1. 1. 2013

Ako ceruzky zmenili účel... :)

Dúfam, že ste dnešnú polnoc strávili pri krásnom ohňostroji, a to bez ujmy na zdraví :))
Chcela by som Vám čo-to napísať o ďalších produktoch, ktoré sa nachádzali v balíčku od firmy Dermacol, a sú nimi tieto kontúrovacie ceruzky. Ako iste viete, ja kontúrky vôbec nepoužívam. Jednoducho nie sme kamarátky, pretože si ich neviem nanášať :D Preto som si dovolila natrieť si nimi celé pery, a vyskúšať ich aj na oči ako linku. 
Ceruzky spĺňajú svoj sľub o hydratácii, dokonca obsahujú vitamín E. Avšak odtieňmi mi nie sú až tak blízke, nakoľko uprednostňujem skôr nejaké nude odtieni... Nepáčia sa mi na sebe takéto výraznejšie odtiene, no niektoré z Vás naopak také majú rady, tak možno pomôžem pri budúcom výbere tej správnej kontúrky :) 
veľmi dobre pigmentované, no budem ich skôr využívať na očné líčenie :D
Dermacol má však v ponuke aj dlhotrvajúce, takže ja osobne, keď už, by som siahla po tých... Nechám už za seba hovoriť nasledujúce fotky.
Obsah - 1,6g
Cena - 3,05€
04
05
04
Nabudúce sa už môžete tešiť na posledný produkt z tohto balíčka, ktorým bol zoštíhľujúci gél. Sama som zvedavá, či splní to, čo sľubuje, takže centimeter mám pripravený... :)

5 komentárov:

  1. super napad s tymi ceruzkami na oci! :)) velmi sa mi to paci a hlavne tevbe to pristane! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa viač páči ana očiach a už viackrát som nad tým rozmýšľala! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja by som im asi vyuzitie nenasla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super nápad !
    ak budeš mať čas navštív môj blog petra-book.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť