6. 1. 2013

DERMACOL ENJA zoštíhľujúci SLIM-GEL

Ahojte bambuľky :) Nedávno som Vám sľúbila, že čoskoro napíšem aj o tomto produkte, a tak dnes nastal jeho čas. Musím sa priznať, že som doň vkladala veľké nádeje, dokonca som bola ochotná pre konečný efekt natierať sa 2x denne po dobu jedného mesiaca ako sa odporúča v popise - pre dosiahnutie zoštíhlenia o 1 konfekčnú veľkosť, čo činí cca 4cm.
Gél na bruško obsahuje kofeín, escinom a špeciálne polysacharidy, ktoré stimulujú štiepenie tukov v pokožke a preventívne pôsobia proti ich ukladaniu. Účinné látky problematické partie prekrvujú a odvádzajú zadržiavanú vodu. Pravidelným používaním by sme mali dosiahnuť ploché bruško, pevnejšiu a pružnejšiu pokožku. Aplikovať sa ho odporúča krúživými pohybmi.
Pred 1.použítím som si problematické partie precízne premerala a zistené údaje zapísala na papier. Tajne som dúfala, že keď sa po mesiaci znova premeriam a pozriem na papier, budem milo prekvapená. Žiaľ, to sa nekonalo, a tak teraz sklamaná ťukám do klávesnice... Ja som si natierala celé bruško dokonca aj boky v domnení, že to somnou niečo spraví :D Po nanesení som asi takú minútku vždy cítila akoby jemné brnenie, no potom to prešlo, gél sa poriadne vstrebal a pokožka ihneď pôsobila na pohľad taká pevnejšia. Neviem, možno je to práve nedávnymi sviatkami, no keď som znova po mesiaci vzala do rúk centimeter a pozrela na spomínaný papier, údaje boli buď rovnaké, ba dokonca niekde som mala o 1či2cm viac :D
Napriek tomu, že som sa nedočkala zbaveniu sa 4cm, Vám ho odporúčam, pretože pokožka podrobená testovaniu, je na pocit jemnejšia a hladšia, a aj na pohľad vyzerá krajšie. Ja neviem, opticky sa mi aj zdá, že tam mám toho menej, ale čísla nepustia :DD
Tento produkt má už iný obal ako som mala ja, ak by ste ho hľadali v drogérii, tak jedine podľa názvu :)
150ml, a jeho cena je 7,24€. Skúšali ste ho niektorá?

11 komentárov:

  1. Nemám moc takové krémy ráda bo se někdy fakt nic nestane :D

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to určitě škoda, protože jsi tím strávila hodně času...
    svet-podle-klary.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bambuľky..:D
    načo vyrábajú takéto blbosti? o.O

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak produktom tohto typu vôbec neverím :D Vlastním doma jeden podobný ale samozrejme, nič sa nedeje :/ Mali by tam pripísať: nutné každodenné cvičenie a zdravá strava, výsledky by sa mali časom dostaviť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak tak bez cvicenia to urcite nepojde :) tieto vyrobky su len ako keby doplnkom k pravidelnemu cviceniu a zdravej zivotosprave, vtedy funguju naj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som jeden cas bola na taketo produkty namotana, ale myslim, ze niekto, kto sa nekremuje a zrazu sa zacne, tak uz len to je pokrok, nemyslim, tym teba, ale vseobecne a inak som myslim zas nejaky progres nezaznamenala, ci uz s nimi alebo bez nich...:)treba pohyb a pitny rezim:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc týmto veciam neverím myslím že len ľudí zavádzajú takýmito hlúposťami len aby kupovali .. to su reklamne ťahy nič viec ..

    pozývame vas na našu giveaway
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc tomu nevěřím, člověk se stejně musí pohybovat. Spíš si vsugeruje že ten krém něco udělá a že to možná něco dělá..ale nevěřím tomu moc..
    Naštěstí nic takového nepotřebuju :D
    Ale tak občas se něco zkusit musí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veru je škoda, že samé o sebe tie krémy nefungujú :/ Ale je dobre, ak aspoň pokožku spevňuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Myslím, že kdyby stačilo se jen mazat, tak by přišli o práci fitka, výživoví poradci i třeba plastický chirurgové. To by bylo tak krásně snadné se 2x deně máznout a hlavně i levné. Pokud se rozhodnete hubnout berte spíš tuhle věc jako pomocníka, ale ta větší část je na vás. On umí hezky doladit potřebné a pracovat s pokožkou.Mám doma v koupelně podobné produkty, ráda je používám, ale chodím pravidelně cvičit. :-)

    OdpovedaťOdstrániť