3. 1. 2013

Ako skladujem dekoratívnu kozmetiku

všetko pokope
Ahojte, keďže post o mojom kufríku je každý mesiac najnavštevovanejším zo všetkých článkov, rozhodla som sa Vám, po včerajšom triedení predstaviť, ako mám v ňom poukladané produkty. Budem rada, ak aj niektoré z Vás spravia podobný post, rada sa prídem pozrieť :)
vrchnú priehradku vľavo okupujú lesky a rúže na pery
hneď pod nimi sa nachádzajú riasenky, ceruzky, linky na oči, kliešte na mihalnice a najnovšie k nim pribudli aj štetce
v spodnom, najväčšom priestore sú make-upy, báza pod make-up, očné tiene a púdre
v spodnej priehradke vpravo mám pilníky, strúhadlá, podkladové bázy, TOP COAT-y na pery, linku na oči, tiene na oči a multifunkčné púdre
a posledný priestor patrí lakom na nechty
Teraz ešte pridávam fotky s rozloženými produktami...
Dúfam, že sa Vám fotky páčia. A mám na Vás otázočku, v akom veku ste sa začali maľovať? U mňa to prepuklo až na strednej, kde ma kamarátka dostala na stránku rimmel.sk. Odvtedy som začala objednávať hlava-nehlava. Skúšala nové a nové veci, pretože dlho predlho som používala len špirálu a čiernu ceruzku :D
A ešte jedna malá info, len tak zo srandy som odvážila kufrík prázdny - 2,4kg a plný 5,6kg, takže v priemere by mali produkty vážiť 3,2kg :)

23 komentárov:

  1. neuveritelne :-o...a to som si myslela, ze toho mam vela :D...mam tak o 50% menej :D...ale ten Gosh ti veeeeelmi zavidim ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja kufrík žiaľ nemám...:D ale pofotiť moje vecičky môžem...:D aspoň ich pretriedim ;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a potom budeš mať viac miesta na nové vecičky :))

      Odstrániť
  3. mne ježiško doniesol ten istý kufrík, ale lososový a vyzerá to v ňom podobne ako u teba :) ale je to paráda mať všetky veci pekne pokope :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to zaujimave aj u mna je kufrik najsledovanejsim prispevkom :) na tych kufrikoch nieco je :D
    Inak ja ho mam podobne potriedeny ako ty :) ale lakov mam viac tak tie mam v inej krabicke..och ty mas tolko Gosh vyrobkov :)
    K tvojej otazke..ja som sa zacala malovat asi v 8 triede, ale to len tak trosku tienov, make-up.. ale naozaj som sa zacala malovat okolo 18, kedy som to uz zvladala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teda tolik toho od Goshu :D Ale krásné to máš, kolik takový kufřík stojí? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som konečne kufrik vymenila za komodu, v ktorej mam viac miesta na kozmetiku a pekne roztriedene...inak rozmyšlam nad video ako skladujem kozmetiky, hadam sa k nemu niekedy dopracujem :DDTie gosh veci ti zavidim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A to mi furt přítel nadává, že toho mám hodně :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na takýto príspevok sa chystám tiež, teda hlavne, že čo všetko mám, lebo do kufríku sa mi to nevojde :D Cez víkend by som sa k nemu chcela dopracovať :) Inak kufrík mám taký istý, len v zelenej farbe :) A maľovať som sa začala ešte na základnej, asi v 8. triede.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak to je můj malý sen, takový kufřík :D Nemáš ale obšas problém s tím, že nevyužiješ vše, co je vevnitř a pak to musíš vyhodit?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Emmy, niekedy sa mi to žiaľ stane :/

      Odstrániť
  10. Tak tolik toho ještě nemám:-) Ale stačí pár let a moje sbírka se vyšplhá možná i na tuto příčku

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Riadnú zásobu máš :) Kufrík mám taký istý :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Woow ;) jedine co sa divim ze nemas lesk od essence stay with my ;D si zatial prva u ktorej som to spozorovala :D ale inak slusna zbierka kozmetiky ;) tak ja som sa prakticky poriadne malovat este nezacala ale akonahle zozbieram minimálne taku zbierku tak sa urcite zacnem ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo ten majú všetky blogerky? :DD ale tak Essence je u mňa veľmi zriedka...

      Odstrániť
  13. Ahoj, chcem sa spýtať, že koľko ho už más? Vieš, že či by ho ešte v Baumaxe v BA mali... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ja už ho mám asi vyše roka, neviem presne, ale podľa mňa ich tam majú stále :) Držím palce, aby si zohnala!

      Odstrániť