4. 1. 2013

Súboj odlakovačov CIEN a ESSENCE

Ahojte dievčence :) Tentokrát som sa rozhodla vziať si na paškál odlakovače. Dávno dávno som používala len také obyčajné - neznačkové... Potom som približne v 16-tich začala robiť s Avonom, a odvtedy som si objednávala odtiaľ. V priemere ma vyšiel cez 3€. Pravidelne som si objednávala ten istý, a nemala som potrebu pozerať sa po iných. Avšak jedného dňa, asi dva roky dozadu, sa mi tá cena v pomere s kvalitou zdala už vyššia, a tak som začala pátrať po nejakej lacnejšej náhrade. A skončil u mňa tento od Essence s vôňou lesných plodov a vanilky.
Mal by byť ošetrujúci s vybieľujúcim účinkom, vhodný na nechty sfarbené farebnými lakmi a umelé nechty. No neviem neviem... Aktuálne už mám len pár ml na dne, ale teda, žiadne vybielenie nechtov som doposiaľ nepostrehla. Tmavé laky síce nepoužívam. Ako ste však mohli vidieť v predhádzajúcom poste, tých červených pár mám, a nikdy sa mi nepodarilo pekne ich odlakovať. Vždy mi okolo nechtu zostali také ružovkasté miesta. Inak v podstate od odlakovačov neočakávam žiadne výživné vlastnosti alebo niečo podobné... V poslednej dobe si hlavne dávam záležať na tom, aby nevoňal tak klasicky, teda nesmrdel po acetóne. Tento síce voňia, ale až po odlakovaní nechtov. Cenu už žiaľ neviem, ale má 150ml.
A tak pár mesiacov dozadu, keď som nutne potrebovala nový odličovač očí, ktorý však v Lidli nemali, zbadala som odlakovač. Presnú cenu už neviem, alebo bolo to asi 1,50€/200ml. Okrem ceny ma zaujal aj dávkovač. Tento môj je bez acetónu, no mali tam aj s acetónom. Tak, a mohla som sa tešiť na  1.skúsenosť s ním, ktorá bola viac než pozitívna. Nápad s dávkovačom veľmi oceňujem, a hádajte čo sa mi páči najviac? Nádherná, prekrásna vôňa. Síce ju neviem k ničomu prirovnať, ale po odklakovaní si ovoňiavam nechty, tak si to viete predstaviť :)) Určite ho skúste, a neoľutujete!
Budem rada, ak sa v komentároch podelíte o Váš najobľúbenejší odlakovač, ktorý by ste nikdy nevymenili :)

8 komentárov:

  1. Ten Cien mám aj ja...ale poslednú dobu používam už len odlakovacie tampóny Bell :o) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si v posl. dobe stále častejšie kupujem odlakovač s výťažkom z repíka lekárskeho, taký malý ružový- slovenský výrobok z Prešova. Zdá sa mi, že po ňom nie sú nechty tak hnusne suché ako keď si ich odlakujem iným odlakovačom. Ale ten patent na tom Ciene sa mi veľmi páči a učite je aj maximálne praktický.

    http://alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odlakovač od Cien mi zrovna moc nevoní, ale ten dávkovač nedám z ruky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som ešte nenašla najoblubenejši odlakovač asi, lebo ma žiadny neočaril..tieto dva nepoznám taktiež :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak ti poviem že mne odlakovačoch nejako nezáleží zober nejaký lacný a je to ;DD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já beru to co koupí mamka a řešim spíš kvalitu laků, ne odlakovačů:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten z cienu som mala aj ja a vôbec sa mi nepáčil. Ani som ho neminula ani do polovice a uz letel do kosa. :) Essence je moja oblubena znacka.:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mojou srdcovkou je sally hansen, aj ked bourjois v kelimku je setrnejsi..a davkovac som si uz kupila kedysi davno s ebelin odlakovacom:) super vec, hlavne, ked si opraujem preslapy:)

    OdpovedaťOdstrániť