9. 1. 2013

HOT novinky ZOEVA


127/LUXE SHEER CHEEK                                                             237/DETAIL SHADER
223/PETIT EYE BLENDER                                                                       238/PRECISE SHADER
227/SOFT DEFINER vegan                                                            316/CLASSIC LINER
229/EYE FINISH                                                                            317/WING LINER   
231/PETIT CREASE                                                                       312/DETAIL LINER
142/CONCEALER BUFFER                                                          321/BROW COMB
233/CREAM SHADER
Ahojte moje zlaté, práve som sa dozvedela o pripravovaných novinkách Zoevy a je mi veľkou cťou priblížiť Vám ich. Konkrétne sa jedná o kozmetické štetce, ktoré budú k dispozícii už od konca budúceho týždňa :)
Na výber je teraz až 42 kozmetických štetcov na domáce ako aj na profesionálne využitie. V novom sortimente pribudlo aj veľa “vegánskych” štetcov.
100% KVALITA 
6-násobne lakované (takže aj keď budú 2 týždne namočené vo vode, zachovajú si svoj tvar) drevené rúčky spolu s mosadznou hlavou, do ktorej je pevne zalisovaná rúčka, spolu s kvalitnými prírodnými alebo syntetickými štetinkami vytvárajú dokonalú symfóniu elegancie a profesionality. 
RUČNÁ PRÁCA 
Každý štetec je ručne vyrábaný špeciálne zaškoleným zamestnancom. Jedinečná lisovacia technika zabezpečí extrémne pevné uchytenie rúčky a mosadznej hlavy štetca. 
ESTETIKA 
Štetce sú potešením na každej úrovni. Ideálne na ľahké nanášanie líčidiel s dokonalým výsledkom. Každý štetec je balený v elegantnom, uzatvárateľnom obale ZOEVA, čím sa produkt rovnako stáva dokonalým darčekom.

101/LUXE FACE DEFINER
102/SILK FINISH
110/FACE SHAPE
124/GRAND STIPPLING
125/STIPPLING
101/LUXE FACE DEFINER
Luxusný štetec na púder z prírodných vlasov prvotriednej kvality. Zašpicatený tvar umožňuje lepšie nanesenie produktu na všetky kontúry. Neskutočne jemný na dotyk.
102/SILK FINISH
Vegánsky štetec, ktorý je ideálny na rovnomerné rozotieranie podkladov bez nežiadúcich fľakov a pásov. Rozotrie Váš make-up dostratena.
110/FACE SHAPE
Vegánsky štetec na kontúrovanie tváre. Bezproblémovo nanáša krémové alebo púdrové konzistencie korektorov, bronzerov a líceniek.
124/GRAND STIPPLING
Kompaktný vegánsky štetec. Zaokrúhlený tvar umožňuje nanesenie púdru a krémových produktov.
125/STIPPLING
Vhodný na nanášanie jemnej vrstvy tekutého make-upu.
127/LUXE SHEER CHEEK
Luxusný štetec prvotriednej kvality z prírodných vlasov. Zkosený, klasický tvar umožňuje precízne nanesenie bronzeru a líceniek.
142/CONCEALER BUFFER
Vegánsky štetec na nanášanie korektorov a concealer-ov. Rozotretie dostratena zaručené.
223/PETIT EYE BLENDER
Zdôraznenie nadočnicového oblúku a perfektný "blending" . Vegánske prevedenie.
227/SOFT DEFINER-vegan
Vegánske prevedenie obľúbeného štetca, slúžiaceho na "blending" a nanášanie všetkých druhov očných tieňov vrátane krémových.
229/EYE FINISH
Duo-štetec vegánskeho prevedenia. Ideálny na krémové produkty.
231/PETIT CREASE
Ideálny štetec na vytvorenie nadočnicového oblúku aj pre veľmi malé viečka. Vegánske prevedenie.
233/CREAM SHADER
Klasický plochý štetec na nanášanie krémových produktov a podkladov. Vegánske prevedenie.
237/DETAIL SHADER
Zaguľatený, plochý štetec z prírodných vlasov. Sýte a precízne nanesenie očných tieňov.
238/PRECISE SHADER
Malý a presný. Štetec z prírodných vlasov na detailné práce napr. nanesenie tieňa popod spodnú a ponad vrchnú plochu mihalníc.
312/DETAIL LINER
Mini-zkosený štetec na nanášanie liniek. Dokonalé nanesenie produktu zaručené. Vegán.
316/CLASSIC LINER
Cat-Eye-Look. Vegánsky štetec na vytvorenie klasickej očnej linky.
317/WING LINER
Zkosený štetec pre vytvorenie typického "chvostíka" na konci linky. Tento vegán je ideálny aj na detailné vyfarbovanie obočia púdrovými produktami.
321/BROW COMB
Prírodné štetiny dajú Vaše obočie znova do "formy".
 
Onedlho budem aj ja jeden z nich testovať, takže som sama veľmi zvedavá :)) Priznám sa, že by som najradšej chcela úplne všetky, pretože by som si z toľkého množstva asi nevedela vybrať :) Schválne, ktorý zaujal Vás?

8 komentárov:

  1. Ja som zvedava na 223 a 227.. s blending brush od Zoevy (Bamboo set) moc spokojna nie som (ostatne z toho setu su super), tak si snad vsimnem zlepsenie. Dufam, ze sa budu dat objednat aj po kuse.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mě by zajímal štětec na make-up :) hádám že dostaneš jeden za spolupráci viď ? :) já chci takyy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno Janka, presne tak, vďaka spolupráci budem mať túto možnosť... už sa neviem dočkať, ktorý sa mi dostane do rúk :)

      Odstrániť
  3. Aplikátory vyzerajú super.
    Zavítaj na moju giveaway: http://momosbeautydiary.blogspot.sk/2013/01/giveaway-ii.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja by som si tiez nevedela vybrat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzerá to super. Musím oskúšať lebo moje od GOSHU už sú úplne zničené.



    Som tvoj nový sledovateľ. Sleduj aj ty mňa prosím.Ďakujem
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť