25. 2. 2013

NIP+FAB 365 BODY GLOW FIX samoopaľovací gél

Minulý týždeň som Vás trošku zoznámila so značkou NIP+FAB, ktorá ma po mnohých pozitívnych recenziách zaujala, a ako som Vám spomínala, čakala som na telefonát od kuriéra, aby mi mohol doručiť tento samoopaľovák. Tie, ktoré ma už sledujete dlhšie viete, že som už zopár samoopaľovákov vyskúšala, takže tento nie je môj prvý.
Veľkou chybou začiatočníčok, teda tých, ktoré skúšajú samoopaľovák po 1.krát je, že si pred samotným použitím neurobia peeling, čo je v tomto prípade veľmi dôležitá predpríprava. Mimochodom peeling sa odporúča používať aspoň raz za týždeň. Zbaví nás všetkých odumretých častí a dokonale pripraví pokožku na použitie samoopaľovacieho gélu. Tým, že použijeme peeling, zabránime nežiaducemu vzniknutiu škvŕn.
Ja mám už asi pol roka takúto peelingovú "hubku". Normálne si telo napením sprchovým gélom, namočím si hubku a prejdem ňou celé telo. Pokožku zanechá krásne vyhladenú a jemnú :) Síce je vhodná aj na tvár, ale neodporúča sa používať ju, ak máte akné, čo je aj môj prípad. Preto na tvár používam klasický peeling. Tiež mi sem niektoré kočky píšu, že sa boja použiť samoopaľovák aj na tvár. Ale ako by to vyzeralo, telo máte krásne hnedé a tvár bielu?! :) Takže ničoho sa nebojte, urobte si peeling a všetko bude tak ako má byť!
Gél je číry, má perfektné hydratačné účinky, rýchlo schne a pokožke dodáva prirodzene zlatý odtieň bez škvŕn a nepravidelností do 4 hodín! Poslednú vlastnosť oceníte, napr. ak sa chystáte na nejakú párty - jednoducho sa 4 hodiny pred odchodom natriete a z domu už odchádzate ako keby ste len vtedy prišli z dovolenky :) Pre udržiavanie efektu, podľa vlastných skúseností odporúčam 1-2x do týždňa aplikáciu opakovať, a sprchovať sa nie veľmi teplou, ale len vlažnou vodou.
Skutočne splňuje všetko čo sľubuje, a nemám mu čo vytknúť. Ľahko sa rozotiera, a narozdiel od niektorých iných samoopaľovákov nezanecháva škvrny na oblečení. Ani si neviete predstaviť, ako som sa tešila pri pohľade na 1.natretú nôžku, už čo by tu bolo leto!
365 Body Glow Fix obsahuje:
Biely čaj - rozjasňuje a osviežuje pokožku
Vitamín E - zvlhčuje
a ochraňuje pokožku
Má príjemnú osviežujúcu vôňu, ktorá je nevtieravá, no zároveň ju intenzívne cítiť :) Čo viac dodať, možno len už len fotku s rozdielom. Žiaľ, viete, že nemám taký kvalitný fotoaparát, preto som sa to snažila zachytiť najlepšie ako sa len dalo, avšak v reáli je ten efekt ešte väčší. Prosím, nevšímajte si tie fliačiky - to sú ešte chrastičky po kiahňach :/
Fotka je fotené presne po 4hodinách po použití. Ľavá noha s gélom, pravá bez gélu. Dúfam, že je aspoň trošku vidieť ten rozdiel!
Poznáte túto značku? Ak nie, bežte popozerať produkty na http://nipfab.sk/, a dajte mi vedieť, ktorý produkt Vás zaujal. Aby som nezabudla, v ľavom stĺpci mám pre Vás kód, vďaka ktorému získate 10% zľavu na objednávku! V prípade záujmu českých čitateliek, ma stačí informovať a vybavím Vám tú zľavu tiež!
A ešte mi prezraďte, či aj Vy používate samoopaľováky...? :) 

10 komentárov:

  1. Ja som skúšala, ale nejak sme sa nepohodli:))Nie, žeby som bola fľakatá, všetko bolo super,len potom to spodné prádlo a oblečenie...celé to bolo od samoopaľovákov fľakaté:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne prádlo špinil len garnier - to bol môj 1. samoopaľovák, teraz už však bez problémov :)

      Odstrániť
  2. rozdiel je viditeľný :) ja som ale voči takýmto veciam skeptická... samoopaľovák som mala asi jeden, ale ja som radšej v tomto prirodzená, radšej si počkám na slniečko, ani v solárku som nikdy nebola :) ale keď si spokojná, to je základ..ak by som sa chystala v budúcnosti vyskúšať nejaké samoopaľovací krém, dám si od teba určite poradiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som v solárku párkrát bola, ale teda len v tých začiatočných štádiách opaľovania sa, neviem možno 3x po sebe, a dopadla som bez efektu :D

      Odstrániť
  3. Tuhle značku neznám, ale jednou jsem zkoušela nějaký samoopalovací krém a byla jsem strašně flekatá. :) Takže se bez toho asi obejdu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a spravila si si pred použitím peeling??

      Odstrániť
  4. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie :*

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť