúšala, no už mám chúťky na ďalšie a ďalšie a medzi nimi je aj táto maska s vysokým podielom bielkovín, aminokyselín a mliečnych proteínov s výťažkami živočíšnej placenty. Po použití budú vlasy jemné, posilnené a vláčne, ľahko rozčesateľné a oživené. Pri korienkoch mám síce vlasy mastné, no tak cca od polky vlasov sú čím ďalej tým suchšie - pravidelne si totiž vlasy fénujem a žehlím... Ak máte niektorý či už z týchto produktov, ktoré som spomínala, alebo hocijaké iné, odporučte mi nech viem, ktoré stoja za hriech :)

12 komentárov:

  1. na tú masku mám zalusk aj ja, taký hrebeň používam a nie je to bohviečo a ten šampón "potrebujem" ;D



    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ak by si chcela zmeniť časom hreben odporúčam Kefu z diviaka.
    A kallos som tiež začala používať a je mrte.

    Pozývam ťa na moje giweaway o Kallos výrobky: http://lifelovezaza.blogspot.sk/2013/02/1giweaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarmilka, a to kde sa dá taká kefa zakúpiť, ešte som o nej totiž nepoučula :D a ďakujem za pozvanie, idem sa pozrieť!

      Odstrániť
    2. videla som ju v DM,ale ja som si ju kúpila tu : http://www.completebeauty.eu/na-vlasy/kefy-na-vlasy/complete-beauty-kefa-drevena-velka-diviak?ItemIdx=0

      Vrelo odporúčam,o chvílu napíšem aj ,,vychvalovací´´ článok,tak ak budeš chcieť,môžeš si najprv prečítať a potom kúpiť. :)

      Odstrániť
    3. Ak nezabudnes mohla by si mi sem potom hodit link na clanok :) rada si precitam

      Odstrániť
  3. masku mám aj placentu,aj latte,placentu rozhodne odporúčam,aj ked nevonia až tak pekne ako latte,je výborná,vlasy mám o poznanie krajšie,jemnejšie,nestoja mi tak,ako predtým,a ked uschnú tak pekne vonajú,čomu nechápem,ked inak smrdí tá maska :) tú si určite kúp

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Lucinda, verím, že aj tá latté musí byť super prevoňaná!

      Odstrániť
  4. Odporúčam olej na vlasy Himalaya, čím ďalej ho používam, tým viac som spokojná. http://alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk/2013/01/himalaya-olej-na-vlasy.html
    Aj ja mám mastné korienky a myslela som, že je nezmysel ich mastiť ešte viac, ale moja vlasová pokožka bola podľa mňa podráždená všetkými odmasťovacími šampónmi a takáto výživa jej prospela. Naozaj o niečo menej padajú, navyše je to olej proti lupinám, lupiny nemám, tak neviem posúdiť, ale možno by ti to pomoho vyriešiť aj tento problém. A olej sa dá krásne vymyť, takže nemastí vlasy ešte viac.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o tom som už u teba čítala, neviem ale či by sa mi s ním chcelo spať :D ja som totiž skôr na také bleskové záležitosti :) ale ako sa hovorí, nikdy nehovor nikdy... :)

      Odstrániť
  5. po dlhorocnych skusenostiach, na vlasy nepomahy nic ine iba zdrava strava, alebo lekaren :))

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja uz mam cely zoznam, co si s kallosu chcem zadovazit :) je medzi nimi aj maska latte :) ved za tu cenu a to obrovske balenie :) aj sampon mam vyhliadnuty, takze som rada, ze mas na neho pozitivny nazor.. nikde som nevidela ziadnu recenziu nan, takze sa nemusim obavat si ho kupit :) Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no myslím, že za tie peniaze, sú fakt dobré kvalitovo :)

      Odstrániť