7. 1. 2013

GARNIER EXFO-BRUSHER WASH Oil Control

Rozhodla som sa, že konečne napíšem aj o produkte, ktorý som už minula dávnejšie. Je to vlastne čistiaci gél na odstránenie čiernych bodiek. Obsahuje unikátnu kombináciu, vďaka ktorej odstraňuje prebytočný maz a čierne bodky. Štetinami čistí pleť a póry do hĺbky, a odlupuje odumretú kožu. Navrhnutý je tak, aby vyhovoval potrebám mastnej pleti s nedokonalosťami. Má obmedziť tvorbu nadbytočného mazu a prečistené póry zbaviť čiernych bodiek.
Približne pred rokom som si ešte pleť síce pravidelne a dôsledne čistila, no vždy som používala len večer vodičku, a sem-tam nejakú tú masku, zväčša z Avon-u Planet Spa, alebo rôzne masky z drogérie, ako aj Niveu. Jeden čas som mávala, možno aj 2-3 balenia po sebe tiež od Garnier také odličovacie navlhčené tampóniky, presne v takom odtieni ako má tento Brusher, iste viete, ktoré myslím... Nakoľko mi však tento produkt nehorázne vysušoval pleť, rozhodla som sa, že vyskúšam Sébium Gel Moussant od Biodermy, ktorý dodnes používam ráno i večer...
No a keď som ho už vymenila za Brusher, bolo mi ľúto len tak ho vyhodiť do koša. Pretože, ak sa nemýlim, aj ten bol odporúčaný na použitie 2x denne. Pokožku mi skutočne priveľmi vysušoval, dokonca po nanesení make-upu sa mi robili šupinky. Keď som však videla, že sa moja pleť ako-tak spamätala, nedalo mi to a vrátila som sa späť k nemu. A skutočne neľutujem. Pekne mi pleť vyčistil, a hlavne odmastil T-zónu, dokonca aj šupinky sa mi vyhýbali. Svojimi účinkami mi dosť pripomínal tie vlhčené tampóny. 
Objem - 150ml, cena neznáma :))
Chcela by som sa Vás na záver spýtať, či sa Vám nezdá prehnané čistiť si pleť aj ráno, plus večerná klasika spojená s pleťovou vodou? Ja sa niekedy pýtam sama seba, či pleť nie je až príliš zaťažená toľkým čistením...

9 komentárov:

  1. Já bych teda měla zájem, abys napsala o svém denním rituálu, co používáš. :)

    http://brunettegirldiary.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně to nebylo moc příjemné si tím přetírat obličej. Takže jsem si vždy celé balení otevřela a používala krém bez toho štětečku. Ale osobně mi moc nepomohl. Takže za mě nijak extra nedoporučuji.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toto je presne otázka ktorú si kladiem aj ja. Všetko najskôr odmastiť vyčistiť a znova zas zamastiť a ponatierať sa make upom:) Pre pokožku to musia byť fakt šoky, ale zas keď sa chcem maľovať musíme aj dobre odmaľuvávať. Och začarovaný kruh!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vzala si mi to z jazyka! :) najprv brutálne čistíme a zbavujeme sa akejkoľvek mastnoty a potom ju zas dodávame v podobe krému. odkedy som prešla od brutálnych gélov a vodičiek na mastnú pleť k jemnejším, na normálnu pleť, tak sa moja pleť cíti lepšie a aj tak vyzerá. takže asi to naozaj nie je veľmi dobré. ale umývam sa tým aj tak ráno aj večer :)

      Odstrániť
  4. Ja síce nemám konkrétne tento "čistič" od Garnieru ale so svojím Pure Activ som veeeeľmi spokojná :) Ja mám hrozne mastnú tvár, takže si s ním môžem kľudne drhnúť ksichtík aj 3 krát denne a nevysušuje mi ju :) Chcem aj tento vyskúšať Nelka, som zvedavá či bude lepší ako Pure Activ. Ktovie, možno bude silnejší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. docela zajimave. musim vyzkouset :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja to robim tak, ze rano si len tvar oplachnem vodou a poriadne si ju cistim najma vecer. Cervena Bioderma na oci, zelena na tvar a potom este docistim cistiacim gelom. To je moja rutina:)
    Novy prispevok o UD tienoch :)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/urban-decay-protest.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja mám ten druhý brusher ten taký s bielimi štetinkami a je to najsuper vec na svete!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Čistič od Garnieru používám už měsíce a jsem s ním spokojená! Odstraní starou kůži a pokožka začne "dýchat " :)
    Annie

    OdpovedaťOdstrániť