5. 1. 2013

AVON GLOSSY DELIGHT lesky na pery

V priečinku s fotkami pripravenými na recenzie mám momentálne 67 fotiek. A tak som sa rozhodla, že keď budem mať čo i len kúsok času, napíšem v skratke o niektorých z nich. Tieto lesky už aktuálne nezoženiete. Mám ich už dosť dlho, a stále ich mám rovnako rada. Pamätám si, že boli dostupné dokopy v 4-och odtieňoch. Ten 4. ma vôbec nezaujal, tak som si objednala 3, no ten tretí nespĺňal moje predstavy podľa obrázku v katalógu, a tak som ho vrátila späť. Toto sa mi na AVON-e páči, že môžete produkty, ktoré Vám buď nesadli odtieňom alebo účinkami, jednoducho pre čokoľvek vrátiť späť. Samozrejme môžu byť spotrebované len z 1/3 a musíte to stíhnúť do 3 mesiacov od objednania. 
Lesky sú síce viac lepkavejšie, ako som zvyknutá, no ak si doprajem trochu väčšie množstvo, dosiahnem s nimi krásny "mokrý efekt". Sú extrémne trblietavé, čo ja môžem :) Ten vľavo je číry s ružovkastými trblietkami, vonia ako melón. A lesk vpravo je taký NUDE so zlatými trblietkami. Majú 15ml, cenu ak si dobre pamätám, bola okolo 5€, možno ešte o niečo viac Ale fakt stoja za to, a určite neľutujem, že som si ich vtedy objednala. Krásne voňajú, celkom dobre aj chutia, no jediným mínusom by mohla byť tá lepkavejšia konzistencia, ale zase o to dlhšie na perách vydržia... Zaujíma ma, či ste ich niektorá mali, alebo ešte stále máte a ako ste s nimi spokojné :)) 
Na fotkách som sa snažila zachytiť nejaký ten detail, aby bolo vidno aj trblietky, ale žiaľ nepodarilo sa mi to tak ako som chcela.
DELICIOUS HONEYDEW
SUGARED FIG

5 komentárov:

  1. vyzerajú fajn a nevedela som o tom že sa to dá vrátiť sp5 ;) je to celkom fajn

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerajú super:)tieto konkrétne som ešte nevyskúšala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to fajn, také jemné a pri tom tak hm sexy? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerajú veľmi dobre ale tiež som ich zatiaľ neskúšala :)

    My infinite universe

    OdpovedaťOdstrániť