10. 1. 2013

Moje najpoužívanejšie produkty

Nedávno som Vám na FB položila otázku, či by ste mali záujem vidieť produkty, ktoré denne používam. Snáď som nezabudla na nič. Z každej kategórie som sa snažila vybrať iba jedného zástupcu, a dokopy sa ich nahromadilo 12ks :) O niektorých som ešte recenziu nepísala, to sa ale v blízkom čase zmení...
Začnem zľava:
1. šampón na vlasy - bez rôznych kúr, másk, kondicionérov atď sa zaobíjdem, no šampón je základ :D Mám dlhé vlasy, takže si viete asi predstaviť, že ho míňam na litre :)
2. zubná pasta - sem dopíšem možno len toľko, že mi doteraz nijaká bieliaca pasta nespravila zázraky, no napriek tomu si občas kúpim aj takú
3. balzam na pery - dlho predlho som mávala Labello, potom nejaké balzamy z Avon-u, donedávna mne neznámy Blistex, a teraz mám túto parádu od Biodermy
4. sprchový gél - možno sa pýtate - "A kde je telové mlieko?". Aj tých mam viac druhov, ale som natoľko lenivá, že ich nepoužívam vždy... Čo sa týka obľúbenosti - za vôňu je to jednoznačne GOSH, alebo aj  marhuľková Nivea, o ktorej som písala, a za účinky Bioderma
5. riasenka - keď nemám chuť na žiadne hranie sa s tieňmi, alebo sa ponáhľam, vtedy ju použijem samostatne. Obľúbenú asi momentálne nemám žiadnu.
6. Gel Moussant - toho sa držím už vyše pol roka, ráno aj večer a teraz si už bez neho neviem predstaviť čistenie pleti
7. antiperspirant - skôr uprednostňujem tie v sprejovej forme, tento som však dostala na testovanie, takže testujem :)
8. pleťová voda - doteraz som taktiež vyše pol roka používala Biodermu, ktorú som momentálne vymenila za GOSH kvôli testovaniu
9. krém na tvár - niektoré ženy si pleť nekrémujú vôbec, alebo som dokonca na niektorých blogoch čítala, že si krém dávajú len pod make-up inak nie... U mňa je však každodennou záležitosťou.
10. odličovač očí - z tejto kategórie preferujem dvojfázové, také tekutejšie. Dlhodobo som mávala odličovač z Avon-u, a keď som ho pred pár mesiacmi použila v núdzovom stave, bola som zhrozená :D
11. make-up - radšej mám tekutejšie make-upy. Minerálny som zatiaĺ neskúšala, ani ma to veľmi neláka. A čo sa týka vlastností, uprednostňujem dlhotrvajúce, nestierateľné...
12. krém na ruky - Vichy na fotke je síce telový krém, ale nakoľko má len 100ml, dala som mu novú funkciu :)
Včera a dnes som prerábala dizajn blogu, tak mi prosím dajte vedieť v komentároch, ako sa Vám to páči. A ak ste si náhodou nevšimli, hneď pod článkom pribudlo facebookovské PÁČI SA MI TO, tak odteraz môžete lajkovať :) 
A na záver otázka na Vás, čoho míňate najviac Vy?

15 komentárov:

  1. Najviac mám doma momentálne balzamov asi tak okolo 10 :D mohla by si s toho spraviť nejaké video :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fúha :D ja mám len 4 :)) asi mám čo doháňať

      Odstrániť
  2. tu riasenku by som chcela vyskušať v najbližšom čase, inak bioderma antiperspirant mam ja velmi rada a je to moj spoločnik už niekolko mesiacov..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great items for everyday use xx

    Do you want to follow each other? I use the translate button to read your blog in English x

    http://british-bargains-and-beauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. doufám že bude na pleťovou vodu GOSH recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, v najbližšom čase sa tu objaví! :)

      Odstrániť
  5. Mňa zaujíma ten krém bioderma, neurobíš článok?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj :) recenziu na ten krém som už robila, nájdeš ju tu - http://redblackwhite-nelka.blogspot.sk/2012/11/matriciane-multi-defense-revitalizacny.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dvoufázové odličovače taky nejraději používám. Já mám doma nejvíce tělových krému a pořád jsem si schopná dokupovat další. :-D Jsem na nich asi závislá :-D:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Odpovede
    1. ďakujem Andrejka, som rada, že sa Ti páči :))

      Odstrániť
  9. tak asi 2 veci mame zhodne, a co minam najviac? vies, ze ani neviem alebo to skor nechcem vediet, aby som sa nezhrozila:D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gél Sébium od Biodermy je vážne skvelý, tiež som mala tú česť ho skúsiť na vlastnej koži a vyhovoval mi, bol jemnučký a navyše pekne voňal, naviac balenie s dávkovačom - maximálna spokojnosť. S tým make-upom od Dermacolu som veľmi spokojná, konečne nejaký neoranžový make-up, má krásne odtiene ladiace s mojou pleťou a naviac je fakt dlhotrvajúci.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť